guppie, ga lekker even op bed liggen of onder de douche/in bad. waarschijnlijk komt ze dan wel in actie. Als je het niet vertrouwt gewoon je VK bellen, dan kan je vast even langs komen om het hartje te luisteren en ben je weer gerust gesteld. moonie, leuk joh dat je de kleine zag bewegen! berna, mmm lekker een pizza! fijn joh een weekje vrij!
he meiden (of eigenlijk moet ik zeggen, kletskippen! ) vandaag dan eindelijk wel smiddags geslapen, en ik voel me weliswaar wat duf, maar heb ook meer energie. een vriendin van me zei dat ik het mezelf gewoon moet aanleren om smiddags anderhalf uur te slapen. dus dat ga ik ook proberen. over een weekje zal ik er wel aan gewend zijn denk ik. Streepjes, denk dat je ukkie gedraaid is meid! niet teveel zorgen maken hoor, zolang je de baby nogvoelt trappelen voelt ie zich prima! Linda, wat leuk dat je de wraps hebt gemaakt. lekker he! Guppie, heb je geen angelsound of dopler? Ik heb ook veel buikpijn als ikv an de fiets afkom (en van mijn bekken). kan echt geen kwaad hoor, maar je voelt wel je banden en dat kan dorotrekken over je hele buik. en ik fiets echt langzaam nu (dan maar een oud wijf grijns). hoop dat je je niet teveel zorgen maakt! Ik heb vandaag de hele dag uk nog niet gevoeld. niet leuk nee, maar ga na het eten ff met de dopler luisteren. normaal voel ik hem/haar elke keer rond het middaguur en zeker de halve avond. gisteren nog wel gevoeld. misschien is tie ook gedraaid. probeer niet gelijk in paniek te raken. je hoeft nu nog niet elke dag je kleintje tevoelen dacht ik? wij eten straks gebakken rijst met ham en ei en sate! lekker!
als het allemaal lukt is alleen mijn man bij de bevalling. ik hoop dat ie op tijd thuis kan zijn. hij is timmerman en heeft momenteel een klus waarbij hij nieuwe ramen en deuren plaatst.hij zit dan wel in amersfoort maar ja hij kan moeilijk zeggen mensen ik ga nu naar mijn vrouwtje het raam is er uit maar ik kom er later voor terug
kristy, heeft hij geen collega''s die dan voor hem kunnen inspringen? het is ook raar om te zeggen, tja, mijn vrouw is aan het bevallen maar ze moet het maar alleen doen want uw raam ligt eruit.... ukkie beweegt alweer. zie je wel, net als je je toch stiekum zorgen gaat maken stelt hij ons weer even gerust 8) Nog MINDER dan een week voor onze screeningsecho.... EINDELIJK! heb er zo'n zin in! ik ga trouwens ook geen cursus doen. bij de vorige zwangerschap wel samen bevallen gedaan, we zijn 1x geweest toen lag ik al in het ziekenhuis. ik krijg zeer ws een keizersnede, en zo niet, dan helpt de gyn me er vast wel doorheen 8) . alleen mijn man is trouwens bij de bevalling. ik vind het echt iets voor ons samen, en hoe lief ik mijn moeder ook vind, ik moet er niet aan denken dat zij erbij is haha. ik zie het al voor me.... nee, geen goed plan! lefbekkie en linda, ik ben mijn vent ook even spuugzat! hij leeft totaal niet mee met deze zwangerschap en heeft ook helemaal geen inlevingsvermogen. Mijn collega's leven meer mee! ik snap er niks van, normaal is hij zo ontzettend zorgzaam, maar zodra ik zwnager ben is daar niets van over, zo vreemd! (bij de vorige zwangerschap ook niet, wel tijdens en na de bevalling gelukkig). ben er vandaag echt een beetje erg verdrietig over, hij snapt totaal niet dat ik minder energie heb, vraagt nooit hoe ik me voel, en heeft helemaal geen aandacht voor het kindje in mijn buik. ikv oel me best heel erg alleen zwanger als ik eerlijk ben En ik snap het ook echt niet! hij ook niet zegt ie. tja, daar kunnen we wat mee dus (NOT!).
ik voel de beeb wel, maar heel zwakjes. Vind er maar niks an, hoop dat ze zo nog flink gat trappelen! Ik heb mijn man naar de mac gestuurd, beetje troost eten Ik wil trouwens het liefst alleen bevallen, maar laat mijn man er toch maar bij, haha! Ik wil er verder niemand bij hebben hoor. Ik ben best preuts om het zo even uit te drukken en houd niet zo van polonaise aan mijn lichaam. Ik zeg ook steeds dat ik niet wil dat Rinaldo kijkt als het hoofdje eruit komt. Dat vind ik zo eng om te zien op tv, stel dat hij dat beeld voor altijd in zijn netvlies heeft, brrrrr..... Ben benieuwd of ik er tegen die tijd nog aan denk Ik ga weer in bed liggen, veel te koud!
Ehm nou ik ben ook bij de gynaecoloog onder controle maar ik krijg echt niet elke maand een echo hoor!
Haha ik herken het zo guppie ik wil ook echt het liefst alleen bevallen maar wordt lastig...daarom hoop ik niet in het ziekenhuis te moeten bevallen.. verloskundige stagiare co-assistent gyn. ik zie ze allemaal al staan aan mijn bed grrrr Mijn moeder en Mark mogen ook alleen bij mijn hoofeinde blijven hoor whaha Marij wat jammer dat je je soms zo alleen voelt zeg!
@ Anita en Roxyrox, ik las het even verderop (een paar pagina's later!)! Idd, ligt maar net aan je indicatie. Ik ben ook bij de gyn, maar vanwege eerdere zwangerschapsvergifiting, ks en vroeggeboorte van mijn zoontje, plus eerdere miskraam. Maar dat vinden ze tot nu toe geen reden om vaker echo's te maken! Zou ik wel willen maar ja! Jeetje een tussenschot, dat dat ook nog kan zeg! Hoe kwam je daar achter dan? O ja, bij de bevalling is mijn man aanwezig en het ziekenhuispersoneel, en verder helemaal niemand!
mijn hoofdpijn is gelukkig weg, doe lekker rustig aan op de bank, @ mamasu, ik heb december vorig jaar een mk gehad en toen kwamen ze in het ziekenhuis er achter van mijn baarmoederafwijking
We zijn vandaag naar de vk geweest, en alles was perfect (op de harde buiken enzo na maar ja dat weten we volgende week pas) Heeft iemand van jullie ook al dat er melk uit je tepels komt? Bij mij dus wel! Begon opeens op vakantie, dus heb daar met wattenschijfjes in mn bh gelopen haha. Heb t aan de vk gevraagd, en het is normaal dat dit nu al gebeurd. (maar hoeft niet) Ook zijn mn tepels super gevoelig en soms pijnlijk en ze zei dat dit als het nog wat kouder wordt nog erger wordt, en dat ik ze dan goed moet inpakken haha Las trouwens over die lekkere recepten heb net tijdens het boodschappen ingredienten voor appeltaart en boterkoek gehaald, en morgen lekker bakken hmmmmm
Hoi meiden wat een drukte weer hier. Ik heb net lekker makkelijk snert gegeten, vond ik het namelijk wel weer weer voor! HAd nog wat ingevroren eigen maak. Even wat rechtzetten trouwens, mijn mannetje leeft wel helemaal mee hoor met de zwangerschap, hij is ook apetrots en kijkt bewonderend naar mn buik, maar gaat meer om de lichamelijke contacten die al 4 maand ruim niet meer verder reiken dan een kus en voelen aan mn buik bij de kleine meer niet. Dat is echt klote en voelt zo vervelend onaantrekkelijk enz enz. Hij maakt trouwens ook wel grapjes over de bevalling, wat moet ik doen al die tijd en ik neem mijn laptop wel mee kan ik spelletjes doen haha. Ik lach er maar wat om want ik weet dat als het straks zo ver is dat hij toch niets wil missen, al is hij zelf wel bang om flauw te vallen. Behalve hem zou ik het liefst niemand erbij hebben, dit vanwege nse, het liefst zou ik samen met hem bevallen en meer niet, maar goed wordt dus erg bescheiden en in het ziekenhuis, ze krijgen me echt nog steeds niet aan de bevalling thuis, maar waarschijnlijk moet het ook zh worden ivm mijn suikerziekte. Ben trouwens ook bang dat het voor mij een december baby wordt, maar ik blijf zeker wel hier kletsen hoor! Doen we nu al bijna 4 maand dus blijven we doen haha!