Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Fijn dat alles goed was mss 79!
    Dat met die melk uit je tepels heb ik soms ook, 2 witte plekjes in mijn BH krijg ik dan.

dames ik heb mijn fotoalbum ge-update !
    er staat van alles in, ik, mijn man, hondje, kinderwagen, buikkie.

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    zeg damessssssssssssssss, klets eens niet zoveel! hahaha Heb geen tijd meer om te reageren, ga nu naar de yoga, tot straks!

Liefs Marije

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga wel in het ZH bevallen, maar zonder indicatie is alleen de VK erbij. Alleen met indicatie krijg je een gyn. Ik heb al wel tegen de VK gezegd dat ik geen stagaire erbij wil en ook tegen de kraamzorg. Ik vind het ook maar niks dat er straks iemand in ons huis loopt, al zie ik de voordelen wel hoor.

De beeb is gelukkig weer overduidelijk aanwezig. een dikke PHEW hier dus! Ik ga alleen niet meer fietsen tot ik maandag de VK gesproken heb.

Ik ben niet van plan om in december te bevallen. Ik hoop ook echt dat de beeb buiten de kerstvakantie geboren wordt. Ik en mijn moeder zijn 23 en 26 dec jarig en dat is echt niet leuk. Iedereen is druk druk druk en echt bijzonder is je verjaardag niet. Altijd in de vakantie jarig vond ik ook niet leuk, vandaar dat ik achterin januari hoop. Ik heb ook wel zin in de feestdagen, zo hoogzwanger. Hoef vast niet af te wassen dan hahaha!

4. Niet meer actief

guppie81, fijn dat je de baby weer goed voelt!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hallo kletskouzen!

Ik ben vandaag bij de verloskunidge geweest en heb het advies gekregen om minder te gaan werken vanwege de vermoeidheid, ik ben hierdoor vorige week ook 2 dagen thuis geweest. Heb dit al meteen laten weten op m'n werk en er wordt nu aan gewerkt (gelukkig, was wel even zenuwachtig voor de reacties maar gelukkig viel het mee)

9 oktober is de volgende afspraak bij de vk.

Hier is alleen mijn vriend bij de bevalling en de vk en kraam natuurlijk.

Nu ga ik even lekker relaxen in bad. Ik vermoed trouwens dat ik ook een dec mama wordt, ik denk nl dat ik zo rond 15 dec ga bevallen, ineens had ik die gedachte en dit is nog steeds niet verandert! Zo heb ik ook altijd al gedacht dat we een jongen zouden krijgen en dit klopt ook dus wie weet......

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    grappig dat sommigen al een vermoeden hebben
    ik blijf met de datum 10 januari in mijn hoofd hihi

7. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb Linda en Roxy al in de boom gezet, nog meer belangstellenden?
    Anita: wat een bijzonder zeg twee baarmoeders. Fijn dat ze het nu weten en je goed in de gaten houden!
    Op school snijden we met biologie soms een dier open. Er was toen net een mannetjescavia dood en die bleek aan de binnenkant twee baarmoeders te hebben. Zijn darmen waren erg opgezet, dus dat was waarschijnlijk de doodsoorzaak. Ik kan het trouwens niet hoor een dood dier opensnijden, kijken lukt me net.................
    Ik merk trouwens nu per week dat het lange werken me bekaf maakt, misselijk, buikpijn. Ik ga nu maar een standje lager, is wel wat moeilijk ben een echte workaholic......
    Ik kruip mijn bedje in, kijken of ik nu in slaap val....
    Mijn buuv is de zolder aan het opruimen, kreeg een zak vol met babyspeelgoed, erg leuk!

8. Niet meer actief

aaahhh heb zo'n zin in warme chocomelk! Met SLAGROOM! Maar heb niks in huis om het te maken :(

Morgen dus meteen halen haha

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Poehpoeh, heb geloof ik 20 pagina's gelezen.

Heb het op mijn werk zo druk dat ik niet eens even kan gluren hier, Mark was gisteren jarig dus heel het weekend visite gehad... Nu eindelijk weer eens hier.

Heb mooie buiken, wipstoeltjes en kleertjes voor bij zien komen.

Bevalling wil ik toch thuis en alleen Mark erbij en de verloskundige!

Guppie, gelukkig dat je je meisje weer zo goed voelt

Mss79, jammer dat je op vakantie zo'n last heb gehad, hopelijk krijg je snel de uitslag krijgt.

Melis, fijn dat je er weer bent meid!

Citroentje, lekker dat je minder gaat werken, goed aan je zelf denken!

Lefbekkie, fijn dat je mannetje zo meeleeft, hier nog zo 1!

Marij, kun je het niet me je man erover hebben, het lijkt me heel vervelend, kan me goed voorstellen dat je je alleen voelt.

Roxy, hoop voor je dat je mannetje erop tijd bij is als het zover is!

San, ieuw zou dat niet kunnen hoor dode beesten open snijden, vind een dode vlieg al zielig!

En verder veel gelezen en net zo snel weer vergeten!
    Hier een heerlijk druktemakertje, voelde vandaag overdag bijna heel de dag gedans in mijn buik! Heerlijk gevoel zeg!

Oja wil ook wel in de belboom hoor, wie moet ik hiervoor een pbtje sturen?

Voor de lijst: 3 december zwamgerschapsverlof!

;)

10. Niet meer actief

Ik ga zo weer lekker desperate housewives kijken, ben ik verslaafd aan! effe rustig boven op bed, marco kijkt beneden champions leaque voetbal ofzo.

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mmmm hier net op! Heb nog wel wat cacao over, kan niet meer zonder!

12. Niet meer actief

Ja maar jij woont op je "rose wolk" das veel te ver voor mij :) heb maar een meloentheetje genomen en bij iedere slok doe k net of t choco is ;)

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Annelies: je kan mij pben voor de belboom.
    Ik heb net uitgerekend wat de mentorklas als uitje wil, ze willen 3 dagen op kamp.... Dat wil ik echt niet, ga ze dat ook tactisch uitleggen.....
    Ik word al moe bij de gedachte, 3 dagen met ze op stap..................

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jeetje wat hebben jullie veel geklets toen ik aan het werk was ;)

Denk ook dat ik vast wat dingen vergeet waarop ik had moeten reageren maar ga mijn best doen.

Bij de bevalling wil ik alleen mijn man en de VK, moet er verder geen familie ofzo omheen die komen later maar op bezoek.

Ok ik zou dus Samen Bevallen gaan doen maar hoorde maar niets over wanneer enzo, vandaag dus maar even gebeld. Dat was een goede zet van mij want het blijkt dat er geen cursusleidster is en dat het misschien wel niet doorgaat. Ze adviseerde mij om maar vast naar iets anders uit te kijken.
    Ook lekker dat ze dat niet even bijtijds laten weten....
    Maar goed ga morgen maar even bellen om te kijken of ik nog bij de zwangerschapsgym terecht kan :(

San ik wil wel op de boom maar hoe werkt het dan in de praktijk?
    Zal je zo wel even pb sturen.

Vandaag had ik voor het eerst duidelijke last van harde buiken.
    Wel maf dat je dat dan ook meteen doorhebt, liep van werk naar huis en loop dan meestal vrij snel, en ja blijkbaar moet ik dat toch rustiger aan gaan doen...

Wat dat bevallen in december betreft, tot nu toe zijn al mijn vermoedens juist en ik denk al vanaf het begin van mijn zwangerschap dat ik 2de kerstdag ga bevallen, maar voel mij prima thuis hier dus ga niet ineens naar de decembermama's toe ;)
    Zou voor ons ook wel heel speciaal zijn, ten eerste is die dag jarenlang niet leuk geweest omdat mijn opa op die dag overleden is, sinds 7 jaar is het een stuk leuker omdat ik op die dag het eerste afspraakje met mijn man had en het toen dus aan was en dan bevallen zou een extra teken zijn zeg maar, hopelijk klink ik nu niet te zweverig.

Anita, ook ik had nog nooit gehoord van 2 halve baarmoeders, hopelijk blijft het allemaal prima gaan.

Over voorgevoel gesproken, ik heb ook steeds zo'n idee dat prinsesje straks in een stuit ligt/blijft liggen. Kun je dat ergens aan merken zelf?

Nou verder weet ik het even niet meer, dus dit is mijn berichtje voor nu.

Ps; wij hadden vandaag weer eens Australische burgers, yummie!

15. Niet meer actief

:cry: Had ik een heel verhaal getypt, doe ik iets te actief op toetsenbord, alles weg :oops:

Getsie!

Nou, poging 2:

Anita: hopelijk zal alles voorspoedig gaan met je eigenwijze baarmoeder. Gelukkig ben je snel zwanger geraakt.

Mss79 hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af!

Guppie: owjee, lekker rustig aan doen hoor, niet zo fanatiek op je fiets ;) Fijn dat je je meiske weer goed gevoeld hebt!

De rest, hm, ben het vergeten :oops:

De bevalling hoop ik samen met m'n man, en vk te doen. Meer dan genoeg mensen....

Ik heb net op een medische site urinestickjes besteld. Mooi handig, kan ik zelf m'n urine op blaasontsteking checken. Ik twijfel nogal of ik het heb en hoef dan niet half Apeldoorn door te fietsen voor niets misschien.

Wij hopen op 16 januari, want ik ben van 16 maart, mannetje van 16 februari en zijn op 16 mei getrouwd en jaar later op 16 mei positief getest.
    16 is ons getal :D

Ga nu de lijst bijwerken!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, dat is mooi zeg al die 16-en!

Nog even voor de lijst
    01 oktober vk

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat leuk Marieke al die 16's! Ik help het je hopen!

Ik ga vroeg naar bed vandaag. Heb het zo koud, brrrr. Val haast om van vermoeidheid :(

18. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Even kort mijn idee van de belboom. Ik verzamel de nummers van degene die op de lijst willen komen. Iedereen krijgt dan weer een mail terug met de nummers van de anderen. Zo kan je als je je kleintje krijgt ons snel berichten of als de uk er bijna aankomt, we zijn erg nieuwsgierig! Manlief is niet zo handig met pc dus kan ik het grote nieuws rondbazuinen! Misschien ook een leuk idee als we met verlof zijn dat we bv een bakkie bij elkaar kunnen doen (je hebt 't nummer al dan) of gewoon even gezellig smsen om de tijd te doden. Dat laat ik aan ieder vrij. Maar de 1e opzet is om elkaar met het wel en wee van de bevalling e.d. in te lichten of bv bij een ziekenhuisopname (laten we het niet hopen trouwens).
    Zo kan ik bv Linda smsen als de kruidnoten in de aanbieding zijn ;)
    Fijne avond allemaal!

19. 12309

12309 Niet meer actief

Ik maak sowieso een telefoonketen dat we elkaar rap kunnen inlichten (er staat er 1 op school op het netwerk). Dan hoef je niet tig anderen te bellen maar 1 of 2.

20. Niet meer actief

nog even voor de lijst: 16 okt VK

Ik ga lekker tv kijken we hebben sinds gister digitale tv dus lekker films kijken!

Tot morgen.

Deel Deze Pagina