ik kreeg ook die mail van de prenatal...mss ga ik nog ff kijken maar moet er wel voor naar de stad. marij, ik voelde me in mijn vorige zwangerschap ook zo....alleen zwanger, geen aandacht en nooit vragen of voelen ofzo aan mijn buik. Maar goed mijn ex vriend is gek op zijn dochter hoor. Hij belde van de week met zijn moeder en toen had hij tegen haar gezegd straks mag ik haar niet meer zien door al dat gedoe ( ik heb namelijk ruzie met zijn vriendin.) zijn moeder belde me op en vertelde me dat. mss79 fijn dat alles goed was bij de vk, en wat je tepels betreft ik heb ook wel eens dat ze gevoelig zijn en kan er beter maar niet aan komen dan...vocht komt er niet uit, maar dat hoeft ook niet san, doe mij ook maar in die boom, haha citroentje, fijn dat alles goed was bij de vk.... pfff....mijn geheugen is vergiet ik lees wat en vergeet het weer en lees ik terug dan kan ik het niet meer vinden... Anneliesje zou leuk zijn dan de 16e... guppie, fijn dat je je kleine weer voelt maar niet leuk zo van het fietsen... (was jij toch)? Nou ik heb net de was op gevouwen, op de bank maar goh heb me toch last van de rug....en als je wat zegt tegen man lief snappen ze dat niet denk ik.. Hij is nu te darten, maar ik moet het volgens mij elke dag zeggen dat ik niet alles meer zo makkelijk kan doen omdat ik zo last heb...ja en dat vriendje van mij snapt dat niet helemaal geloof ik. Ik kan me daar aan ergeren....er staat bv ergens wat wat naar boven moet, en hij loopt er elke keer weer om heen...grrr....ik heb een hekel aan rommel maar ja een beetje hulp krijg ik ook niet. gr Anita
Goed plan, misschien sowieso een leuk idee om eens een ontmoeting te regelen voor de liefhebbers? Lijkt me erg gezellig! Misschien kun je bij de belboom gelijk de plaatsnaam zetten dan heb je gelijk een beetje overzicht.
smsen is denk ik sowieso handiger, zeker voor degene die mij moet bellen of die ik bel. Als ik eenmaal begin met praten stop ik niet zo snel meer, vooral als ik enthousiast ben...... Anita pb me maar, dan kan ik er morgen lekker mee aan de gang als de kinderen op school werken (pc achter in het lokaal).
ik vind een ontmoeting leuk maar ik kom uit friesland en ik heb via een mailgroep ook zoiets van dan moet ik zo ver reizen terwijl hun elders in het land wonen, denk niet dat ik dat zo snel nog zal doen als ik 7 of 8 maand zwanger ben. maar goed ik woon in Buitenpost....
Helemaal duidelijk San, super idee! Zeg het net tegen Jan dat hij niet hoeft te leren hoe het forum werkt. Krijg ik commentaar dat hij het wel wil doen en dat hij dan meteen een fotootje kan plaatsen zodat jullie de prinses meteen kunnen bewonderen, lief he? Oh en meeten lijkt mij erg leuk.
ik heb je al een pb gestuurd.... pc achter in lokaal...? bij mijn kids hebben ze al een digitaal schoolbord dus de juf heeft een pc op haar bureau met internet...
Marieke: al die 16-en, wat bijzonder! Zelf ben ik op 6 januari uitgerekend (volgens eigen berekening 2 januari). Maar mijn moeder en zus zijn altijd overtijd gegaan, dus de kans dat ik dat ook heb lijkt me reëel. Het kan natuurlijk ook een kerstkindje worden Het was leuk bij de vroedvrouw: we zagen ons meissie zo mooi op de echo en ze deed 3 keer haar mondje open en dicht. We nemen toch aan dat het nog steeds een meisje is want de vroedvrouw kon het niet zien nu (beentjes niet open). Mijn bloeddruk was 110/60; mijn bloed is ook geprikt. Mijn baarmoeder komt zo'n 5 cm boven mijn navel uit en ligt goed op schema qua groei. Voor de lijst: 6 nov uitgebreide (3D?) echo gyn en 3 december vroedvrouw juni
ja ik zit op de bank met de tv aan, de wasmand voor me en de laptop op schoot hahaha..... de container moet nog bij de weg, dus die zal ik zo nog ff vol proppen...het is nu droog buiten...
fijn dat alles goed was maar wat duurt het lang dat je weer heen mag. is dat nromaal daar? 7 weken voor je naar de gyn kan en 4 weken later naar de vroedvrouw.... pfff....duurt mij te lang.
Helaas zoveel geld heeft school ook niet. Ik geef wel les in het grootste theorielokaal. Het is er echt megaruim. In principe zouden het twee lokalen kunnen zijn. Meeten lijkt me ook leuk. We kunnen of bv niet al te ver in de zwangerschap meeten als het ver rijden is of als alle baby's geboren zijn. Willen alle mensen hun woonplaats naar me pben voor de telefoonketen? En nu ga ik echt bankhangen....
pffffff 20 pagina's bij te lezen, nou ik begin maar gewoon. SOrry als ik over oude koeien begin MIss Frodo; ik ben ook Rhesus negatief. Mij is ook verteld dat ik evt bij de 30 weken een prik krijg en evt na de bevalling ook nog een keer. Inmiddels heb ik al minstens 7 Rhesus negatieve mama's geteld hier Marije78; ik heb je even gepbt ik vind die 1000 euro echt schandalig veel. Ik heb nog meer artikelen voor 300 euro dankzij marktplaats en een goede vriendin. Mutsy kinderwagens zijn al rond de 75 euro te krijgen op MP. Linda; dank voor je info over Annika, ik begrijp dat ze hier voorlopig niet zal komen, zou ik ook gedaan hebben. Ook ik ben wel benieuwd of ze een oorzaak weten inmiddels.... Mamasu; ik wacht op de uitnodiging voor de zw.schapsgym. Ik heb voor de traditionele wijze gekozen Mooi buikje overigens Meliske: een hele dikke knuf meid!! En ik vind het geen gezeur of gemekker. Het is alleen logisch in jouw situatie dat je je zo voelt!! Het komt volgende week helemaal goed, vast en zeker! Ik wil overigens naast mn man mn moeder wel in de buurt hebben. IN dezelfde kamer weet ik nog niet, maar iig in ons huis als ik bezig ben. Busybusy: ik ben ook al 9 kilo aangekomen, vind ik ook best veel. Ik hoef me bij de vk nooit te wegen, ik weeg me wekelijks thuis sinds mn zwangerschap zodat ik het per week kan noteren in mn zwangerschapsdagboek. Anita 1975:Hoe kun je nou rode kool eten op maandag? weet je niet dat je ruzie krijgt als je op maandag rode kool eet? Anita de Jong: wat een aparte afwijking! Heb je er verder ook last van behalve deze mogelijke complicaties bij je zwangerschap? Jee en wat heb je al een buik zeg! *jaloers* 00Marije: ik slaap alleen smiddags als ik erg moe ben, dat is niet elke middag. Mss79: welkom thuis. En nee nog geen last van melk uit mn tepels gehad. Schijnt wel al heel vroeg te kunnen voorkomen, heb ik eens gelezen. Mariekepieke op welke site heb je die staafjes voor zelftest op blaasonsteking besteld en wat kosten ze? Ik zou 12 jan wel een mooie datum vinden om te bevallen. Dat was de verjaardag van mijn inmiddels overleden Oma. Ik zou dat wel speciaal vinden. Gelukkig werkt mijn man tegenwoordig in onze woonplaats, dat is weleens anders geweest afgelopen jaren. Dus nu kan hij in 10 min. bij me zijn. Harde buiken heb ik inmiddels 2 of 3 keer gehad, wel vervelend gevoel, maar ja het hoort erbij. Kleine prijs voor zo'n mooi en groot wonder. Foto's van ons kamertje staan in mn album, we hebben em zaterdag opgehaald 2e hands. KOstte ons 200 euro en het ziet er prima uit. Alleen het bovenblad van de commode gaat mn man nog een keer lakken zodat die er ook weer piekfijn uitziet. Verder is het hier een zooitje omdat we dus boven aan het re-organiseren zijn. Behangen, verven enz. Wat een werk! Maar het wordt vast mooi. Volgende week zijn we beide vrij dus dan meot het kamertje klaar worden voor het grootste deel. Over de kaartjes gesproken: ik ben er nog niet uit of ik iets bestel of dat we zelf iets ontwerpen. Maar ik bedacht me net dat we ze ws met kerstzegels kunnen beplakken. Die mogen toch altijd tot 31 jan? Nou ik hoop voor die tijd wel bevallen te zijn Zou toch weer een paar cent per kaart schelen! 8) do om 13.45 uur vk controle en volgende week donderdag 27 sept om 15.00 de pretecho!!
lexie, nee gelukkig heb ik verder nergens last van. ik heb net voor het eerst de baby zien schoppen tegen mijn buik, ik snel marco roepen en die zag het ook. Zo cool man, zie je gewoon je buik bewegen!
joh ruzie door rode kool op maandag, nog nooit van gehoord, vertel? Leuk kamertje hoor voor die prijs. En kerstzegels ja volgens mij kan dat tot 31 januari...had ik nog niet eens aan gedacht haha....
Qua bevaldatum heb ik 8 januari in gedachten: de verjaardag van mijn overleden oma! Kan ook heel goed, want uitgerekende datum is 17 januari. Maar je weet het allemaal maar nooit: mijn zoontje kwam zomaar ineens met 34 weken zwangerschap al! Daar hadden we echt nog niet op gerekend. Dus ik hoop heel erg dat ik deze keer wel lekker richting de 40 weken mag gaan! (er overheen mag ook nog wel, zeg ik nu! Weet niet of ik er nog zo over denk als het eennmaal zover is!)
nou ik ga ervan uit dat ik er over heen ga...ben de 16e volgens de echo uit gerekend maar normaal is het de 18e... ik denk zelf de 23e, wat ik niet hoop eigenlijk dan is een vriend van mij ook jarig... en ik denk niet dat Roland dat leuk zal vinden, hij ziet die jongen nog steeds als vijand, omdat ik 1 keer voor Roland met die jongen heb gezoend, meer niet..! Ik heb het Roland maar niet verteld haha doe ik wel als de baby geboren is...anders kan hij daar zo over door zeuren....beetje jaloers noemen ze dat geloof ik