fijn dat dat zo goed helpt berna. Ik zou ook wel willen zwemmen, maar durf mezelf al jaren niet te vertonen in badpak of bikini
Ach gos Meliske dat meen je niet? waarom niet? Ga anders een keer op een ochtend dan zijn er toch alleen maar oude omaatjes het is zo lekker!
ik hoop ook echt dat ik me er toe durf dat zetten volgend jaar zomer. lekker met de kleine het water in.
Iemand hier op het forum heeft bij de vk's de vraag gesteld over het voelen van het kindje. Dit was het antwoord: je hoeft je kindje sowieso pas vanaf 27-28 weken elke dag te voelen. Daarvoor is de kracht soms nog niet genoeg om zich elke dag zo sterk te uiten. Het kan zijn dat het kindje nu anders ligt en je niet meer zo goed de voetjes bv voelt, maar meer de rug die voorbij komt schuiven. We horen dit vaker en je hoeft je dus niet druk te maken dat dat een teken is van een afwijking of dat er een probleem is oid. Wellicht blijft je kindje wat rustig, maar waarschijnlijk ga je het vanaf 28 weken meer voelen. Dan heeft een kindje ook een groeispurt. Voor als iemand zich er eens druk overmaakt
Ik heb dat ook wel hoor Meliske, dat ik me niet echt op mn gemak voel in een bikini of badpak. Roy heeft me heel erg geleerd om me daar niet zo druk meer over te maken, maar ik heb er toch nog wel wat moeite mee als er bijvoorbeeld bekenden bij zijn. Maar zwemmen is zó lekker, dat ik meestal toch wel gewoon ga.
mijn vriend zegt ok steeds dat ik gewoon moet gaan, en me zusje, maar ik kom er maar niet overheen, ach misschien heb ik het straks wel zoooooo druk met de kleine, dat ik afval, en een pracht figuur overhoud linda, bedankt voor je berichtje van het voelen
meliske je hebt nu zo'n mooie buik om mee te pronken. weet zeker dat er jalours naar je buik gekeken wordt je hebt ook een hele mooi tatoo daar zullen de mensen vast naar kijken.
ja nu kijken ze allemaal naar mijn mooie buik als ik zou gaan zwemmen. straks al de kleine er is kijken ze naar mijn flubberende hangbuik ach hoop dat ik er ooit nog is schijt aan ga krijgen wat de rest vind, en kan ik ze een heeeeeeeeeeeeel klein beetje afleiden met mijn mooie tattoo
bijna elke vrouw heeft zeker net na de bevalling een flubberbuikje. een kadootje van je kleine zullen we maar zeggen. zelfs het velletje van je piercing flubbert straks ik heb er daarom een ringetje in zodat het niet opvalt. straks geniet je lekker van je kindje en ga je gewoon vanzelf lekker het water in
kristy, ja idd misschien is het dan allemaal makkelijker. meiden ik ga nou werken. ben vanavond om 10 uur afgewerkt. Misschien tot vanavond anders tot morgen! fijne dag allemaal! doei doei
werk ze meliske! Mijn man stond van het weekend bij prenatal al een zwembroekje voor de kleine uit te zoeken! Vond ik zo schattig, hij verheugd zich er nu al op om lekker met die kleine te spetteren in het water.
Haha en daaraan merk ik dan ook weer meteen dat ik uit Brabant kom, want mij was het niet eens opgevallen
heey meiden, Ik dacht laat ik ook maar is even wat van me horen.. Hebben jullie al last van slaap problemen? De ene keer haast niet slapen en de andere keer bijna de hele dag! hihi Gister naar de vk geweest alles ziet er goed uit! Alleen last van harde buiken Heb weer een nieuwe buik foto in mn album staan! Liefs, Geraldine 9 okt. moet ik weer naar de vk!
Mooi buikje! Even voor de intelligente onder ons: Klopt de zin: Roland & Sylvana have been married at 22 September 2007. Of moet het zijn: Roland & Sylvan are married at 22 September 2007? En wat is gelukswens in het Engels? (het is voor de kaartjes die aan de heliumballonnen komen te hangen, die we oplaten als ze voor de wet getrouwd zijn)
En als we dan toch bezig zijn: iemand nog een geniale tip hoe ik ervoor kan zorgen dat de voor- en achterkant afgedrukt worden en ook nog kloppen Heb een kaartje in Word gemaakt (voor aan die helium ballonnen, zie hierboven) en een mooie voor- en achterkant gemaakt, maar hou krijg ik dat nou uitgeprint zodat de voor- en achterkant ook op dezelfde hoogte en zo staan?
hoi hoi! linda, volgens mij is de eerste optie goed, maar moet het wel zijn september 22th, 2007. (dat is anders in het engels, bij ons komt het getal voor de maand, in het engels komt het getal na de maand). ik weet niet hoe je dat in word moet doen! wat zie ik een mooie buikjes voorbij komen! missfrodo en geraldine, dat ziet er goed uit! ik ben ook te dik, maar echt wel dat ik in mijn zwembroek ga! ik ben eens jarenlang niet naar het strand geweest omdat ik vond dat dat niet kon ivm mijn gewicht. op een dag verklaarde ik mijzelf echt v oor gek. de wereld is niet bedoeld voor alleen maar dunne/slanke mensen! ik mag er ook zijn! met dikke kont en buik! 8) sindsdien ga ik zelfs met mijn collega's zwemmen. ze weten toch wel dat ik niet slank ben, dat zien ze ook wel als ik kleren aan heb. en i kvind zwemmen zalig! vanmiddag 1 uurtje geslape. wel een beetje brak wakker gewordne, maar hopelijk trekt dat nog wat weg. gisteravond voor het eerst sinds maanden wat energie over om gezellig te doen tegen mijn mannetje, dat was ee nverademing. heb ook gekletst met mijn mannetje. hij gaf aan dat hij het heel moeilijk vond dat hij aan de zijlijn stond en ik alleen maar moe was, en dat hij gewoon geen aandacht aan mij besteedde om te voorkomen dat hij geen reactie van mij zou krijgen en zich dus niet afgewezen hoefde te voelen. Hij heeft gisteren voor het eerst mijn buik gevoeld. Hopelijk gaat het nu beter.... HEb hem ook kunnen vertellen wat ik dan van hem verwacht. is ms ook moe9ilijk, ben normaal erg zelfstandig en nu ineens heb ik hem nodig. dsat is ff omschakelen natuurlijk... Ik ben nog wel een beetje afwachtend, eerst zien of het wel echt zo is dat hij zich anders opsteld. (dat wilde hij nml wel gaan doen, ik heb hoop!). nog een halve week, dan mag ik EINDELIJK mijn screeningsecho! zijn er nog meer die em nog niet hebben gehad? of ben ik echt de hekkensluiter hier?