Volgens mij is het de onderste hoor. En dan idd wel 22th en nog beter is 22th of september 2007. (of zoals Marij zegt) succes! We zijn net gebeld door het kinderdag verblijf, het was inprincipe al geregeld, maar nu blijkt dat er toch een plekje is bij ons in de straat! Ze zijn daar nu nog volop aan het bouwen, maar wordt 1jan opgeleverd.( we wonen in nieuwbouwwijk) We stonden op de wachtlijst voor deze locatie en nu is het toch gelukt! Kan ik straks lopend de kleine wegbrengen!
Hoi! ik ben klaar met de lessen, even een proefwerk kopieren en dan hup naar huis! Gisteravond voor het eerst de baby aan de buitenkant van mijn buik gevoeld, mijn placenta ligt nl aan de voorkant. Wel voelde ik het al veel eerder in mijn buik, maar nu eindelijk aan de buitenkant. Ik had nl een hand op mijn buik gelegd en ik voelde nu echt de kleine tegen mijn hand trappelen, zo mooi, ik begon spontaan te huilen!
Leuk! Ik kan het zien aan de buitekant en daar moeten we het mee gaan doen ben ik bang, want zodra 1 van ons een hand op mn buik legt, is het stil.... Ik dacht dat het toeval was, maar echt iedere keer gebeurd het weer....Eigenwijs kindje!
Haha... ja inderdaad... ik dacht precies hetzelfde Volgens mij was het 00Marij die het vroeg over het slapen. 's nachts slaap ik heel licht en ben heel vroeg wakker maar 's middags slaap ik als een os. Net 2,5 uur liggen slapen!
Slapen zou ik het liefst de hele dag doen, heb gewoon geen puf, maar als ik eenmaal lig kan ik niet slapen....of wordt ik snel wakker (al moet ik zeggen dat dat 100x piesen tijdens de nacht ook niet echt helpt haha) net mn clientje gesproken, moeilijk hoor zo'n jongen die al vrij moeilijk in het leven staat nu zonder moeder. Heftig hoor, maar goed hij heeft veel vrienden om zich heenstaan en straks komt ie weer even een weekje hier om even uit de situatie te zijn.
ik heb nog maar 2x heel licht iets aan de buitenkant kunnen voelen. lijkt me zo super om je kleintje tegen je handen te laten schoppen. Hij schopt trouwens wel tegen de dopler. gek kind! san, kan me voorstellen dast de tranen van geluk je in de ogen springen op zo'n moment hoor! je kunt trouwens ook zeggen: Linda and ... got married at september 22th 2007. hahaha. lekker verwarrend. kom je er nog uit linda? wat eten jullie vanavond? wij eten zuurkool. is echt weer daarvoor (koud!). lekker met gehakt uit de oven!
@Marij: dat vind ik idd nog de beste zin! Thnx! Weet je toevallig ook wat 'gelukswens' in het Engels is? En dan nog even uitzoeken hoe ik dat goed dubbelzijdig geprint krijg...
Marij fijn dat jullie er over kunnen praten! Belangrijk hoor. Nou kom net van mijn vriendin af mooi de reiswieg maxi cosi en badje kunnen lenen ideaal zulke vriendinnen haha
linda, gelukswens in wat voor context? volgens mij is er niet 1 woord voor in het engels? wel zeggen ze we wish you good luck... of ze zeggen the best of luck.... he berna, dat is nog eens leuk! fijn dat je zulke spullen mag lenen!
Het is dus de bedoeling dat mensen die de ballon in hun tuin vinden, het kaartje terugsturen. Op dat kaartje is ook ruimte voor een gelukwens voor het bruidspaar...
Leuk Linda kan je alleen verder niet helpen helaas.. Ik voel de kleine ondanks voorliggende placenta ook schoppen en zie mijn buik bewegen eigenlijk al een paar weken.. alleen laatste dagen voel ik hem wat minder zal wel gedraaid zitten ofzo.. morgen weer naar de vk
hoi meiden, vanmorgen naar de vk geweest, op de fiets, nou dat doe ik nooit weer. Heen ging nog wel maar ik kon echt niet meer terug komen. dat was me te ver en vermoeiend. Volgende keer gewoon in de bus. Maar alles was goed bloeddruk 134/80, 2 kilo gegroeid in 5 weken, hartje gehoord en de baby was lekker beweeglijk. mijn baarmoeder zat nu 2 cm boven de navel. Over 5 (!) weken weer komen en daarna over 3 weken. Voor mijn rugklachten moet ik de fysio even bellen. Omdat het zo vermoeiend was om te fietsen ben ik maar gaan liggen van middag en heb wel 4,5 uur op bed gelegen...niet best haha kom later op jullie reageren. gr Anita
Linda, je kunt het beste eerst de voorkant printen. Papier weer terugleggen in de printen, even goed opletten dat het goed ligt, en dan de achterkant printen. Maak eerst een proef zodat je zeker weet hoe het papier door je printer gaat. Succes! Kreeg vandaag z'on leuk geboortekaartje met de post was de proefdruk van ons eigen kaartje en ik vind hem geweldig Verder ben ik nu moe en ga ik nog zuurkool klaarmaken, blijkbaar ben ik niet de enige die dat vandaag eet Misschien nog even tot later.
Dag dames, Meliske, ik moet eigenlijk ook zwemmen maar durf niet zo goed. Ik weet niet of mijn badpak nog past en bikini ga ik echt niet aandoen met die zebra strepen die ik heb... En terwijl het zo goed is... Ik heb de knollen alweer op voor deze week. Nog 2 dagen helaas. En in huis ook nog allemaal klusjes die zijn blijven liggen. *zucht* ik weet soms echt even niet hoe ik het allemaal moet doen. Heel erg misschien, maar ik verlang soms best naar mijn eigen lichaam terug, snappie.. Ik weet nog niet of ik mijn telefoonnummer wil geven of dat ik wil meeten. Heb echt een keer een rotervaring meegemaakt omdat ik daar te naief in was. Ging zelfs gepaard met bedreigingen, dus ik denk dat ik mezelf nog even bescherm, niet dat ik jullie niet vertrouw... Jullie moeten maar gewoon afwachten ben ik bang Ik heb lekker muffins in de oven en straks lekker kippenpoten, hmmmm ik vind dat ik het wel verdiend heb, en dik word ik toch al hahaha!
Hallo ladies! Linda: Congratulations? Misschien is dat wat.... Melis: Lekker gaan zwemmen hoor, 'care' wat de rest denkt! Klinkt misschien suf, ben nog maar 29, maar merk wel hoe ouder je wordt hoe meer je er sch*t aan krijgt wat anderen denken. Ik heb helemaal geen zin meer om te gaan koken, ben zo lui. Doen meestal iets makkelijks van AH en op vrije dagen ga ik koken. Erg he! Vrijdag ga ik naar de fysio i.v.m. m'n bekken klachten. Ben benieuwd of ik oefeningen krijg en wat ze ervan zegt enzo. Ik ga voor het eerst ooit naar een fysio.... Weet niet meer wie, maar las over schoppen tegen de doppler. Nou, die kleine meid in m'n buik vind het maar nix geloof ik, ze deelt me toch een venijnige trappen uit naar de doppler, pittig dingske geloof ik Ik heb die stickjes besteld op http://www.daxtrio.nl/ Is echt een super site, maar ja, ben dan ook dol op medische spulletjes enzo Nou, kom vanavond weer buurten, doe dan gelijk ff de lijst! Doei doei