Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kijk net ook op de lijst en heb dus nog meer aanvulling;

Ben inmiddels 33 jaar jong
    En ga 17 november met verlof

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik heb ook nog een aanvulling, ik ga namelijk 4 oktober weer naar de verloskundige en we willen niet het geslacht van ons kindje weten, dus het is een verrassing!

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he meiden,

wat een geklets weer vandaag zeg. Ben een beetje uitgeblust en heb even niet zo'n zin om te reageren. Ben nog steeds ontzettend kwaad op mijn schoonzus, heb er vanmiddag zelfs om lopen janken. Ik heb het Edwin ook verteld, dat het me echt vreselijk dwars zit. Hij gaat met haar praten. Ik wil die box van hun helemaal niet meer lenen, we gaan er zelf een kopen. Bah, verder ben ik behoorlijk grieperig aan het worden. Blegh! Sorry, hoop dat ik morgen weer wat gezelliger ben en mee kan kletsen. Dag lievies...

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    NOu Marije78 kan het me heel goed voorstellen. Zou me ook flink genaaid voelen als ik het zo uit mag drukken.

Verder hier weinig nieuws en weinig puf om te typen. Ben weer bij gelezen, ik reageer later wel weer eens.

Fijne avond!

5. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Hier ook een slaapkopje. Ik heb vanmiddag ruim 1,5 uur geslapen. Jeroen kwam thuis en is maar meteen begonnen met koken, want ik was boven in coma.....
    Guppie: kan me voorstellen dat je dan voorzichtiger wordt, gatsie bedreigingen krijg het er koud van...
    Guppie: Lekker gaan zwemmen hoor, wie weet kunnen we wel samen zwemmen. Al die buiken, kunnen we gaan opscheppen wie de dikste heeft hahaha.
    Marieke: nu ik ouder ben heb ik ook meer maling aan een ander. Was wel even wennen. Nu scheelt het ook wel dat ik van veels te dik naar mollig ben gegaan. Na de zwangerschap ga ik de boel weer lekker strak trainen!
    De verloskundige begon zelf al over een buikcorrectie, maar ik weet nog niet of ik een 2e wil, eerst deze uk maar ter wereld brengen. Ik blijf op mijn buik slap vel houden en als dat weg is, zit mijn kleding ook veel mooier.
    Marije: sterkte meis, hoop dat je al wat beter voelt en anders kom je maar lekker hier je gal spuwen hoor ook dat is welkom!
    Anita: rustig aan he
    Berna: succes morgen bij de Vk. Lekker genieten van je kleintje. Ik blijf het elke keer een feestje vinden.
    Ik heb maandag zuurkool gegeten, vind het nu opeens niet meer lekker!

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames,

Hier weer even een update van mij...
    Ik ben vanmiddag terug gekomen uit het ziekenhuis... ben mijn slijmprop verloren eergisteren.
    Ben gisteren daarvoor op controle moeten komen bij de vk en die heeft een inwendig onderzoek gedaan. Zij voelde dat het al wat verweekt was dus heeft overleg gehad met mijn gyn. die hoorde hoe zij het voelde dus die wilde me zelf eventjes zien. Moest dus meteen door naar de verloskamers komen. Daar aangekomen heeft ook hij een inwendig onderzoek gedaan en toen was het allemaal nog meer verweekt dan dat de vk voelde dus ik werd meteen aan de weeënremmers gelegd en heb dus een nachtje moeten blijven. Nu nog 10 dagen weeënremmers slikken en erg rustig aan doen. Voel ik ook maar iets van krampen of harde buiken moet ik meteen terug komen. Blijft het goed gaan an volgende week weer op controle... Dus hopen maar dat alles hetzelfde blijft. En dat de slijmprop weer zichzelf aanmaakt...

Ik reageer van de week weer ff want ga nu weer mijn bedje in...

Dikke kus meiden en tot snel allemaal...

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

jee schijndelsvolk, ff schrikken hoor, hoop dat het allemaal gaat werken die weeenremmers. en je je baby nog een mooi tijdje bij je mag houden.
    rustig aan doen.

liefs anita

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

voor op de lijst,
    24 oktober afspraak vk om 10.30 uur

trouwens dit is mijn 4e kindje en ben nu 2 kilo aangekomen,
    weet het totaal niet.

gr Anita

9. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Schijndelsvolk, doe dan maar heel rustig aan hoor! Dat zal wel erg schrikken geweest zijn. Kan zo'n slijmprop dan ook weer aangemaakt worden?

Vandaag werden we gebeld dat we het bedje mochten ophalen. Verder zit ik nu behoorlijk te balen want ik heb maar 2 zwangerschapsbroeken in XS kunnen vinden tot nu toe en die ene was wit, half katoen half linnen. Maar omdat ze erg makkelijk zit en ik ze dus ook nog wel in de winter aan wou heb ik ze nu zwart geverfd met dylon textielverf (want in de winter draagt niemand een witte broek). Maar doordat de stof ook een soort kreukeleffect heeft ziet ze er nu gebattickt uit en dat vind ik niet mooi. Bovendien zijn de stiksels wit gebleven (blijkbaar polyester). Ik zal de broek eens zo glad mogelijk strijken en dan nog eens opnieuw zwart verven maar ik vrees dat ik hem deels verpest heb.

groetjes
    juni

10. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    heyhey,

ja zolang het stil blijft zeg maar kan die wel weer zichzelf aanmaken dus daar hopen we nu op... Het is de komende maanden gewoon erg rustig aan doen.

11. Niet meer actief

Schijndelsvolk, meid, schrikken zeg!
    Rustig aan doen hoor....

Ik heb de lijst iets aangepast, heb Annika bij bevallen neergezet.
    Linda, weet jij wanneer ze is bevallen? :(:

12. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Schijndelsvolk: dat is schrikken zeg, rustig aan doen he!
    We hebben al 9 mensen voor de belboom.
    Hij is al bijna klaar. Mochten meiden zich later alsnog in de boom willen toevoegen, dan verander ik 'm zo!
    Ik wil graag van Annelies, Roxanne en mamasu de woonplaats hebben.

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    heyhey, kun je mij ff pb-en over die belboom? wat er de bedoeling achter is enz.? ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig geworden...

14. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Succes Schijndelsvolk, hopen dat rust goed gaat helpen.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Schijndelsvolk dat is schrikken.. heel rustig aan doen he!

16. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meliske samen zwemmen....haha, je woont helaas geloof ik niet echt in de buurt.
    Schijndelsvolk leuk weer van je te horen, al zijn het niet zulke beste berichten. we duimen voor je en het komt vast allemaal weer goed.
    Missfrodo wat ga jij al lekker snel met verlof.
    Ik wil zelf door tot 6 december, net na de rapporten, want anders heb ik verlof maar moet ik alsnog terug naar school voor de rapporten en ouderavond, dan schuif ik die weken liever naar achteren.
    Zowieso een hoop gezeuer weer op werk, kon al geen vrij krijgen voor begrafenis van die moeder van mn clientje (uiteindelijk toch gekregen omdat er in de cao staat dat je vrij moet krijgen voor bepaalde jeugdzaken ed, en daar valt dit maar even onder) en daarnaast hebben wij op school verschrikkelijk veel vergaderingen (mijns inziens echt veel te veel) en ze verplichten je dus die vergaderingen bij te wonen, moet ik dus steeds op zoek naar oppas...grrr oke af en toe dat snap ik ook wel, maar zo vaak en natuurlijk altijd op dagen dat je dus niet werkt.

Nou ja goed. Ik ga douchen en mijn bedje in, ben kapot. Was druk dagje ook met gesprekken school en mn tiener vol verdriet. Vriendin gaat trouwens goed, de weeenremmers slaan goed aan.

Ik spreek jullie morgen wel weer,
    Liefs van mij en alvast slaap lekker

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hey, ja wees niet bang... je word wel ff met je neus op de feiten gedrukt hoor zo... Hier dus voorlopig helemaal niks doen als mezelf erg rustig houden!

Thanks lieverds!

Ik nu naar bedje toe... ik reageer van de week ff op iedereen... (heb nu toch tijd genoeg over hihi om achter de laptop te zitten)

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    we houden je eraan hoor! Hou je rustig en slaapse!

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi komt helemaal goed meid... Jullie zien me morgen weer :D

slaap lekker allemaal!

Sweet dreams!

20. Niet meer actief