Of we gaan met elkaar zwemmen, dagje centerparcs ofzo! Kunnen we elkaars buikje bewonderen enzo.... Lekker iedereen naar ons bolle buikjes club laten loeren Idee : :
hoi hoi! ben ik ook nog ff voor ik mijn bedje in duik. Schijndelsvolk, ik schrik me een ongeluk! verweekte baarmoedermond? verloren slijmprop? iehks! wat ben ik blij dat je nagekeken bent door vk én gyn en dat je nu aan de weeenremmers ligt. ik hoop heel hard dat alles zich rustig houdt en je ukkie nog een tijdje goed kan groeien! gaat met je kindje alles goed? doe maar rustig aan hoor. je zal je wel kapot geschrokken zijn! hou je taai! aftellen nu naar de veilige zone. zal aan je denken meid! ik ben gaar. dus duik zo mijn bedje in. morgenochtend werken, morgenmiddag thuis. dochterlief is ook thuis, dus geen tijd om te slapen morgenmiddag, maar wél om gezellig met haar tijd te spenderen. ook erg fijn! slaap lekker allemaal!
Jeetje Schijndelsvolk, dat is schrikken! Gelukkig doe je het nu rustig aan, en word je goed in de gaten gehouden! Ik merk steeds meer met lopen dat mijn banden gaan trekken! Af en toe kom ik amper vooruit. Voelt als steken in mijn zij, maar dan meer op mijn buik, bij jullie ook? Nou ik ga ook lekker naar mijn bedje toe. Trusten!
wat betekent dat dan... geraldine, ja heb ik ook die slaap problemen, ik lig vaak snachts wakker omdat de kleine dan gruwelijk actief is. fijn dat alles goed was bij de VK! Mooie buik hoor! marij, fijn dat je gister een fijne avond heb gehad met je man! ennuh denk dat jij idd de hekkensluiter bent met de screeningsecho. linda, gelukswens...we wish you good luck....? mss79, wat fijn dat je bij het kinderdagverblijf in de straat terecht kan! san, mooi is dat he de beeb aan de buitenkant voelen, lekker van genieten! anita, fijn dat alles goed was bij de VK! hoelang is het dan fietsen naar de VK? guppie, kan er niet iemand af en toe komen helpen voor de klusjes. Hier komt mijn moeder of zusje soms even een keer lekker stofzuigen boven en beneden, of even de was wegwerken. marieke, ben benieuwd wat je voor oefeningen krijgt bij de fysio! misschien hebben wij er allemaal wat aan hiero Annika is op 14 september bevallen marije, gewoon lekker je eigen box kopen, laat je schoonzus maar zitten met haar spullen! beterschap meid! Hopelijk maak je een goede nacht. schijndelsvolk, jeetje! Hopelijk slaan de weeenremmers goed aan en komt er heeeeeeeel snel weer een nieuwe slijmprop! Waardoor wist je zelf zo goed dat het DE slijmprop was? hopelijk blijft je kleintje nog een aantal weekjes zitten! juni, balen zeg van je witte broek! Maja wel weer een reden om opnieuw te shoppen lefbekkie, wat vervelend dat ze op school zo moeilijk deden! gelukkig heb je die vrije dag toch nog gekregen! mamasu, ja heb ik ook, als ik teveel en te vlug achter elkaar loop, krijg ik ook steken.
Schijndelswolk, das schrikken! Sterkte... Hou je lekker rustig en hopelijk hersteld de slijmprop zich snel. Misschien een domme vraag maar hoe wist je of waaraan zag je dat je je slijmprop verloren was?
Schijndelsvolk, jeetje das schrikken, hopelijk blijft je kleintje nog lekker een paar maandjes in je buik zitten. Doe rusitg aan! Mamasu, dat gevoel van steken maar dan meer richting je buik heb ik ook, als ik dan rustiger aan doe trekt het weg. Marije, shopze vor een mooie box! Juni, tis inderdaad vaak met textielverf dat de stiksels niet meekleuren omdat dat vaak synthetisch materiaal is. Tip voor kleine maatje, heb zelf S en ook vaak niet te koop, bij de kinderafdeling van H&M hebben ze van die soepele broeken die laag vallen en een rand hebben die je om kan slaan, zitten prima en zijn nog goedkoop ook Vandaag de hele dag werken, helemaal geen puf voor na vannacht elke 2 uur wakker te zijn geworden maar goed het moet maar weer.... Spreek jullie later!
Vergeet ik nog te reageren om het zwemidee. Lijkt mij leuk maar alleen als het enigzins bereikbaar is met OV (heb geen rijbewijs) en als er niet zoveel chloor wordt gebruikt (ben allergisch).
haha buikenshow! Heb Jeroen even op het hart gedrukt dat ie vanavond toch even een buikfoto moet maken hoor! En de foto's van de kamer. Zal ik proberen ze er vanavond op te zetten. Vannacht weer zo vaak wakker, heb het idee dat ik nog moeier ben nu als voordat ik ging slapen. Overeind komen en gaan liggen moet ik echt bij nadenken anders voel ik elke spier in mn buik zitten. Fijn Meliske al die hulp. Moet zeggen dat als ze dr zijn dat ze altijd wel even wat doen hoor, maar mijn familie woont helaas verder weg. Wel kwam gisteren de buurvrouw dat als er iets was dat we moesten gillen hoor dan kwam ze wel helpen! Niet dat ik dat zo gauw zou doen (vind dat erg moeilijk hoor hulp inroepen) maar toch wel erg lief. Kinderen in de klas zijn ook wel behulpzaam. Kan soms uur op mn stoel zitten de rest regelen zij. lief hoor, ze zijn ook wel erg nieuwsgierig en zo. Goed ik ga nog even wat doen want straks komen die aapjes weer!
dag dames, even snel een berichtje schijndelsvolk, lekker rustig aan doen he, aan jezelf en je kindje denken! Marije, kies lekker zelf een mooie box uit, gelijk heb je! lefbekkie, wat vervelend dat je bijna geen vrij kon krijgen voor je clientje mamasu, die steekjes zijn hier ook bekend, ik doe dan gewoon wat rustiger. nou ik moet vandaag van 9 tot 18 werken en vanavond krijg ik visite, misschien lees ik daarna nog even bij. ik ben trouwens net ontzettend door me rug gegaan, auwwww (met schoenen aantrekken) Fijne dag nog iedereen
Hey dames, Ik wist dat het DE slijmprop was, omdat ik (gelukkig nu) op internet de vieze plaatjes ervan heb gezien. Ik twijfelde een beetje dus heb het uitgelegd aan de vk en zij dacht meteen hetzelfde. (ze baalde wel dat ik m niet meegenomen had iehw) Ik vermoed zelf (en de gyn ook) dat ik al eerder ga bevallen. De 40 weken zal ik niet vol maken. Ik zelf denk rond de 30 a 32 weken. Maar we hopen natuurlijk langer. Lefbekkie: roep echt op tijd hulp in hoor meid, (ik spreek nu uit ervaring) je hebt die hulp echt nodig af en toe! Wel lief dat de kids uit de klas al zo goed voor je zorgen! MissFrodo: werk ze meid! Moonie: Domme vragen bestaan niet he! (uitleg staat hierboven hoe ik het wist) Mamasu: Ik ken het idd ook meid, kan een erg vervelend gevoel zijn, maar het geeft je ook wel een beetje aan dat je het rustig aan moet doen hoor! 00Marij: Geniet lekker van je dochtertje vanmiddag meid en ga je vanavond lekker op tijd je bedje in! Mariekepieke: Lijkt me gezellig meid! Heb wel eens zin om de januari mama's te leren kennen! Juni: Hopelijk komt het nog goed met je broek meid! (oja ik heb laatst bij de miss etam ook nog vele maatjes xs zien hangen, misschien dat je daar iets kunt vinden?) Marije78: Lekker zelf kopen meid, aan dat soort geneuzel heb je niks! Hopelijk blijft de griep je bespaard meid! Berna: hoe is het met jou meid? Hopelijk alles in orde? En zag dat annika bevallen is Jeetje zeg... Meid heel erg veel sterkte. Ik denk aan je! Zo dames, ik ben weer een beetje bij getikt... Voor diegene die ik vergeten ben.. Sorry! maar blijf nu gezellig mee kletsen hier Hoor!
melis, nog vergeten te zeggen maar ik had de vk ff gevraagd en een zacht gekookt ei mag dus wel, maar als het maar niet te zacht is zei ze, je bent alleen wat vatbaarder voor die bacterie...(niet salmonella, maar die andere) maar kan geen kwaad voor de baby
Schijndelsvolk: Is me dat even schrikken zeg! Ik hoop voor je dat het kleintje iig blijft zitten tot na 30 weken!
thanks meid, ik denk zelf rond de 30 a 32 weken... maja we blijven hopen op langer natuurlijk! hoe issie eigenlijk met jou?
goeiemorgen meiden, juni bij H&M onlineshop heb je ook leuke positiekledein en volgens mij ook in xs de prijzen zijn er ook leuk schijndelsvolk doe lekker rustig aan. het was wel even schrikken hoor! heb je een pb gestuurd. anita sterkte met je rug marij groot gelijk hoor dat jullie nu zelf voor een box gaan kijken. wel leuk om lekker te shoppen ik slaap ook vreselijk licht en ben veel wakker. momenteel is het ventje overdag rustig maar 's nachts des te drukker. dit is een echt druktemakertje!benieuwd of dat ie ook zo is als ie geboren is. mijn eerste zoontje was heel rustig en nu nog. iemand ervaring? denk dat ik morgen maar lekker ga kijken voor warme kleding.probeer ik meteen rekening met bv te houden,scheelt straks weer. ga ff lekker douchen wo 3 oktober heb ik weer een afspraak met de vk trouwens en ben zeg maar 11 kg aangekomen.(ik zit er tegenaan)
Bedankt voor de tips voor een nieuwe zwangerschapsbroek! Ik probeer vandaag nog uitgebreider te reageren maar ik moet eerst aan het werk. groetjes, juni
goedemorgen dames Ik reageer helaas niet zo vaak. Veel priveomstandigheden waar ik me veel van aantrek. Veel spanning en stress en daardoor vaak een harde buik waardoor ik het rustiger aan moet doen. Gisteten helemaal panisch ik voelde me kindje niet voeld me echt kut en verdrietig. Marij koop inderdaaad lekker zelf 1. Blijft de box ook van jullie en is mischien wel zo leuk. Heb je er teminste leuk gedachtes bij. schijndelsvolk wel goed nu op jezelf passen. mamasu dat heb ik ook wel eens voelt zo raar die steken ik denk inderdaad een groei in de banden. anita Wat vervelend van je rug hopelijk is het niet iets ernstig in tussentijd rustig aan doen. ben vast wel weer iemand vergeten sorry
Klein wonder, ook jij lekker rustig aan doen he! Probeer ondanks de stress en alles toch echt aan jezelf te denken! (en aan je kleintje natuurlijk)
missfrodo, werk ze vandaag! lefbekkie, wat lief van je buurvrouw om die hulp aan te bieden! ik ben ook niet zo hulpvragend, vind het altijd erg vervelend om hulp te vragen, doe ook liever alles zelf tot ik er dood bij neerval Leuk die kids in de klas! lief dat ze zo begripvol zijn! anitadejong, beterschap met je rug! schijndelsvolk, 32 weken is nog niet zo heeeeeel erg, maar langer is natuurlijk beter! Hopelijk blijft ie lekker lang zitten bij jou! anita, bedankt voor het vragen aan je VK! Dat wordt zaterdagochtend lekker een zacht gekookt eitje! kristy, ik weet van mezelf dat ik heel druk was in me moeders buik, en ook toen ik geboren was deed ik overdag geen oog dicht, snachts sliep ik goed. klein wonder, hoe is het nu? voel je de kleine nu wel goed? ik ben vanmorgen van de trap gevallen. Ik liep naar beneden en halverwege glij ik uit, schuif zo op me rug en kont naar beneden. Toen ik eenmaal beneden was kreeg ik effe geen lucht, me rug deed zoooooooooooo pijn! Nu heb ik echt overal pijn, mijn rug, nek, arm, been, voet, maar gelukkig niet mijn buik. Denken jullie dat ik de VK moet bellen of dat dit kwaad kan voor de kleine? Maar me best wel druk, ondanks dat ik de kleine na de val nog goed voel.