meliske ik zou voor de zekerheid de vk bellen. je kleintje wordt natuurlijk wel beschrmd maar voor je eigen geruststelling kleinwonder wat vervelend meid.probeer idd aan je eigen gezinnetje te denken veel belangrijker
Linda, die ballonen zijn echt een leuk idee! Lekker dat je bloeddruk weer goed is. Mijn zus heeft een Braziloaanse vriend, maar kan daar ook werken (bodemonderzoek enzo in de amazone) Maar omdat ze dus in het regenwoud zit is ze bijna niet te bereiken en dan wil ze ook nog eens met de auto naar Venezuela gaan rijden... Brrr ik vind het allemaal maar eng!
Inderdaad maar goed dat is weer een van de nadelen als je op zo'n prestatiegerichte school werkt waarbij het tussen leerkrachten ook een en al presteren is...wordt er gek van maar goed nieuwe baan moet ik nog ff mee wachten...
meliske dat is schrikken. Zou voor de zekerheid toch langsgaan hoor, liever een keer teveel als...toch? Schijndelsvolk, werk je dan nog gewoon? net zo gelachen. Ik zat heerlijk op mn kruk een geschiedenisles te geven zit 1 van de kids ineens angstvallig naar mn buik te kijken.... JUF schopt ie nu? of is tie boos? ik zie je buik bewegen hahahaha ik kwam niet meer bij. kwinky was inderdaad ook druk aan het schoppen haha. Iemand trouwens nog kikker ideetjes? Ik heb een kikkerkamer, Kermit en die van Max veldhuis maar op de site van kikkervriendjes is alles zo duur.... Wil nog wel wat leuke dingen erbij.... Schijndelsvolk vind je het niet bizar dat je dan waarschijnlijk over 8 weken je beeb kan zien en zo...? Denk dat ie hier ook te vroeg gaat komen hoor, gewoon een gevoel, maar zo veel te vroeg hoop ik toch niet. We zien het wel.
hier ook veel kikker in het kamertje - bij de ikea een leuke knuffel van een kikker. Zijn mond is een soort zakje en er is een vliegje in geborduurd. Wij hebben hem op de bladhemel van de ikea gezet (foto's volgen nog) - Bij de blokker had je van die zakken die je aan de muur hangt met 3 zakjes boven elkaar in de vorm van een kikker (ook een leeuw en lieveheersbeestje) - ook bij de blokker een speelgoedmand in de vorm van een kikker. Kan hem ook als wasmand gebruiken. - bij de v en d luieremmer en aankleedkussen van het merk frendz met een kikker erop. Hier hebben ze ook een wipstoeltje van. Ik heb ook ergens gezien (weet even niet meer waar) zo'n kikker voor badspulletjes. Een soort hangbak is het en in zijn bek kun je dan de speeltjes doen. Verder staan er in de babywaltz catalogus ook nog wat kikkerspulletjes voor op de badkamer.
Oh ja bij de ligging van mn baarmoeder heeft de vk nu opgeschreven NH, wat wil dat zeggen? En voor op de lijst: ik ben inmiddels 7 kilo aangekomen... Snap er niets van, de vorige keer was het nog maar 2 kilo...
hallo, ik ben weer 0,5 uurtje online. Met mijn rug gaat het eigenlijk steeds slechter, hoorde wel een klein krakje vanochtend. Het trekt ook een beetje naar mijn linkerbeen toe. ik kan haast niet zitten en lopen, waggel maar wat door de apotheek heen. ik ben vandaag diegene die de apotheek moet sluiten, dus ik vind het zo lullig als ik nu thuis blijf. (want niemand neemt het graag over) Als het morgen nog zo is, blijf ik wel thuis.
linda, volgens mij is NH navelhoogte? dat kan wel ongeveer kloppen toch met je termijn? enneh, minder hier komen als je vrij bent en juist meer als je werkt? euh, moet dat niet andersom zijn? 8) haha schijndelsvolk, hoe ging alles met je kindje verder? hebben ze wel een echo gemaakt? maak je je er erg druk ov er, dat je wellicht eerder bevalt? zijn er wel veel die verwachten eerder te bevallen. Ik zelf verwacht ook eerder te zijn. mijn gyn zei al dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik 40 weken vol ga maken. als ikw eer met 36 weken een keizersnede zal krijgen dan is het kerst. i kgok zelf er ergens tussenin (tussen kerst en 21 januari). we zullen zien! bijna maandag! yes!
ik zit best wel in dubio, want het doet best veel pijn. maar ik ben gewoon te schijterig om te zeggen dat ik liever naar huis wil, omdat ik er vanochtend wel was.
Getverderrie! Werd ik net gebeld door baby-dump dat het kamertje 3 weken later komt ivm problemen met de leverancier ofzo! Heb ik hemel en aarde bewogen om 5 oktober vrij te krijgen, heb ik dit! Ik was pissig en heb gezegd dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is! Mannetje gaat strax ook nog bellen!
das balen marieke van het kamertje! Ik heb mijn werk gebeld, dat ik niet meer kom vandaag, ik zit zowat te janken van de pijn. Ze hadden het net over me op het werk, ze vonden het natuurlijk helemaal niet erg, wat een muts ben ik ook dat ik niet durfde te bellen. Nou ik duik lekker mijn bed in, hoop dat het morgen minder erg is.
Ow en Meliske: gewoon een vk bellen hoor, hier moet je soms wat langer op een reactie van een vk wachten. Anitadejong: naar huis gaan hoor! Jij en kleintje zijn belangrijker! Je hoeft bij centerparcs niet persé te zwemmen natuurlijk, kunt daar ook heerlijk zitten, wat drinken etc. etc. Maar goed! Smaken verschillen
Dank je Linda! Ja al weer 1 jaar getrouwd inderdaad! Vorig jaar was het schitterend weer op onze trouwdag, dus als ik nu naar buiten kijk is dat wel een verschil... 00Marij: de kans is zeker aanwezig dat ook ik te vroeg zal bevallen, mijn zoontje kwam ook al met 34 weken, dus dan schijn je een verhoogde kans daarop te hebben... Zelf hoop ik deze keer toch minstens de 37 weken te halen. Mijn uitgerekende datum is 17 januari en mijn moeder zegt dat de kleine maar tot 2008 moet wachten! Hopelijk luistert ze daarnaar.... We zullen zien! Marieke inderdaad balen zeg van dat kamertje.... Ook al omdat je je er op verheugt dat het komt, en je van alles regelt... Heel irritant! Anita beterschap! Belangrijk om rustig aan te doen hoor! (is altijd makkelijker om tegen een ander te zeggen dan om je zelf aan te houden, maar goed!) O ja, vanochtend had ik weer controle bij de gyn: alles was goed! Baarmoeder zit nu zo'n 2 cm boven mijn navel, dus dat schiet al op. Bloeddruk was weer iets gezakt (terwijl hij bij mijn zoontje op een gegeven moment skyhigh werd!): 110-55. Hartslagje van de beeb weer lekker gehoord: 155 dus lekker rap. Het enige is dus dat ik zo ontzettend moe ben. Ik heb het met de gyn besproken. Ik heb ook gezegd dat het heel goed 'gewoon' de combinatie zwangerschap, werk, al een kindje, huishouden en o ja, ook nog een sociaal leven (welk sociaal leven?) zou kunnen zijn. Voor de zekerheid is er bloed geprikt om mijn ijzergehalte te meten. We zullen zien. Gelukkig was alles verder perfect in orde! Marieke: volgende controle bij de gyn is 11 oktober!
marieke, nou niet netjes dan....je houd er rekening mee en dan moet je nog langer wachten. indd korting eisen... Anita, rustig aan hoor en goed dat je toch niet gegaan bent... melis, hoe is het met je, al wat gerust gesteld weer, voel je je kleine meid nog lekker trappelen. Missfrodo, je waardebon is op de post hoor.... hey meiden ik ga niet op alles meer reageren maar deed net een poging maar werd me te veel... mijn ex vriend belde nog ff tussen door en dan ben ik alles weer vergeten. Heb vanmorgen de kleren van de kidz uit gezocht, nou mijn oudste dochter heeft bijna niks meer in de kast liggen, hihi. Moet nodig nieuwe hebben dus. oh ja gister nog een leuk speelkleed gekregen met de post, had ik besteld bij babywalz. zal zo ff foto in mijn mapje zetten. Ga nu ff met mijn site bezig, ff updaten!
anita de jong, goed dat je naar huis bent gegaan! sterkte met je rug! anita 1975, mijn dochter was ook ineens uit haar kleren gegroeid. heb vet geshopt vorig weekend, dus ze heeft weer allemaal leuke nieuwe kleren! marieke, balen zeg. regel je vrij, komt het kamertje niet! grrrr. verder zit ik te niksen en een beetje te hangen. mijn dochter is dora aan het kijken en ondertussen al haar boekjes aan het lezen. lief hoor! maar verveel me. moet eigenlijk een bult was wegwerken enzo, maar heb geen zin! ben een luilak, i know!
Marij, dat mag nu hoor je bent zwanger Altijd een goed excuus! AnitadeJong, lekker rustig aan doen Anita, vervelend he dat shoppen voor de kinderen?