Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Gefeliciteerd alle zwangeren!

Ik kom me hier ook even aanmelden. Het gaat er bij mij om spannen of ik een dec mama ga worden of een jan mama, maar ik gok zelf op januari.

Willen jullie me erbij op de lijst zetten en dan voor 2 januari of zo (meer duidelijkheid als ik echo heb gehad na 12 wkn). Dit is de datum die ik zelf vermoed......

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik wil ook het liefst thuis bevallen..lijkt me wel fijn. kinderkamer is bij ons heel licht paars met gebroken wit, lekker zoet

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    ik ga mijn kamertje denk ik lime groen doen lekker fris en met leuke kleurtjes assesoires vorige kamer had ik gebroken wit en licht bruin maar dat stimuleerd de kleine niet echte felle kleuren daar leven ze van op kijken ze naar en zie je de handjes naar grijpen ik had toen van dat ti amo spul poppetjes en zo vond de kleine niks aan maar zon grote gele olifant dat was het helemaal!

ik krijg 23 mei een echo ben reuze benieuwd en hoop dat ik dan blij kan zijn zit echt zo mega in de zenuwen word er gek van kan me niet echt gerust voelen en tel de dagen af......

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

ik heb vandaag een mutsje en slofjes gekocht van nijntje.
    Lotte had ze zelf uitgekozen.

veel liefs Annika

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

krijg je bij de VK nou wel of geen echo's?

6. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Ik heb me toch ineens zo'n ongi gevoel buikpijn....dan mag ik gisteren een echo gehad hebben waar alles goed op was...de onzekerheid en angst is nog niet weg hoor....

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ook buikpijn. Net zoals ik heb als ik ongesteld ben. Volgens mij hoort het erbij, maar toch maakt het onzeker!

8. annika1985

ey prinses

wat ontzettend gaat om jou hier te zien.
    hoe gaat het met je?
    is er nog nieuws bij de IUI dames?

veel liefs Annika

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee, niet veel nieuws bij de iui-dames. Ik hoop dat er snel goed nieuws vanaf die kant komt. Ook leuk om jou hier tegen te komen, dat had ik deze maand in ieder geval niet verwacht. ;)

Verder voel ik me prima! Een beetje zere borsten en af en toe buikpijn. Maar ik geloof dat dit erbij hoort. O,ja ook veel last van waterige afscheiding.

hoe is het met jou?

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    januari is echt druk meiden.. lange lijst met zwangere leuk hoor

11. ProudMum

Heb mijn eerste zwangerschapssymptoom ontdekt;
    ik lust geen kip nuggy's meer!

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zou inderdaad lekker zijn.... Helaas weet ik al zeker dat dat bij mij niet gaat gebeuren! Ik heb nl. een medische indicatie om in het ziekenhuis te bevallen. De bevalling van mijn zoontje was een spoedkeizersnede met 34 weken, dus thuis bevallen mag niet meer...! Nou ja, als ik in het ziekenhuis een gezond kindje ter wereld mag brengen ben ik de gelukkigste vrouw ter wereld hoor!

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dat is het belangrijkste Mamasu.

14. annika1985

hoi prinses.

ja hier gaat het wel.
    zo nu en dan misselijk. en erg moe.
    maar het hoort er allemaal bij he.

veel liefs Annika

15. ProudMum

misschien rare vraag; als je onder controle in het ziekenhuis loopt znder medische indicatie, kan je dan ook thuis bevallen?

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Kan volgens mij prima! Als je geen medicatie hebt voor het ziekenhuis moet je ook een bijdrage betalen voor de ziekenhuisbevalling als je daar dan zelf voor kiest trouwens. Dus dan is de goedkoopste optie thuis bevallen!
    Maar doe waar je je zelf het beste bij voelt, dat is het belangrijkste. En bovendien gaat een bevalling toch bijna nooit precies zoals je je voorstelt. Hoop je op een thuisbevalling, moet je alsnog naar het ziekenhuis. Of plan je een ziekenhuisbevalling, maar gaat het zo snel dat het gewoon thuis gebeurt! Dus je kunt je maar beter op alles voorbereiden denk ik.

17. ProudMum

dankjewel mamasu!

Morgen de dokter bellen om het nieuws door te geven. Daarna direct een afspraak maken voor een echo.

18. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    hoi meiden. alles goed met jullie?
    Ik heb me toch een last van hoofdpijn (migraine) niet normaal meer. Sinds een ongeluk heb ik dat altijd wel maar nu houd het echt heel lang aan (al 4 dagen), Ik durf er ook nog niks voor in te nemen, maar morgen ga ik naar de ha en dan vraag ik wat ik in mag nemen.
    Hebben jullie ook last van hoofdpijn?

(Ow ja misschien hoort het hier niet, maar ik wilde even zeggen dat ik vandaag wedstrijd had....we zijn 1e geworden! Met mijn 2span pony's) :whistle:

19. annika1985

hoofdpijn niet echt, maar wel opvliegers ahahaha.

veel liefs Annika

20. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraagje.Sind vanmorgen heb ik af en toe een druppeltje bruine afscheiding.niet veel en ook niet steeds.Zijn er meer zwangere met deze ervaring?
    groetjes jo

Deel Deze Pagina