Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    voor de lijst: ik ben bijna 8 kg aangekomen.

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Pacific, fijne vakantie! Geniet er lekker van hoor. Tot over 3 weken! Oeh, dan gaat het helemaal snel he? \:D/

Meliske, meid wat laat je me schrikken! Niet meer doen hoor van de trap vallen. Hoop dat je meiske lekker vrolijk rond blijf dartelen en dat je snel van die vervelende "spier"pijn af bent! Wat heb je toch een prachtige buik! :)

Anita, getver, wat vervelend van je rug! Ga je nog ff langs de HA, dat krakje vind ik wel een naar idee eigenlijk. Rustig aan doen hoor.
    :-$

He Marieke, wat ontzettend :evil: :evil: :evil: dat het kamertje nog 3 weken op zich laat wachten. Grrr, ik hoop dat je je nog een beetje op kunt peppen ;)

Mamasu, van harte met jullie eerste trouwdag. Alweer een jaar geleden, waar blijft de tijd he? Wij waren afgelopen 2 juni één jaar getrouwd. Ook toen was het weer erg mooi en dit jaar ook knudde, dus we hebben het goede jaar gekozen om te trouwen schijnbaar :D

Schijdelsvolk; fijn om weer van je te horen zeg. Ik schrok wel van je berichtje, helemaal na Annika. Gelukkig gaat het bij jou nog goed. Ik heb ook nog ff gekeken naar een plaatje van een slijmprop, maar kan het niet vinden..... Moet je dat "ding" trouwens bewaren dan? Wij hebben een "plump-pot" dus dat zie ik niet zo zitten, hihi.
    Moet je nu plat blijven de rest van de zwangerschap, of mag je wel van bed? Rustig aan doen he! :rolleyes:

Oh ja, nog even over dat meeten en de bel-boom. Ik laat verstek gaan. Ik vind het erg leuk om elkaar hier te spreken, maar ik ben niet zo van het meeten. Vind het al lastig om alle vrienden/ kennissen/ familie bij te houden ;) . Als ik bevallen ben laat ik het hier ook zo snel mogelijk weten. Heb ook geen goede revaringen met tel.nrs geven :(

Ik ben nog steeds niet echt fit, strontverkouden (moet bijna een lekbakje onder mijn neus hangen), hangerig, beetje gloeierig en heb erg slecht geslapen vannacht. Nu probeer ik me dus maar wat langer wakker te houden zodat ik vannacht wat meer slaap. Op school probeer ik me er een beetje doorheen te slepen, de kindertjes helpen me daar ook enorm mee. Wat schattig zoals ze dan meeleven he? Kan beter op school zijn dan thuis. Ik kan momenteel echt zwelgen van zelfmedelijden, bah! Zo ben ik helemaal niet :oops:

Nou, ik ga weer eens zappen achter de tv! Tot snel

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik zal wel eens zoeken of ik een plaatje kan vinden van zo'n beruchte prop hihi en gooi de link dan wel ff hier neer (snap dat niet iedereen dat wil zien hihi)

en nee normaliter hoef je die niet te bewaren, maar omdat ik m zo vroeg al verloren ben had ze m graag gezien (blijf het een smerig idee vinden hoor, zo van aub... hier heb je mijn kwakkie)

ennuh knap maar snel op meid!

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
  5. Niet meer actief

wow, ik had toch wat anders in gedachten, wit doorzichtig ofzo, geen idee eigenlijk
    hahaha

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja bij mij zat er ook niet zoveel bloed doorheen hoor... was ook meer wit/doorzichtig met hier en daar wat bloed sliertjes (lekker onderwerp hihi)

maar best wel taai slijm...

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    OK Schijndelsvolk, je had ons gewaarschuwd, maar dat ziet er toch best smerig uit! Haha! Maar goed het is een heel nuttig ding, en ik hoop dat die van jou weer gauw terugkomt!

Vanavond weer yogales gehad en het is echt best een gezellig groepje zeg! Ik had het wel naar mijn zin. Misschien ook omdat we zo gezellig zaten te beppen over bevallen enzo, dat we aan de ontspanningsoefening op het eind niet zijn toegekomen (dat is het gedeelte waar de zonnevlecht vorige week in beeld kwam). Goeie oefeningen gedaan tegen de stramheid en ook met ademhalen e.d. Ja, ik vond het wel fijn. Enige nadeel is dat het best een stukje reizen is.... Maar ja, je moet er iets voor over hebben he?

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja idd,

Fijn dat het weer gezellig was meid!

Ik nu echt naar bedje toe hihi is alweer veel te laat voor me :)

Dikke kus en slaap lekker allemaal

Tot morgen!

9. Niet meer actief

Pacific, nog een fijne vakantie!
    Wow, Californië, ben positief jaloers....

Ik ga ook maar naar bedje toe, ben nogal jankerig, bleh!

Welterusten meiden :baby:

10. 12309

12309 Niet meer actief

Bijna weekend hoera! Al dat slapen heeft toch nut gehad, ik voel me vandaag stukken beter! Fijne dag allemaal!

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

ik heb gisteren al geshopt.2 shirts en 2 buikbanden en nieuwe schoenen natuurlijk.

ik ben ook huilerig hoor marieke.
    zat van de week naar gegoortegedichtjes te kijken en de tranen liepen over mijn wangen zo zonder dat ik er wat aan kon doen.jammer dat je kamertje later komt.bij mij wilden ze juist eerder komen.wel lekker dat je nu dat rekje voor niets hebt.

een dagje centerparcs lijkt mij wel wat.kan ik mijn zoontje dan niet meenemen?sinds ik niet meer werk wilt ie absoluut niet meer naar een oppas.bang dat ik weer ga werken.het liefst gaat ie ook niet meer naar de speelzaal.

zodra de weeen beginnen geef ik hier wel een seintje.ik doe dus niet mee aan de belboom.ben vreselijk voorzichtig met mijn nummer.neem de tel.niet op als ze met privenummer bellen of als ik het nummer niet ken.
    mijn ex zijn vriendin en zijn familie zijn tijdens mijn eerste zwangerschap zo vreseijk vervelend geweest totdat ik opnam en deed alsof ik wst dat zij het waren.toen was het snel voorbij.

mooi buikje meliske.nog last van je val van gisteren?

gisteren van het geboortekaartje een voorbeeld besteld.ben benieuwd.

wij gaan over 2 weken naar IKEA.lekker naar gordijnen kijken en iets leuks voor in de woonkamer.lekker herfstsfeertje maken.als ik bij IKEA niet kan slagen ga ik wel ff shoppen bij blokker.

roxyrox ze zijn verplicht om je werk aan te passen hoor!
    zolang mag je echt niet op je benen staan.jij hebt ook je rechten hoor.
    heb je al een gesprek gehad?

meiden fijne dag vandaag.

12. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Poe jullie hebben weer wat afgekletst. Nou ik was gisteren na de chili klaar voor bedje zeg maar. Nog een poging gedaan om House te kijken maar het schijnt dat ik voor de eerste reclame al lag te ronken haha. (jammer wat ik vind het echt een te gekke serie).

Guppie geweldig he dat de kinderen dat zo aanvoelen en zo helpen, vind dat zo schattig om te zien.
    Ik hoop dat ik het red hoor tot 6 december, ben gewoon kapot nu al en wordt steeds erger. Ik kijk ook verschrikkelijk uit naar de herfstvakantie. Dan hebben we lekker ook een huisje gehuurd in Normanie lekker met de hond over het strand ik kan niet wachten!

Schijndelsvolk, je had gewaarschuwd...maar getver ziet er echt niet uit zeg...
    Maar goed wel lekker dat ie dr zit toch.
    Wanneer moet je weer voor controle? is de prop bij jou alweer terug aan het komen oid?
    Gisteren de proefkaart binnen gekregen echt zo lief. Mannen hand, vrouwen hand en dan zo'n klein handje erin. Vond alleen teksten verzinnen best moeilijk hoor.

goed ik ga nog wat dingen klaarleggen en zo, spreek jullie later nog wel!

13. Niet meer actief

Marieke: ons kamertje komt pas begin november...
    Maar dan nog mag je jezelf wel zielig vinden hoor;)

Schijndelsvolk: ik had al eens een plaatje gezien van zo'n slijmprop, maar blijf het er smerig uit vinden zien!

Guppie: dat is een goed idee van dat ledikantje. Onze kleine gaat dadelijk ook minstens één dag naar ons pap en mam, dus een ledikantje kopen is een beter idee dan een campingbedje!

Morgen de bruiloft van mn broer! Zal een lange dag worden! Ben benieuwd hoe ik het volhou! Maar wel leuk!

Vandaag nog een hele dag werken, bleh!

14. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wij hebben gisteravond eindelijk het kamertje opgehaald bij de Gardo!

Nog even achter het fotobehang aangebeld maar die wordt zaterdag bezorgd. En gistermiddag de luxaflex ingekort (poeh, wat een k*tklus!).
    Dus als het goed is kunnen we dit weekend het kamertje afmaken :whistle:

15. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    San0976: fijn dat je jezelf weer beter voelt meid!

kristy1405: fijn meid, lekker shoppen... (krijg er nu helemaal zin in, maar dat moet helaas
    nog even wachten)

Lefbekkie: dan zul je je slaap nodig gehad hebben meissie...
    en volgende week moet ik terug op controle. Donderdag middag dus dan hoop ik meer te kunnen
    vertellen... Nu is het gewoon erg voorzichtig doen.

Linda1980: haha ja is en blijft een smerig iets... en dan te bedenken dat dat gewoon in ons zit hihi
    (niet teveel over nadenken lol) hihihihi En veel plezier morgen meid! en werk ze nog vandaag!

Moonie: ooh leuk hee... zet jeook foto's hier neer zodat we het ook kunnen zien of niet?
    Bn best wel benieuwd eigenlijk hihi

Ik vandaag dus weer helemaal niks doen... (hangt me nu al de keel uit) maja alles voor het goede doel

Een hele fijne dag allemaal meiden!

16. Niet meer actief

Kom binnenkort nu echt ff een bakkie bij je doen Joyce! Jij zit nu nog thuis, dus jij zult tijd zat hebben ;) En ik ben voortaan de hele donderdag vrij, dus dan kom ik op een donderdag ff een bakkie doen oké?! :D

17. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Foto's volgen spoedig... hihi

18. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ja want het is alweer veel te lang geleden hee... Moeten we echt doen idd... hihi (wel naar het goede adres komen dan he ;) )

Hihi we hebben nog wel ff contact via msn daarover hihi

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Okeej moonie:D ben altijd zo benieuwd naar de kamertjes en dergelijke hihi (ik gooi de mijne er ook op zodra ie klaar is hihi)

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Heb weer heerlijk geslapen (wel 1,5 uur!). Bandenpijn begint hier volgens mij. Heb zo'n spierpijngevoel aan de rechterkant van mijn buik dat eigenlijk geen enkele houding lekker lag.

Vanmorgen is de pc kapot gegaan. Gelukkig hebben we er 2 dus kan ik toch af en toe hier nog komen. :D

Het is hier vanmiddag voor de laatste dag kermis. Als het droog is gaan we even kijken. Ben benieuwd wat de beeb er van vind. Geluid is altijd erg hard daar. Anders alleen even een zuurstok halen en dan weer terug naar huis.

Verder maar weer een beetje rustig aan doen. Moet ook zeggen dat de energie vandaag ver te zoeken is. Lag net wel op bed nog, maar ben te wakker om te kunnen slapen en op tv is nu ook geen (piep)

Werk ze iedereen die vandaag moet werken!

Deel Deze Pagina