Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Jeetje zie net dat ik nog maar 103 dagen moet. Wat gaat het hard!

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    pacific fijne vakantie
    busybusy tijd gaat id hard
    linda veel plezier morgen

gadverdamme zon slijmprop ziet er echt vies uit. maar ja dan zijn we vast voorbereid wat we kunnen gaan evrwachten.

gister pretecho gehad. ukkie werkte totaal niet mee. 1.5 uur bezig geweest en toen deed hij eindelijk 1 keer zijn handjes voor het egzicht weg. hij had zijn beentjes gekruisd dus konden pas de allerlaatste minuut zien dat het geslacht nog hetzelfde is.
    de ene keer lag hij met zijn armenvoor zijn gezicht en deandere keer met zijn duim voor zijn mond en de andere keer met zijn voet voor zijn gezicht.

placenta ligt voor maar dat wisten we al.
    baby ligt in stuitligging. is nu nog niet erg.

baby loopt nog steeds voor

omtrek hoofdje loopt 4 dagen voor
    omtrek beentjes lopen 3 dagen voor
    en omtrek buikje loopt 8 dagen voor.

hij heeft teveel gegeten denk ik. :D

dus ik ga vandaag maar alle prijskaartjes van de kleertjes afhalen. heben we ook weer wat te doen.

ik ga vanaf volgende week 2 ochtenden van 2.5 uur werken en dan alleen administratief, aangepast werk. normaal werk ik fulltime. ben ik wel blij mee dan ben ik er even tussen uit.

meliske ik zal aan je denken volgende week.
    roxyrox gewoon gesprek aan vragen als het niet meer gaat. het gaat hier tenlotte om jou en je kindje.

xxx

3. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    oh ja as maandag weer vk om 8.20 voor controle en
    moet dan voor de laatste keer suiker prikken.

4. Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik heb een spier verrekt in mijn bil die lekker uitstraalt naar mijn onderrug, ik kan dus niet meer fatsoenlijk zitten, laat staan lopen.
    blijf maar een beetje plat liggen in bed, maandag moet ik naar de gyn dus dan zullen we zien wat die er van zegt, voor de rest doe ik van het weekend niks.
    Met onze jongen gaat het nog steeds lekker, zwemt baantjes in mijn buik!

5. Niet meer actief

Oh dat is balen Moppie dat je jullie kleintje niet goed kon zien op de pretecho!

Fijn dat ze administratief werk voor je hebben gevonden.

@Anita: een spier verrekt, auw! Veel sterkte!

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen!

Ben vannacht aangekomen denk ik, pas mijn broek niet meer (zat al wat strak hoor) en de rest zit in de was. Zit nu in mijn zomerkloffie te bibberen.
    Hopelijk komt mijn h&m bestelling snel binnen, zal wel volgende week worden.

Wat een raar ding zo'n slijmprop, leek wel een netgeboren katje ofzo.
    Maar goed nu ben ik voorbereid.

Vandaag gaat Jan het kamertje ophalen en de blije wipper :D

Moet zelf nog even boodschapjes enzo doen maar ja eerst broek droog en schoon....
    Als jullie mij nu konden zien :oops:
    Ik heb een wit bloesje aan met en zwart vest en daaronder een bruine joggingsbroek die net over mijn knieen komt en dan Pardoespantoffels, heel charmant....

Anitadejong, heb je geen beknelde zenuw vanuit je rug? Ik herken je klachten namelijk en dat is bij mij een beknelde zenuw. Kun je niets tegen doen behalve je koest houden. Sterkte in ieder geval.

Mijn ouders hebben van hun overburen een ledikantje gekregen en dat opgeknapt, zijn nog eerder kalar dan wij met het kamertje :)
    Mijn moeder vond zo'n campingbedje niets en zeker niet als de kleine er vaker in moet liggen en ze hadden ruimte dus....

Nou verder weet ik het even niet meer.

7. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    @anita.....Ahh ik loop hier ook met zo'n bil! Als ik eenmaal loop gaat het prima maar zitten en overeind komen....spierpijn!

@schijndelsvolk...sterkte met rusten :(

Hoop dat er weer een beetje rust komt onder ons meiden, rommelde teveel hoor de last tijd hier op het forum!

Net nog even een lampje opgehangen in kamertje, oranje zeepaardje van de IKEA. Wordt al wat.. kastje staat, commode in de verf, plankje erboven. Leuk hoor, rommelen in het kamertje (zelfs met zere bil! ;) )

8. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    missfrodo....Dat zie je helemaal verkeerd hoor....je loopt compleet volgens onze laatste mode....toch?? ;)

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    :) :) Tja maar de laatste mode is zo koud.... ;)

10. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    ja balen he dat weer! Zo weer op de fiets die kleine halen, regenjas aan! Die past nog...zo charmant!
    Weekend wel aardig weertje geloof ik!

11. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    we hebben in ieder geval een paar mooie fotos zal ze zo proberen in mijn album te zetten

12. Niet meer actief

Wat zijn we lekker charmant hier hè ;)

Ik ben bij de fysio geweest, m'n linkerkant van m'n bekken zat muurvast en doordat rechts compenseert doet dat pijn.
    Ze heeft het los gemaakt en ik ga 5 oktober weer.
    Ik heb oefeningen gekregen voor thuis. En ik mag niet te fanatiek in huis zijn met poetsen enzo :oops:

13. Niet meer actief

Ja, leuk fotootjes! :D

14. Niet meer actief

Oh wat vervelend Marieke dat je niet zoveel meer mag poetsen ;)

15. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    linda veel plezier morgen!
    Schijndelsvolk, ik zal voor je duimen, ff weekje rust en je laten verwennen hoor!

Ik ga ff gestrekt, heb luie stoel hier in de klas, voordat zo dat groepje bavianen weer komt, het leek vanmorgen wel of ze per stuk een suikershot of kleurstoffeninjectie hadden gekregen ze waren zo hyper....of ik zo moe...naja goed bijna weekend, morgen lekker naar mn moeder en mn zusjes, relax met de hond wandelen en shoppen, misschien helpt dat ;)

16. Niet meer actief

Jij ook veel plezier Lefbekkie, lekker shoppen en met de hond wandelen!

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zo ben ik ook weer.
    weer afgewerkt!
    Ben nu lekker vrij tot donderdag! heerlijk!

18. Niet meer actief

Hebben jullie ook zo'n last van bloedend tandvlees? Zit nu een banaan te eten, maar zelfs daarvan gaat mn tandvlees bloeden!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Nee geen last van mijn tandvlees, gelukkig maar is wel veelvoorkomende kwaal bij zwangeren.

Jan zit bij de dokter, er zit een splinter in zijn oog. De dokter krijgt het er niet uit en probeert nu een oogarts te bereiken die het kan verwijderen :(
    Denk dat ik straks het kamertje moet afbellen, althans afbellen het ophalen moet uitstellen. Hoop dat de oogarts het er zonder veel problemen uit kan pielen.

20. Niet meer actief

Oei dat lijkt me ook niet zo prettig, een splinter in je oog! Hopen dat ze hem makkelijk kunnen verwijderen!

En dan net op de dag dat jullie je kamertje wilden gaan halen! Balen!

Deel Deze Pagina