Hoi! Bruiloft was erg gezellig. Vannochtend om 9.00 gestept. Het lukt me nog steeds. Ik verbaas me er zelf over. Het is nl een gevorderde les, waar ik voor de zwangerschap ook al meedeed, maar het is wel pittig! Finne dag alemaal!
goedemorgen dames, net met mike naar H&M geweest. heb zo'n stoer joggingspakje gekocht! zal straks een foto plaatsen. Marieke, heb het altijd donkerbruin gehad. maar door dat netphaar dorst ik het niet te verven. heb al het neppe eruit gehaald, 2 weken mijn haar rust gegeven en lekker geverft. ik ben weer ik dus! hihi tjee schijndelsvolk! 10 pakken pampers? daarvoor zou ik ook niet online komen hihi meliske, ik heb 6 hydro washanden en 18 hydro luiers. een wasje is toch zo gedraaid....
hoi hoi, roxyrox ze zijn verplicht om je inzage te geven in je cao hierin staan allemaal richtlijken waar zij zich aan moeten houden. juni ik heb geen last van zweten ben wel warmer dan normaal.ben echt een kachel in bed. anitadejong leuk die schilderijtjes hoeveel hydrofiele luiers?denk een stuk of 26 wel wat minder washandjes.ik gebruik die luiers voor heel veel dingen.onder het hoofdje in bed en wagen,2 gebruik je bij het wassen en gebuik ze ook om over mijn schouder te hangen dus heb er eigenlijk altijd wel een in de buurt. jemig schijndelsvolk wat een verhaal.blivend verlamd erg hoor missfrodo wat heb je er een hoop bij gekregen.lekker hoor.hoop dat jullie gauw kunnen beginnen.
was al aan het struinen geweest op het internet kristy, daar heb ik het cao drogisterij gevonden en je hebt idd gelijk!
ik ben bij blokker waarnemend bedrijfsleidster geweest waarvan ik 1 jaar lang de eindverantwooding heb gedragen dus weet er wel wat vanaf.
had haar al verteld dat ik lid ben van de bond en dat ik die zou ik schakelen als ik toch gelijk blijk te hebben. vond ze niet leuk
toen ik zwanger was had ik de eindverantwoording en kwam er met mijn rayonleidster er niet uit.maakte weken van 45 uur. heb toen mijn huisarts gebeld en die gaf het advies om me ziek te melden en gewoon te wachten op de oproep van mijn bedrijfsarts. gewoon doen hoor als je er niet uitkomt en anders personeelszaken bellen of een vertrouwenspersoon.
moest sowiezo naar de huisarts maandag. ga het gelijk met hem bespreken. want die bandenpijn is nog niet weg en die werkdruk op mijn werk is zo hoog dat ik constand met hoofdpijn zit. bovendien vind Mien <zo noem ik haar thuis altijd> het wel best als ik me 3 slagen in de rondte werk. mike wilde ook al een gesprek met haar aan, maar denk dat ik het toch eerst zelf op probeer te lossen.....
Roxy wat vervelend dat je je zo voelt! Het lijkt me ook wel zwaar, jouw werk nu. Ik ben al blij dat ik bijna de hele dag kan zitten. Ik ben van plan om flink in te slaan qua hydrofiel luiers. Hebben ze die washandjes gewoon bij de Hema? Ik heb ze nog niet gezien. Die washandjes gebruik je die alleen bij het badderen, of ook nog vaker?
Washandjes heb ik niet veel gebruikt. heb er nu 6 voor alleen bij het badderen. De luiers daar heb ik er 12 van ofzo. gebruik je inderdaad bij het afdrogen (maar die kleine hoef je echt niet elke dag in bad te doen, dus dat daar was je makkelijk tegen op) en ik leg een luier ter bescherming op het aankleedkussen. Onder hoofdje in bedje en wagen tegen spugen etc. (alleen het doekje varvangen en niet alle lakens). En uiteindelijk bleek het inderdaad de ideale spuugdoek/tuttel. Zover mijn ervaring met het hydrofiel!
hmm das weer een heel andere ervaring. Die dingen zijn ook zo bijgehaald toch. Ik denk dat ik gewoon Rinaldo meeneem en alles goed uitleg, anders weet ik wel weer hoe het gaat straks... Berna, ik zag net dat ik dat pakje met die vlekken ook al had besteld! In het roze dan. Ik heb mijn pakket van de h&m nog niet binnen, maar het is echt heel veel, dat weet ik wel. We hebben de drukproef van de geboortekaartjes ook binnen, ben er erg blij mee! De enveloppen ook al, die leg ik nog maar even weg...
Heeft iemand tips waar we leuke gedichtjes kunnen vinden voor op het geboortekaartje? Trouwens, alles is toch nog goed gekomen met de broek die ik geverfd had, ik had de verkeerde verf eerst. De stiksels zijn niet zwart gekleurd maar eigenlijk is dat nog niet zo lelijk. Toch heb ik me vandaag nog een zwangerschapsspijkerbroek en een zwangerschapsjasje (zo'n licht jasje in fluweel) gekocht in de H&M. Ik moet nu echt stoppen met geld uitgeven hoor... Maandagavond hebben we de info-avond over de bevalling in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Dan bezoeken we ook de verloskamer enzo. Mijn lessen prenatale kinesitherapie (soort van gymnastiek) beginnen op 13 oktober. Groetjes juni
klopt guppie, en normaal ben ik zo iemand van; niet zeuren maar doorgaan. maar ga er nu toch moeite mee krijgen. vorige week had ik griep en kon me nieteens ziek melden omdat de winkel dan dicht moest! dus dan maar weer niet zeuren en doorlopen. tja en dat heb ik gisterochtend dus geweten.... ga dus lekker aan mijzelf denken de komende tijd!
Hoi! Ik heb nu 20 hydrofiele luiers en 12 hydrofiele washandjes. Ik heb ze beiden bij de hema gescoord. Volgens mij kom ik daar aardig ver mee en anders haal ik t.z.t. wat bij of draai een korte was tussendoor. Even een vraagje voor de ervaren mamsen: moet je voor het wassen van het babyspul ander wasmiddel gebruiken of kan het met ons gewone wasmiddel? Ik merk trouwens wel dat mijn conditie achteruit gaat. Maar tot nu toe ben ik blij dat ik lekker kan steppen. Ik doe het wel op de beginnersstep. Zo, op naar een verjaardag bij de buren, fijne avond allemaal!
san, toevallig heb ik het er pas met mijn collegaatje over ghad. Zij is 2 weken geleden bevallen en ze heeft gewoon alles uitgewassen met haar eigen was middel, die ze altijd gebruikt, ook gewoon wasverzachter. Niks aan het handje. STEL dat je kindje allergisch reageerd kan je alles altijd nog wassen met neutrale wasmiddel.
Dag dames, Even snel een berichtje van mij.... We hadden vandaag pretecho, maar die is helaas niet gelukt! Hij/zij was erg eigenwijs en lag lekker dubbelgevouwen in mn buik haha Dus armen en benen in het gezicht! En met geen mogelijkheid was het dus te draaien.... Hij/zij stak zelfs even de tong uit! We mogen dus over 6 weken weer terugkomen voor een volgende poging. (stiekem helemaal niet erg hoor hihi) Zal zo nog even wat foto's in album zetten... Zal proberen morgen even bij te lezen, nu echt geen puf meer voor sorry! Groetjes