Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    San ik ga wel wassen met Neutral, maar dat is omdat ik en mijn vader overgevoelig zijn voor bepaalde merken. Als dat niet zo was zou ik mijn eigen middel gewoon gebruiken.

2. Niet meer actief

Schijndelsvolk, mooi voor jullie van de luiers, maar wat een verhaal :confused:

Vandaag naar babypark in Kesteren geweest, was leuk! Lekker rondgestruind met de oma's.

En vanavond nog even naar ikea, allemaal rode spulletjes gehaald, leuk leuk leuk!
    Heb daar ook erg leuke schilderijtjes gezien, met allemaal vrolijke kleurtjes.
    Eerst even wachten op het kamertje en dan inrichten!
    Kan niet wachten! :D

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Schijndelsvolk, bedankt voor de link van die overheerlijke slijmprop [-( Maar goed, je had ons gewaarschuwd. En eerlijk gezegd vind ik het ook wel prettig om te weten waar we op moeten letten.
    Gatverderrie een kind van 10,5 pond. Wat een blunder van die verloskundige zeg! Vreselijk dat het kindje nu blijvend invalide is!
    Krijg weer visioenen naar mijn rare droom van afgelopen week. Ons kereltje was al bijna een peuter toen hij ter wereld kwam en had allemaal donkere haren op zijn benen. ahhhhhh, mijn eerste woorden waren "ik vind hem eigenlijk niet zo mooi!" Hahahaha alsof je even je eigen kind in gaat ruilen. Maar een superbaby krijgen is dus zo te lezen echt mogelijk, pffff, hoop het toch niet hoor.

Ja Busy, de tijd gaat echt snel he? Nog even en dan hoeven we niet eens meer 100 dagen te gaan. :confused: Wel lekker idee toch?

He Moppie wat jammer dat uk niet mee wilde werken. Fijn dat ie nog steeds lekker groeit!

Anita, sterkte meid. Maar ff kalmpies an dan he?! Wat een prachtig kamertje zeg! Rood is ook wel erg leuk. Hmmm, maar goed dat we al een kleurtje op de muren hebben, anders blijf je aan het twijfelen he? hihi. Wat een superleuk shirtje trouwens! Erg leuk idee. :idea:

He Marieke wat vervelend dat je niet zoveel meer mag poetsen :D :D . Lekker van genieten hoor, we hebben straks genoeg andere mankementen. Moeten de heren maar een beetje compenseren he? ;)
    Kun je ook niet eens hier komen koken? Ik was altijd een echte keukenprinses, maar heb er nu echt de puf niet meer voor. :cry:

MissFrodo, gatsie, wat een eng verhaal van Jan zeg! Hebben ze de splinter nog kunnen verwijderen zonder ernstige aandoening? Oh ik lees het al. Nou gelukkig is een operatie niet nodig geweest. Hoop dat ook het laatste stukje snel verdwijnt door de druppels.

Citroentje, wat een errug leuke lamp! Ook een leuk geboortekaartje zeg! Ohhhh ik zie dat jij vanaf morgen al beneden de 100 dagen zit! Gefeliciteerd!

Berna, gefeliciteerd meid met je welverdiende mooie ZEVEN! :thumup:
    Wat een prachtige kamer zeg! Mag ik vragen waar je dat superschattige vloerkleedje vandaan hebt? Dat zijn ook helemaal onze kleuren.

Melissa, welkom bij de januari-mama's!

Linda, nog gefeliciteerd met mams en ik hoop dat je een erg leuke dag hebt vandaag. Het weer is jullie in ieder geval goed gezind. Heerlijk zeg!

Anneliesje, hoop dat je nog ff gezellig met je zus hebt kunnen babbelen vanmorgen voordat ze vertrok! Sterkte meid.

Jeetje San, knap dat je nog zo fanatiek bent! Ik was het al niet voor mijn zwangerschap, laat staan nu :oops:

Jeetje Rox, wat een snertw*f, laat je niet kisten meid!

JOEHOE, ik heb weer 10 hele pagina's overleefd! Hahaha. Jeetje wat kletsen jullie toch veel. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna 2 dagen niet ben geweest, dus zo heel gek is dat niet he? :)

Met mij gaat het weer redelijk goed, alleen nog mega-verkouden. Maar voor de rest ben ik eigenlijk weer goed te pas. Ons kleine ventje laat zich weer lekker voelen. Hij kan al tikkertje! ;) Hahaha
    Mijn moeder heeft een aantal broeken voor me vermaakt, ohhhhhhh wat een verademing zeg!
    Vandaag zijn we lekker met de meubeltjes bezig geweest. Het wordt gelukkig erg leuk, helemaal naar wens. Ben er wel blij om na dat vreselijke gezeur met edwin zijn zus (het is mijn schoonzus NIET MEER :D , hihi). Morgen nog een keer beitsen en dan kunnen de commode en de kast het kamertje al in! :D :D

Nou morgen kom ik weer gezellig meekletsen (als ik klaar ben met beitsen :p ). Toedels

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije die komt van de prenatal!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga gewoon lekker met Robijntje wassen! was normaal altijd met Dash, maar dat vind ik iets te sterk ruiken voor babykleertjes. en las ergens nog de tip om er een scheutje azijn bij te doen tegen het overlopen van kleurtjes. ben benieuwd

6. ProudMum

vandaag weer die verschikkelijke krampen onderin mijn buik. AUW!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxyrox, misschien een lekkere warme kruik of in een warm badje. helpt dat niet voor de krampen? doe het rustig aan hoor.

8. ProudMum

ik ga zo lekker de douche onder Meliske, maskertje op, haarmasker in je kent het wel. even een grote beurt noem ik dat hihi. vanmiddag heb ik een verjaardag dus lekker op mijn kont zitten!

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi een grote beurt :)
    veel plezier op de verjaardag!

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even een snel berichtje van mij.
    Zometeen komen mijn schoonvader en zijn vriendin en dan komt het er niet meer van want die blijven de hele dag.
    Vanavond nemen ze ons mee uit eten, vind ik erg lief en leuk :D

Tot morgen dus maar dan.

Roxy rustig aan en inderdaad buikje warm houden!

Heb de kleertjes ook gewoon gewassen met mijn normale wasmiddel en een beetje wasverzachter. Als kind er niet tegen kan dan wisselen we gewoon van merk.

11. ProudMum

@ MissFrodo,uiteten lekker! hoe is het met je appeltaart?

het is zo'n "verplichte" verjaardag. dus ga er wel een beetje met tegenzin heen Meliske

12. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Bedankt voor de reacties over het wasmiddel. Zal Jeroen blij mee zijn, want hij vindt de voorraad wasmiddelen e.d. nu al veel (plank vol).
    Ik heb het verhaal van de 10,5 pond baby ook verteld, zijn 1e reactie: arme baby en arme moeder. Dat deed vast erg pijn!
    Roxy: heerlijk he zo'n grote beurt! Ik sta hier op zondag vaak ook uren te tutten o.a. maskertje, peeling, voetzolen behandelen heerlijk!
    Marije: ik ben van mezelf erg sportief al voor de zwangerschap! Ik vind het heerlijk om een uurtje helemaal los te gaan en daarna lekker douchen en ik heb energie voor 10! Ik sport nu wel veel rustiger vanwege de uk. Ik heb vannacht ook zo raar gedroomd. Ik ging hoogzwanger in de achtbaan en mijn buik hing tussen de beveigingsbeugels. Bij de rit ging mijn buik zo hoog dat ie in mijn gezicht kwam! Maf he die dromen!
    mss79: geweldig dat je nog een echo mag, ik zou echt in een deuk liggen als onze uk zo de clown uithangt! Ze hebben nu al karakter blijft geweldig!
    Nog een tip voor het wassen: wij gebruiken voor de gekleurde was color catchers. Vooral bij nieuwe kleren erg handig!
    Ik mocht gistermiddag van Jeroen wat leuks voor mezelf of voor de baby halen... Ik ben weer bij de Hema beland en voor de kleine uk gescoord!
    Gisteren weer volop last van de hormonen, eerst vergeet ik een bloemenbon mee te nemen, toch maar een bosje gehaald en daarna vergeet ik de pizza's uit de bloemenwinkel mee te nemen.... Gelukkig kwamen ze achter me aan... Daarna was ik vergeten waar ik mijn fiets had neergezet (het winkelcentrum heeft meerdere uitgangen) en uiteindelijk toch gevonden. Ik ga nu lekker de tuin in, het is hier heerlijk weer. Fijne dag allemaal!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aaahhh kunnen jullie nog gewoon je benen scheren? Ik kom net onder de douche vandaan met pijn en een harde buik... :(
    Hoe moet dat nou als die buik alleen maar gaat groeien. Kan toch niet met een vachtje gaan bevallen straks :(

Straks even kraamkamer kijken en daarna gaan wel lekker een terrasje opzoeken. Wat een kado'tje toch, zo'n mooie dag!

14. ProudMum

haha heb hier net geen problemen mee gehad!

15. Niet meer actief

het is toch winter als je bevalt, dus dat vachtje is lekker warm :)
    Nee geintje, wordt al lastig nu he, ik doe het maar een beetje op de gok!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    plannen zijn gewijzigd, we gaan naar ikea! (toch weer spullen kopen ben ik bang...)

17. ProudMum

Heerlijk, geld uitgeven!

18. Niet meer actief

das beter ja, IKEA heerlijk, winkel ze guppie81

19. Niet meer actief

Wij kijken nu de kraamkamer op sbs6,
    is een kindje van 23 weken geboren, zo klein, hoop dat het goed gaat!

20. ProudMum

ik ga er vandoor, leuk zo'n "verplichte" verjaardag!

Deel Deze Pagina