Heb ook al zo'n last van stemmingswisselingen zeg, het ene moment ben ik zo vrolijk en positief en het andere ben ik weer zo sjaggie als wat... En moe..... kan heel de dag wel slapen! Moby Dat is nog eens een leuke dag! Gefeliciteerd met jullie eerste prijs
Heb veel last van krampen gehad is nu weer over. Waren denk ik mijn darmen, heb nnu weer last van steekjes bij mijn baarmoeder Wat zal ik blij zijn als we allemaal 6 weken verder zijn! Kunnen we lekker onbezorgd over onze beebs kletsen!
ow ja hahaha las verkeerd. dacht dat je bedoelde dat we allemaal 6 weken zijn hahahha. veel liefs Annika
ahahahn en zo vergeet achtig hahaha de familie denkt dat ik alzheimer van oma hebt overgenomen hahaha. mijn oma'sweten nog van niks hahhaha zo graooig. vel liefs Annika
tjemig wat kunnen jullie pennen zeg! Ik heb ook steken gehad vandaag, maar heel hoog in mijn buik. Ik maak me er niet gek veel zorgen om. Stemmingswisselingen heb ik al weken, daardoor dacht mijn man al snel dat ik zwanger was (ben). Heb echt een heel kort lontje af en toe! Vandaag ook weer misselijk en ik snak naar zoute, hartige dingen. Normaal ben ik een zoetekauw.. Wij hebben ons al een beetje georiënteerd op kinderwagens en we willen allebei graag de bugaboo. Vast sparen dus, haha! We gaan toch binnenkort naar de babydump, omdat meubeltjes wel schelen daar volgens de internetpagina. Ik wil overigens wel graag in het ziekenhuis bevallen, is dat dan raar? Ik vind het een fijn idee, stel dat... Dan ben je er alvast. Moet alleen even uitzoeken of we daar veel zelf aan moeten betalen, want anders is het misschien echt zonde van het geld...
Hoi hoi! allemaal van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes in wording! Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben ook zwanger! van de tweede. VAn mijn eerste ben ik na 2.5 jaar zwanger geworden uiteindelijk door middel van IUI. Nu onze dochter 2 is geworden wilden we er zo langzamerhand weer voor gaan. Deze maand mijn eerste IUI weer gehad, en jawel, raak! echt zo ongelofelijk! vorige keer 2.5 jaar! en nu weliswaar geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt sinds de bevalling, maar ook nooit echt de hoop gehad dat het zonder kon lukken. Nu dus weer medische molen in, en de eerste IUI is het raak! joehoe! ben ontzettend gelukkig ! Ik dacht al een paar dagen zeker te weten dat het raak is, ik voel zo duidelijk aan mijn lijf dat ik zwanger ben (en herken het van de vorige keer). Gistermiddag hield ik het niet meer, en heb ik lukraak midden op de dag getest.... direct positief! en vanmorgen een digitale van clearblue, en ook positief! ben er helemaal van in jubelstemming! Vandaag precies 4 weken! (denk ik, twee weken geleden mijn eisprong gehad). en hoop dat ik met meer januarimoeders gezellig de maanden mag doorbrengen met geklets over onze zwangerschappen en alles, dus hoop dat ik met jullie mee mag doen! tot snel!
Tuurlijk mag je je hier bij voegen, gezellie! Wat een gezellige drukte hier zeg, nauwelijks bij te houden.... Ik (hubbie ook) wil graag in zks bevallen, gewoon prettiger idee ofzo. Maar wie weet verandert dat nog wel. Zometeen ff vk-praktijk zoeken en morgen bellen. Echt zo raar dat dat nu kan, vind het nog steeds bizar dat ik zwanger ben! Verder weinig klachten, wat gerommel, af en toe steekjes en hoofdpijn. En ik word maar niet ongi, joepie
gezellig dat ik mee mag kletsen! ik zal in het zkh moeten bevallen. De vorige bevalling was een keizersnede en ik lag al 7 weken in het zkh voor mijn dochter met een spoedkeizersnede werd gehaald. deze zwangerschap gaat hopelijk beter! (alhoewel het eindresultaat best hetzelfde mag zijn 8) ik vind mijn dochter echt geweldig haha) Morgenochtend ga ik de fertiliteitspoli bellen. ze zullen ook wel omvallen daar. Ik denk dat ik rond 7 weken dan een echo krijg.... leuk hoor! ik heb al erg veel last van kwaaltjes (daardoor voelde ik me ook al zo zwnager). mega gevoelige borsten en met vlagen misselijk. verder voel ik mijn buik ook goed! geen ongi pijn, heel anders, maar dat komt misschien wel door het litteken van de keizersnee van toen.... Meiden, tot morgen! leuk hoor, dat ik mee mag schrijven!
ps, voor ik zwanger raakte van mijn dochter heb ik ook een miskraam gehad. Ondanks dat ben ik vastbesloten te gaan genieten nu, en me geen zorgen te maken! Ik ben nu zwanger, en garanties heb ik toch niet. ik ga maar uit van het beste, ookal is het allemaal nog superpril!