Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ikea.... *zucht* heerlijke winkel!

Net stukje daimtaart op, fijn voor de .....

Maarten moest me gister echt tegenhouden, anders was ik echt helemaal los gegaan daar :oops:

Fijne zonnige dag! 8)

2. Niet meer actief

Ze hebben vast een lekker gebakje ofzo voor jullie ;)
    Tot later....

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, hahaha nee hier wordt het ook echt heel lastig die benen enzo scheren :(

heb ook de kraamkamer gezien, kindje van 23 weken heeft het niet gered...

ik ga zo maar even naar me moeder. Me vriend is naar het voetbal dus zit alleen thuis :(

4. Niet meer actief

ben lekker kip in de oven aan het maken,
    zometeen life and cooking kijken, daarna mijn man voetbal en ik weer gooise vrouwen!
    Zo ziet onze zondagavond eruit!
    en tussendoor zit ik natuurlijk ook hier.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat rustig hier zeg!

We zijn goed geslaagd bij ikea. Een nieuw tv kastje, zodat de box straks mooi in het hoekje ernaast past. Een heel mooi hemeltje met blaadjes. Past perfect in ons bloementhema (en maar 17 euro ;)) Een wandlamp in de vorm van een bloem en de spuugdoekjes die idd geen drol kosten daar!
    Verder nog wat kleine dingetjes, een auto vol uiteindelijk!

Ik hoop nu toch wel dat de meubels snel komen, heb echt zin om in te richten!

6. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    leuk al die ikea dingen ja.
    Gisteren lekker geshopt met mijn ma. Een winterjas die dicht kan! en nog een bolera voor over mijn zwarte jurk (heb zaterdag een bruiloft) en bij Dirkx een borstkolf voor maar 48 euro. met bewaarbakjes en twee flesjes+speen. Goed toen ben ik maar weer gestopt haha.
    Zo lekker aan de patat en daarna naar mijn zusje...geeen zinnnnnn maar goed hoort erbij.
    Spreek jullie morgen weer.
    Liefs ons 2tjes

7. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    hey guppie81, leuk he dat hemeltje. Wij hebben hem ook! Ik heb de wolk als plafondlamp en zeepaard voor aan de wand!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Jullie hebben het rustig gehouden van het weekend!

Gisteren ochtend om 4uur ging de wekker om mijn zus naar schiphol weg te brengen, wel een traantje gelaten! Gelukkig belde ze om 12uur 's nachts dat ze goed was aangekomen.
    Vandaag lekker eind gewandeld met de hondjes, ging best weer goed.

Wat heb ik leuke dingetjes voorbij zien komen! Ben gisteren ook nog even naar de Prenetal geweest, voedingskussen en een pyamaatje gekocht.

Linda, ben benieuwd hoe de bruiloft was en of je het hebt volgehouden heel de dag!

Guppie, ook weer geslaagd! EN gelukkig een een vervangster gevonden.

AnitadeJong lekker he zo'n rustige zondag avond.

Melis, sterkte morgen bij de VK!

Roxy, hoop dat de verjaardag toch nog gezellig was.

Marieke, krijg honger van je kook verhalen! Was het gezellig?

MissFrodo, lekker gegeten?

San, haha je het is maar goed dat je hoofd vast zit, zou mijn moeder zeggen!

Oja benen scheren enzo nog geen last van hoor, mijn buik zit ook nog helemaal niet in de weg! Mag nog wel wat groeien hoor!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    lekker toch, Anneliesje, dat je buik niet in de weg zit!
    Fijn dat je zus goed is aangekomen. Was jouw broer toen ook niet in dat aardbeving gebied, of heb ik dat mis?

Ik had vandaag een gewone panty aan, uiteindelijk toch te strak want ik heb er nu een zeren buik van...

Leuk sterretjes dat jij die spulletjes ook hebt! Ik vond die wolk ook mooi, maar wij hebben een erg hoog plafond en wil een grote hanglamp. Moet ik nog hard naar zoeken ben ik bang!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hier ook nog geen last van de buik met scheren
    als het straks niet meer lukt dan maar met de ladyshave op goed geluk kan ik mezelf tenminste niet snijden

Leuk die heme guppie had hem ook zien hangen

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo uitgegeten en schoonpapa en zijn vriendin zijn ook weer op huis aan, moeten nognaar Brabant dus gan nooit zo laat weg.
    Was erg gezellig en het eten, Toscaans restaurant, was erg lekker.
    Kregen naast het eten nog hydrofiel doeken uit de Provence :) en perineumolie wat ik vanaf week 34 schijn te moeten gebruiken om de kans op uitscheuren zo klein mogelijk te maken :(
    Verder vanmiddag lekker naar het strand geweest met z'n 4en, was tenslotte heerlijk weer.
    Ben u wel op en heb het gevoel dat het 11 uur is ofzo :(

Ik kan mijn benen en, nog lastiger mijn schaamstreek, ook niet zo goed meer scheren. Net als teennagels lakken en knippen ook zo'n toestand.
    Als het echt niet meer gaat gaat Jan het doen maar dan inderdaad met de ladyshave, voel me anders zo onverzorgd.

Wij willen ook zo'n bloem of zeepaardjes lamp en misschien ook de wolk. Populair hoor de Ikea ;)

Ga morgen even naar Hema en Etos enzo om de kleine spullen van de lijst nog te halen. Dan moeten we straks alleen nog naar Ikea en Praxis voor verf en vloer en dergelijke spullen.

Oh en de appeltaart, hele middag in de keuken, was prima en erg bijzonder, volgens mijn schoonvader kon ik hem zo bij de vlaaienwinkel in de vitrine zetten :D
    Had ook nog pindasoep en broodjes voor ze gemaakt, tenminste alleen de soep had ik gemaakt en die vonden ze ook erg lekker gelukkig.

Nou vanavond vroeg naar bedje toe en dan spreek ik jullie later wel weer.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    haha geen vachtje bij het bevallen? Ik laat het al maanden door mn man doen. Hij heeft er aardigheid aan en voor mij is het ook wel gemakkelijk nu ;) Ook mn schaamstreek cultiveert hij prima :)

Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mn onderbenen. Ik schijn nogal wat vocht vast te houden daar, dat doet zeer. Dus ik probeer ze maar een beetje hoog te houden, ook snachts kussen er onder.

Wij zijn dit weekend begonnen met de babykamer. Plafond is gesaust en alles wat geschuurt moest wroden is geschuurt. Van de week zijn we beide vrij en zullen we gaan verven, behangen enz. Volgend weekend is de bedoeling dat ons kamertje klaar zal zijn.

Donderdagmiddag de 3D/4D echo, heb ik ook zin in.

Iedereen nog fijne avond!

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Annelies: ja, anders zou ik zeker mijn hoofd vergeten!
    Benen en schaamstreek scheren gaat nog prima gelukkig. Als ik geen zin heb om te scheren trek ik een panty aan (ik heb er 1 van 3 maten te groot) en die trek ik volgens Jeroen bijna tot mijn oksels op hahaha.
    Vanmiddag in de tuin een boek gelezen. 's Middags stonden er vrienden op de stoep, of we geen zin hadden om uit te waaien op het strand.
    Lekker een stukje gelopen, honden los ze waren echt blij, terrasje gezeten en weer terug. Dan merk je dat je conditie minder is in het mulle zand te lopen. Maar ik heb echt genoten. De zeewind om je heen, 2 blije hondjes om je benen heen springen. Ik wil weer gauw nog een keer!

14. 12309

12309 Niet meer actief

Wie heeft life en cooking gezien? Ik heb 'm gemist, volgens manlief was Enrique Iglesias vandaag te gast en die vind ik wel errug lekker!

15. Niet meer actief

Suuzje: wij hebben een matrasje van Aerosleep. Wat voor mindere verhalen heb jij erover gehoord dan?

AnneLiesje: lekker joh een weekje vakantie! Was het afscheid van je zus zwaar?

mss79: wat balen dat de pretecho mislukt is! Maar helemaal niet erg dat je nu nog een keer mag ;)

Guppie: ik heb vandeweek een panty op de markt gehaald met zo'n tussenstuk er tussen. Ze gaf me de tip dat als je die andersom draagt, hij mooi over je buik heen valt. En dat gaat heel goed moet ik zeggen!

De bruiloft was erg leuk gisteren, hoewel ik mn eigen bruiloft leuker vond ;) Het was een mooie dag zeg! En ze zagen er echt super uit! Maar wat een lange dag zeg... Ben om half 8 opgestaan en we waren om 2 uur 's nachts weer thuis... Voel me vandaag alsof ik een enorme kater heb hahaha.

16. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    @ Linda1980: onderstaand stukje heb ik gekopieerd van een ander forum. Daarnaast wordt er ook nog over gesproken dat het kindje niet op termperatuur zou blijven vanwege de luchtdoorlaatbaarheid van de aerosleep. Dat brengt je toch wel een beetje aan het twijfelen......... Er zijn zelfs kraamzorgbureaus die er niet eens mee willen werken.

17. Niet meer actief

@ san 0976, jammer dat je life and cooking gemist hebt, het was heel leuk met enrique iglesias!
    Het was nu life and good looking! ;)

18. melissa21jr

19 sep 2007
    18
    0
    0
    Verpleegkundige
    Delft
    Hoi Mariekepieke,
    Op welke lijst bedoek je?
    Groetjes Melissa

19. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    goedemorgen meiden!

even snel, ik ga zometeen voor de screeningsecho, EINDELIJK! Ik ben een beetje zenuwachtig, maar heb er ook veel zin in! hoop zo dat alles goed is met ons kindje! en hoop ook te zien wat het is...

vanavond kom ik jullie nieuws brengen! (heb vanmiddag vergadering van mijn werk).

niet teveel teuten he! 8)
    duimen jullie voor ons?

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hoi Marij heel veel plezier vandaag, we zijn benieuwd! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina