Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Anita: ik ga denk ik vannavond op uitzending gemist.nl kijken, je maakt me erg nieuwsgierig! Ja, die Enrique is een smakelijk hapje!
    Suusje: bedankt voor de info over de aerosleep, ik was van plan 'm te gaan kopen!
    Marij: succes vandaag en geniet van jullie kleine ukkepuk! De duimen staan hier omhoog voor jullie!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    eindelijk Marij! tuurlijk duim ik voor je!

3. Niet meer actief

Succes Marij!

Hmmm dat is niet echt een positief berichtje over die Aerosleep... Ga het ook maar eens navragen bij onze kraamzorg en bij Stichting Wiegendood kijken... Zou het wel echt heel erg belachelijk vinden als babywinkels (Baby-dump in dit geval) dat matrasje alleen maar aanprijst omdat ie duurder is...

4. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Veel succes en plezier Marij!

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    veel succes marij en geniet lekker van je ukje

ik ben net terug van de vk en alles was goed.

meliske heel veel succes vandaag, zal aan je denken

xxx

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Das goed nieuws Moppie!

Marij succes vandaag!

Wij gaan een matrasje bij de Ikea halen, ons eigen matras komt daar ook vandaan en ligt prima.
    Die Easysleep dingen zijn volgens mij ook zo'n beetje de duurste soort toch? Best erg dat dat dan zo minder blijkt te zijn :(

San, uitzending gemist is alleen voor publieke omroepen dus helaas kun je daar Enrique niet zien. Snap trouwens niet dat dat een lekker hapje wordt gevonden....

Ik ga binnenkort maar even positiepanty's halen bij de H&M.
    2 Voor 7,90 en dan kan ik mijn rok tenminste ook aantrekken.

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

HOI HOI

MELISKE: hoe is het bij de vk gegaan meid?
    en hoe voel je je?

liefs anita

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja meiden, ik ben er nog hoor

kom later wel ff meer reageren op jullie,
    wat ik wel zag dat iemand vroeg over luiers enzo, nou ik heb er heel veel, hydrofiele, pique (boobeltjes) en flannellen en molton. ook omdat mijn dochter ze in het begin om gehad heeft ipv pampers.
    washandjes heb ik er nog maar 6, maar er komen nog meer bij.
    spuugdoekjes heb ik ook genoeg.

Mijn weekend was niet echt druk maar ik had geen zin om achter de pc te gaan zitten, hoewel hij wel aan stond.
    Zaterdag ff de stad in geweest en een plankje gehaald voor boven de commode.
    Daarna plankje op gehangen en zo konden de zwitsal spulletjes erop.
    Missfrodo: je pakje is zaterdag aan gekomen hoor....THNXX
    Gister was een wat minder leuke dag. had ruzie met mijn vriend, en waar ik me dan weer aan kan ergeren is dat ik altijd maar weer naar hem toe moet komen. Maar ik ben uiteindelijk lekker vroeg op bed gegaan.

meiden, ik spreek jullie later

liefs anita

9. Niet meer actief

Wat vervelend Anita dat je ruzie met je vriend had. Is het wel weer bijgelegd?

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anita das vervelend zeg bah

Moppie fijn dat alles goed was.
    Kom net terug van de fysio had te lang gewacht moet nu weer elke week komen...

Dat aerosleep zet me nu wel aan het denken als het toch niet zo veilig is als wordt gedaan ga ik er geen 60 euro aan uitgeven

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, is de ruzie nu weer bijgelegd?

ik ben naar de VK geweest, alles was goed!
    Kleintje ligt weer met koppie naar onder.
    Mijn buik heeft een flinke groeispurt gehad en ligt nu boven gemiddeld....
    BM hoogte = 1/4 NX
    symf = 27
    Over 3 weken krijg ik weer een echo!

even voor het lijstje:
    15 Oktober - VK om 9.45 uur
    18 Oktober - Echo om 18.30 uur

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Meliske: fijn dat alles goed was. En binnenkort weer een echo!

13. Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Meliske!
    En fijn dat je over 3 weken een echo krijgt!

14. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    @ Marij: veel plezier vandaag. Het is vast allemaal helemaal goed!

@ Meliske: wat fijn dat alles goed is, is vast een hele geruststelling.

@ Melissa: Marieke houdt een lijst bij waar alle januari mama's op staan, en de afspraken op bijgehouden worden.

@ Anita: Alles nu wel weer goed?

Over de aerosleep: Ik heb hem ook bij babydump gekocht, maar geloof niet echt dat hij aangesmeerd is omdat het het duurste matras is. De bedrijfsleider is een hele goede vriend van mijn schoonouders, en de vrouw van hem is weer kraamverzorgster. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat hij het aan ons heeft willen verkopen omdat ze er meer op verdienen. Bij heel veel dingen die wij wilden kopen heeft hij ons laten inzien dat het niet noodzakelijk was, of de goedkopere soort veel beter. Je hoort mij dus ook niet zeggen dat hij slecht zou zijn. Ik was eigenlijk alleen benieuwd wat voor ervaringen er bij anderen bekend zijn. Als ik hier op het forum ga zoeken lees ik er namelijk alleen maar positieve ervaringen over.

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ben trouwens niet meer zo vaak online te vinden. Mijn computer heeft het begeven en mijn mannetje houdt die van hem vaak bezet. Balen, maar het is niet anders. Ik lees wel geregeld even mee hoor of ik ben hier 's nachts te vinden (slapen nog steeds een ramp)

Had hier over de aerosleep ook niet al te beste verhalen gehoord. Wij hebben nu dus gewoon een matrasje van de ikea gekocht. Vond het een beetje zonde van het geld anders.

@berna: balen dat je nu weer iedere week moet

@Anitä: alles weer oke nu tussen jou en je mannetje?

Hebben jullie trouwens soms ook zo'n onrustig gevoel in je buik? Het lijkt een beetje op vlinders hebben als je verliefd bent, maar nu zit het wat hoger. Ik wist dat je onrustige benen kon krijgen, maar ik heb een onrustige borstkas :oops:

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Marij: jij was onze hekkensluiter toch wat betreft de 20 wkn echo? Heel veel plezier vandaag. Geniet ervan!

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wow.... nog maar 100 dagen...........!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd echt een hele geruststelling dat alles goed is! en lekker uitkijken naar de echo! heb er zo zin in!

19. Niet meer actief

@Suuzje: na het stuk op de site van Stichting Wiegedood nog eens goed nagelezen te hebben, raden ze hem ook niet echt af. Ze zeggen alleen maar dat het niet bewezen is dat het echt helpt. En ze geven het advies ook op dit matras een baby niet op de buik te laten slapen, maar dat was ik toch al niet van plan...

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Meliske, gelukkig was alles goed! Fijn dat je over 3 weken weer een echo krijgt. Ben je nu weer beetje gerustgesteld?

Marij, heel veel plezier bij de echo vandaag! Ben benieuwd of 't een jongen of meisje is.

Busubusy, balen zeg dat je niet goed slaapt, kun je overdag wel een beetje uitrusten?

Lexie, (dacht ik) lekker hoor het kamertje afmaken! Ik wil ook...

Moppie, fijn dat alles weer goed was.

Pfff nog een kwartiertje dan haal ik mijn tante van de bus, die komt een dagje langs. Op zich niet erg, maar ik spreek of zie haar nooit en nu ik zwanger ben wil ze me ineens zien. En dan is zo ook nog eens van plan om tot einde van de middag te blijven :cry:
    Dit wordt een heeeeeeele lange dag ben ik bang!

Deel Deze Pagina