Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ja,lekker hè.
    gaan zo voorbij met al die feestdagen ;)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Soms twijfel ik wel. Maar het voelt niet aan als plopjes of als gekriebel, zoals veel mensen het beschrijven. Het komt ook maar sporadisch voor dat ik twijfel.

3. Niet meer actief

Het begon met mij met wat gekriebel. Meer het gevoel dat mn buik jeukte. Als je je druk maakt, gewoon de vk even bellen hoor, maar ik denk dat je het snel genoeg gaat voelen!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik mag vanavond naar de vk, dus daar ga ik het zeker vragen!

5. Niet meer actief

Succes bij de vk! Laat je het hier nog ff weten hoe het was?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ja, doe ik! Thx!

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    princes je hoeft idd de kleine nog niet echt te voelen en als het je eerste is herken je het pas wat later.
    ik vond dat het op een klein vlindertje in je buik lijkt.heel zacht gekriebel.
    misschien is die kleine nu al lekker eigenwijs op de momenten dat je de kleine graag wilt voelen.
    vraag anders aan je vk of ze je al kan laten voelen hoe je kleine ligt.
    succes vanavond

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

geen gebak marieke, maar voedselvergiftiging! kom net bij de dokter vandaan....

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

huh vertel?

10. ProudMum

had zelfgemaakte salade gegeten, opgemaakt met ei en augurken enzo. Mike ook en nu zijn we er allebei ziek van!

11. anita1975

ai, nou beterschap voor jullie beiden

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    JAAAAA, ik zit onder de 100 dagen! en over 8 weken ga ik al met verlof, ben echt aan het aftellen.

Schijdelsvolk: wat een verhaal een baby van 10,5 pond inschatten op 8,5 pond.

roxy: van dat scheutje azijn klopt, ik gebruik het ook voor mijn eigen kleding, wist je trouwens dat azijn ook als wasverzachter werkt? (uit de rubriek oma's tips, maar klopt wel)
    Voedselvergiftiging...bah krijg je dat er ook nog bij na zo'n verplichte verjaardag, beterschap voor jullie beide. Kan volgens mij niet echt kwaad voor de kleine toch?

marieke: heerlijk die daimtaart....

guppie: fijn dat je goed geslaagd bent bij ikea.

lexie: ook lekker aan het klussen in de babykamer.

mss79: errug vervelend dat je nog een keer terug 'moet' voor de pretecho. lekker die eigenwijze ukken.

meliske: helemaal niet erg zo'n echo toch? fijn dat alles goed was!

marije: hoe was de echo?

Anneliesje: sterkte vandaag, hopelijk is het snel voorbij

anitadejong: fijn dat alles tot nu toe nog goed gaat, hopelijk houdt je kleintje het lang vol.

princes: succes bij de vk en geen zorgen maken hoor.

Ik werk vanaf vandaag halve dagen, heerlijk hoor, had ik eerder moeten doen maar ja da's achteraf.

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o jakkes voedsel vergiftiging hoop dat jullie snel weer beter voelen.

ik voel de kleine erg vaak en erg duidelijk je ziet het ook erg goed van de buiten kant ik ben hier erg blij om.
    maar als je de placenta er voor hebt liggen dan voel jeje kleine ook pas later en begint het met kleine plopjes
    ik prate afgelopen week met een vriendin en die vertelde dat haar man de kleine tijdens de zwangerschap nooit heeft kunnen voelen die enkele keer dat hij er was en hij wou voelen dook de kleine weer weg en ook zij zelf heeft de kleine niet erg heel vaak gevoeld.

14. Niet meer actief

Oh das balen Roxy, voedselvergiftiging! Beterschap!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Jee Roxy wat een vervelend bijkomstigheid van die toch al vervelende verjaardag. Hopelijk knappen jullie snel weer op.

Even korte reactie van mij want ga zo maar even op de bank liggen denk ik.
    Ben even het centrum in geweest om wat laatste dingetjes van de lijst in te slaan en dat vraagt toch best veel energie merk ik weer.
    Maar hebben nu de verzorgingsspulletjes (tis Natusan geworden), nog een pak hydrofielluiers, een extra digitale thermometer voor de kleine, etc etc.
    Lijst wordt steeds korter en das wel erg fijn.

Misschien tot later!

16. ProudMum

het kon gelukkig geen kwaad met de kleine, en toevallig moest ik naar de HA voor mijn schildklier. dus morgen maar weer bloedprikken voor de werking ervan

17. anita1975

missfrodo, ja neemt energie he...ik kan ook niet veel of lang meer lopen.
    maar fijn dat je lijstje in kort. Vind je natusan wel lekker ruiken?
    ik heb 1 zakje van geurbuiltjes van Zwitsal op de commode liggen en het hele kamertje ruikt zo lekker nu....

Roxy gelukkig kan het geen kwaad voor de kleine, hoop dat je je snel beter voelt.
    Trouwens jij werkte bij de kruidvat he...ik heb de folder ff online bekeken, en het zijn dingetjes van Dora voor in het haar. Lief

liefs anita

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Inderdaad Anita en nu bedenk ik mij net dat ik ook vergeten ben een strippenkaart te kopen zodat ik naar mijn werk geen half uur meer hoef te lopen. Nouja haal ik morgen dan wel tijdens het werk, dan maar alleen heen lopen ofzo, geen zin om door dit slechte weer weer te gaan.

En ja Natusan vind ik een stuk beter te doen, veel minder sterk.
    Geloof dat ik bij jou niet in de babykamer moet komen als het daar naar Zwitsal ruikt ;)

19. anita1975

Anita fijn dat alles goed was bij de gyn.

En melis, heerlijk meid over 3 weken weer komen en ook nog een echo.

meiden ik heb zin in wat lekkers maar ik weet niet wat.
    Heb nog wel (friese) pepernoten liggen, denk dat ik die zak maar open maak.
    Mijn kleine meisje is gek op kruidnoten...
    en ik zal maar ff een bakje thee maken. heb net ook op de bank gelegen.

Vanmorgen naar de bakker gelopen en kastanjes gezocht met Lisa. pfff word je moe van.

20. ProudMum

AANBIEDINGEN KRUIDVAT VAN DEZE WEEK!.

Anita, deze week Dora haar accesoires in de aanbieding!

:idea: Kruidvat babyverzorging, 2e halve prijs

:idea: Bijtringen. vanaf 3 mnd 2 voor 4,99

voor de rest heel veel speelgoed.... sint periode komt er aan. vind het persoonlijk erg tegen vallen

Deel Deze Pagina