het werk wat ik doe is lichamelijk zwaar...had ik niet egdacht eigenlijk, omdat ik in principe hetzelfde bijna deed toen ik zwanger was van mijn jongste, dat heb ik gedaan tot ruim 37 weken, ik kreeg hoge bloeddruk en lag toen met 39 weken in het ziekenhuis. Maar ik merk het nu al dat ik het nie volhoud. Maar goed dit zijn dan ook weer andere tijden...'savonds laat bv. We zullen zien wanneer ik stop. Ga in de laatste week van december nog een kassa draaien, dus daar kan ik bij zitten. terwijl ik vorig jaar 11 vaten bier heb getapt. haha
balen zeg, krijg net een telefoontje dat ze vrijdag komen hakken in het washok vanwege een niet op te sporen lek wat uitkomt in de meterkast (lekker vocht in je meterkast!) Fijn nieuwbouw.............en zaterdag gaan we de babykamer halen, zal wel lekker stoffig zijn hier in huis................
Kan het me voorstellen Citroentje dat het geestelijk zwaar werk is (waar je lichamelijk dan weer last van hebt ) Hé pagina 500 alweer!
Even tussendoor: 500 pagina's volgekletst! Hele prestatie toch dames? Ben benieuwd hoe Marij haar 20-weken echo was. Ze heeft zo lang geduldig moeten zijn! Hier zie ik mijn buik afentoe bewegen! Zo leuk! Steeds op dezelfde plek. Ik denk dat ons 'Boontje' (zoals we haar nu nog noemen) al een goed plekje heeft gevonden in mijn baarmoeder en lekker zo blijft liggen. Maar soms gaat ze ook echt dansen ofzo: dan voel ik het links en rechts en zo 'van onderen' ook een beetje. Heel grappig!
ja ik heb 3 jaar een eigen zaak gehad met mijn ex vriend, we zijn begonnen met een snackbar en ik heb een jaar een cafe gehad, waar van ik die samen met mijn ex vriend 4 maand heb gedaan, de rest alleen. Werk nu in een sport kantine, bij een sporthal. Op zich heel leuk hoor maar dat staan en tappen is best zwaar.
ja ik kan er bij zitten en hoef alleen maar muntjes over te geven en geld in de kassa te doen. En lukt het me niet dan kan ik dat altijd zeggen. Roland is ook mee dus het moet goed komen.... Ja of ik moet bevallen zijn dan...
normaal kon ik de drukte wel alleen aan maar dat lukt al niet meer. Ik moet dan achter de bar alles doen en de keuken, en ja pfff als ik er nu alweer aan denk... heb vorige week donderdag en vrijdag avond gewerkt...maar het word ook zo laat... was donderdag om 2 uur snachts thuis en vrijdag was het ook zo iets... we zien het wel hoe lang ik het nog kan en anders zeg ik het gewoon en neemt Roland het van me over.
citroentje, smakelijk eten bij je moeder! mamasu, wat leuk he dat je je buik ziet bewegen! anita, owja dat is waarschijnlijk nog wel te doen ja.
Hee meiden, Vandaag bij de VK geweest. Alles goed, alleen mijn baarmoeder zit erg hoog. Ik moet nu met 26 weken op zwangerschapssuiker laten controleren. Fijn de hele ochtend in het ziekenhuis zitten. Ik hoop maar dat het geen suiker is! Ik vond al dat de baby zo hoog schopte. Mijn baarmoeder zit op de plek van 28 a 30 weken. Moet trouwens ook naar fysio en mensendieck, bleh Marieke: 22 okt 9:45 moet ik weer naar de VK en 10 okt zwangerschapssuiker prikken Meliske, jij ook al boven gemiddeld? Fijn dat alles goed was zeg, vast een pak van je hart! Ik zal eens kijken zo wat ze over mijn baarmoeder heeft opgeschreven. Marij, ben erug benieuwd hoe het was! Over de aerosleep; wij hebben een purflo, wat een beetje het zelfde idee is. Ik ga de beeb ook echt niet op haar buik laten slapen, maar het idee dat ze gewoon door kan ademen vind ik wel fijn. Ik heb het zelf getest, dus ik geloof wel dat het werkt. Ik ben jaloers op jullie 100 dagen! Ik zit er al echt naar uit te kijken! Linda, ik haal wel wat rompertjes met lange mouwen, dan hoef je de beeb niet perse helemaal aan te kleden, broekje aan en klaar. Als ze wat groter is doe ik wel rompers zonder mouwen. Ik doe de eerste weken gewoon allebei. Roxy, beterschap! Balen zeg dat jullie het beiden hebben opgelopen...
Nog even een vraagje aan de ervaren moeders; Welke verzorgingsprodukten gebruik je het liefst? En dan bedoel ik niet eens merken maar vooral ook wat voor soort, dus zeepvrije wasgel of badschuim of .... Guppie hopelijk is er niets aan de hand en heb je geen suiker.
Ik heb meetsal zeepvrije wasgel gebruikt, later ook wel eens badschuim. heb hier nu eigenlijk alles staan, ook nog gewone zeep. wat in het begin ook wel gerbuikt word hier is dat zeeppompje, wat zit daar ook alweer in....uuuh was schuim, is zowel voor haar als huid.
Thanks Anita, Waarschijnlijk kom je er in gebruik wel achter wat je het meeste gebruikt. Heb nu ook een allergaartje aan flesjes en potjes maar kind kan in ieder geval gewassen worden