Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

komt me nu net in het zin,
    er waren ook al antwoorden op maar hier de mijne,

over de rompertjes:
    Ik heb Lisa rompertjes aan gehad met korte mouw en zonder mouw. Bij mijn andere 2 kinderen had ik wel met lange mouw.
    Het is lekker voor de winter maar ik zou het zelf bij die kleintjes niet doen.
    Weet nog niet of is ze ook ga kopen voor deze kleine...

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Wow eindelijk meer dan 500 pagina's!
    We zijn goed bezig!

3. anita1975

ja hoor en tijden veranderen....zo werd er bij mijn oudste nog gewoon de zeep gebruikt maar bij lisa, 7 jaar later werd dat al niet meer gepakt, hoewel ik het wel in huis had. die wasschuim is ook makkelijk. schuimt ook dus je kan ook zo een pompje in bad doen. Wat ik trouwens ook bij mijn oudste gebruikt heb ik medicinale badolie....
    goed voor het babyhuidje.

maar wat ook goed was zei de kraamverzorgster is babyolie, omdat je baby een droge huid kan hebben, kan het na het badderen daarmee worden ingesmeerd. Ik had het niet met Lisa maar Jan (mijn ex vriend) moest het toen maar gaan halen...
    ik smeer mijn kindje na elk badje in met olie of bodylotion.

4. melissa21jr

19 sep 2007
    18
    0
    0
    Verpleegkundige
    Delft
    hallo Meiden, Ik ga vanavond even lekker naar de zwangerschapsyoga toe. Even helemaal aan niets denken. Heerlijk is dat! Gaan er hier nog meer naar de yoga toe of niet? Ik heb vandaag ook een super luie dag gehad. Alleen maar niets gedaan hahahahaa. Alleen 3 keer met de hond gelopen en wat op mijn bed gehangen. Mag ook een keer toch?

Groetjes Melissa

5. 12309

12309 Niet meer actief

Zo kletskousen! Ik ben een beetje de draad kwijt wie wat zei, moet maar weer onder werktijd kijken! Wat eten jullie vandaag? Hier staan lekkerbekjes, patat en ijsbergsla op het menu!
    Missfrodo: jammer dat ik mijn smakelijke hapje niet terug kan kijken! IOk heb zelfs ooit van een groep leerlingen een zelfgemaakte kerstkaart gehad, volgeplakt met Enrique. Tja en smaken verschillen....
    Jeroen lijkt er in de verste verte niet op, maar is ook erg fijn.
    Roxy: balen zeg van die salade...

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Olie staat al in de kast en heb ook van die massage lotion gehaald voor na het badderen.
    Heb zelf ook een ontzettend droge huid, Jan ook, dus denk dat we dat inderdaad wel nodig hebben.

7. melissa21jr

19 sep 2007
    18
    0
    0
    Verpleegkundige
    Delft
    SAN0976: Ik eet brood vanavond hahahaha geen zin om te koken en mannetje is pas laat uit werk. groetjes Melissa

8. anita1975

hoi melissa,

ja een dagje niksen mag hoor doe ik ook zo vaak, haha
    en ik doe geen yoga oid.
    succes vanavond

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier zalm gebakken en met wijnsausje en pan toscado en salade vanavond.

10. anita1975

san, wij eten hutspot. moet nog aardappels gaan schillen, zal dat zo maar ff gaan doen. Peter is boven aan het spelen met lisa en mariƫt is naar majorette, roland is nog niet thuis, dus vroeg eten hoeft niet.

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie das niet fijn dat prikken.. ben benieuwd hoeveel cm je baarmoeder is en hoeveel vingers boven je navel ( bij mij 2 en bm is 23 cm)

Ik denk dat ik de verzorgingsprodukte van de hema ga halen.
    Heb de rompertjes zonder mouwen met korte mouwen en lange van alles wat dus!

12. anita1975

:idea: lekker eten, nog nooit gehad, lust alleen maar lekkerbekje of kibbeling

13. melissa21jr

19 sep 2007
    18
    0
    0
    Verpleegkundige
    Delft
    ANITA1975: Bedankt! Gaat zeker lukken! Doe je helemaal niets van zwangerschapsgym zwemmen enz?

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zalm is erg lekker, maar ik ben een echte viskop dus dat kan schelen ;)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zie ook tegen het suiker prikken op. hopelijk heb ik dan harry potter binnen.....om nou de hele ochtend in dat ZH te gaan hangen.... en dan zal de uitslag weer een week gaan duren?

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nouja het prikken niet, het is meer de tijd in het ZH.....

17. anita1975

nee slechte ervaring mee gehad 11 jaar terug.
    zou wel willen zwemmen, maar dan moet ik weer een stukje gaan rijden,het zwembad hier is niks aan

18. anita1975

denk ik....

19. anita1975

nu ik jullie berichten lees over het prikken,
    bedenk ik me net dat ik elke dag weer vergeet te bellen voor mijn uitslag van de kweek....inmiddels al 4 week geleden..
    ik belde toen wel op maar was nog te vroeg en nu vergeet ik het steeds.... :S
    morgen maar ff doen....zal ff een notitie maken in mijn telefoon.

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo daar ben ik weer!
    Poeh heb een zere keel van het praten, heb wel een klein beetje leugentje tegen mijn tante verteld, ze wilde eigenlijk om 16.45 weer weg, ik dacht dat komt niet goed, dus heb gezegd dat ik om 15.30 bij de VK moest zijn..... slecht van mij, maar ja...

Roxy, wat vervelend zeg, saampies ziek, hopelijk heb je er niet teveel last van.

San, wij eten vanavond spinzazie feta schotel, staat nu in de oven.

Anita, anders herinneren wij je er wel aan hoor! MORGEN BELLEN

Miss Frodo, hier nog zo'n vis liefhebber! Vind ik eigenlijk nog lekkerder dan vlees

Heb eigenlijk nog niet over de verzorgings produkten nagedacht, ga me daar van de week maar eens in verdiepen, denk wel iets zonder parfum want daar kan ik zelf ook niet tegen.

Melissa, ik heb vanavond ook weer yoga! Lekker he?

Deel Deze Pagina