Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

oohw lekker zeg, een leugentje om best wil moest kunnen toch?

en ik was het ook al vergeten om in mijn foon te zetten, ben aardappels gaan schillen....
    nou zal het nu gelijk doen

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    BM: 1/4 NX, 27 cm
    Valt best mee toch?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meliske, ik zie dat onze baarmoeders even groot zijn. Hoef jij niet te prikken op suiker?

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier bij de vk geweest. Hartje klopt, bloeddruk goed. Het is nog niet erg dat ik het kindje nog niet voel. Vanaf 24 weken moet ik het wel gaan voelen (niet dagelijks). Ze zei dat als ik twijfel dat het waarschijnlijk wel de baby is. Dus hoef me geen zorgen te maken.

5. Niet meer actief

wat een geklets weer! in het weekend niet zoveel, maar doordeweeks, kunnen jullie er wat van!

prinses, fijn dat alles weer goed was bij de vk

Roxyrox, hopen dat jullie snel opknappen van de voedselvergiftiging, en jullie hadden al zo'n zin in die verjaardag toch ;) ? , krijg je dit er ook nog door, veel beterschap!

ik ga vanavond op visite bij mijn schoonouders, cadeautjes ontvangen, heerlijk he, die 9 maanden! :)

We hebben vandaag ook het geboortekaartje aangevraagd bij de drukker, krijgen woensdag de zetproef!

fijne avond allemaal

6. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ja, daar ben ik dan!

wat heerlijk om al die meeleef berichtjes te lezen trouwens!

We hebben een heerlijke echo gehad! kindje was eigenwijs, lag met koppie erg diep in mijn bekken, met t gezichtje naar achteren. met het ruggegraatje langs mijn buik omhoog en het kontje bovenin. NIet alles was te zien dus, dus moet maandag nog een keer (goh wat vervelend). alles wat ze wel konden zien was goed! en de groei was ook prima, het kindje lag ietsje voor op schema zelfs (en dat is echt onwijs fijn om te horen als je vorige kindje zo'n enorme groeiachterstand had!). maagje, blaasje, niertjes, handjes en voetjes waren prima te zien. de belangrijkste dingen echter niet, zoals hersentjes en hartje. dus toch nog maar een keer, nu mag ik aanstaande maandag terugkomen. En..... we hebben gezien wat het is.... we krijgen een ZOON! :D 8)

Echt grappig dat ik eigenlijk een voorkeur had voor een meisje (een meidengezin leek me zo leuk) maar dat zodra je weet wat je in je buik hebt het inderdaad geen barst meer uitmaakt! ik kan de hele dag al niet ophouden met lachen, ik loop gewoon te stralen! we krijgen een zoon! hoera! het is net alsof het nu ineens tastbaar wordt, we krijgen niet zomaar een baby, we krijgen een jongensbaby! we weten de naam al, dus nu is het ineens helemaal echt. leuk he!

en ik snap nu ook waarom ik zo vaak moet plassen, ons kereltje zet zich de hele tijd af met zijn voetjes, om met zijn hoofdje op mijn blaas te landen! gek kind! :)

oh meiden, ben zo verliefd!

Linda, ik had voor mijn dochter (ook uit januari) altijd romperjtes met lange mouwen in de winter. was echt nodig ,want het was zo koud! (hebben ook een koud huis, is nml een oud huis). ga ik nu dus weer doen!

oh en de verzorgingsprodukten die ik gebruikte waren dat pompje met wasschuim (echt superhandig!), de haarlotion (mmmmh lekker zwitsal luchtje) en de babyolie. en eigenlijk gebruik ik het alledrie nu nog grijns. ik olie ook altijd mijn dochter in als ze in bad is geweest. heerlijk! ze geniet er zelf ook erg van, mama, lekker olie op doen! en dan gaat ze er al echt voor liggen, zo lief!

jeetje meiden, nu mag ik los! ik heb natuurlijk alleen maar meiden kleren, en nu mag ik jongenskleertjes shoppen! zo onwerkelijk, maar zo leuk!

ik ben verliefd! :D

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij, je blijdschap spat van het scherm, en terecht!
    Gefeliciteerd zeg, een zoon! Lijkt mij persoonlijk heel leuk hoor een jongen en een meisje!
    Lekker shoppen nu maar en maandag alweer, je boft wel zeg!

8. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ow guppie, het klinkt vast heel stom, maar ik voel me nu voor het eerst echt zo ontzettend gelukkig! net alsof ik nu pas echt besef dat ik echt een kindje ga krijgen!

het luchtte me zo ontzettend op dat de groei goed was! en na de echo moest ik naar de gyn en nu zijn eindelijk mijn eiwitten ineens uit mijn urine (helemaal niks er meer in! en ik had steeds teveel) en mijn bloeddruk is gezakt naar 70 onderwaarde! terwijl mijn bloeddruk eerst stijgende was. Ik ben zo ontzettend blij dat het nu allemaal goed lijkt te gaan!

ja, ik zit echt even heel hard op die roze wolk.... ik ben zo blij!

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marij, wat heerlijk meid, gefelciteerd met jullie knulletje En maandag alweer kijken wat vervelend zeg...

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja hier ook 1/4 NX en 27 cm.
    mijn VK zei dat het echt boven gemiddeld lag en ook ik moet glucose prikken. Ben jij ook ietsjes zwaarder, qua gewicht, dan gemiddeld?

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    marij, gefeliciteerd met je klein mannetje! helemaal niet erg he om maandag terug te komen ;)

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    stel dat je zwangerschapssuiker heb... wat dan? iemand enig idee?

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    yeah Marij een zoon! super dat alles goed was top!

guppie ik vind het wel aan de grote kant ja ze zeggen dat je er ongeveer 4 bij moet optellen en dat loopt gelijk met je zwangerschapsweken... Maar goed het zal sowieso per persoon verschillen misschien heb je even een groeispurt en is het straks weer "normaler"?

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meliske, wel zwaarder dan gemiddeld denk ik. mijn BMI ligt volgens mij in het oranje, dus zou ik standaard voor suiker moeten laten prikken.

Ik zie op mijn kaart staan dat ze als aantekening " hoog en smal " erbij heeft gezet. Ik wil er niet nonchalant over doen, maar ga er echt niet wakker van liggen. Ik eet goed, dus daar kan het niet aan liggen. Als onze beeb wel een 10 ponder is straks dan halen ze haar maar met een keizersnede... (nogmaals, niet nonchalant bedoeld. Ik relativeer alleen)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja is ook zo, ik maak me er ook niet druk om. Bij danischa had ik met dit aantal weken ook 1/4 NX alleen niet 27 cm maar 24, maar ze lag gewoon goed op schema en ik had ook toen geen suiker dus ga er vanuit dat dat nu ook allemaal goed zal zijn ;)

ben alleen benieuwd wat er gebeurd als je wel zwangerschapssuiker hebt... een dieet of zo..

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mijn VK vertelt dat soort dingen helemaal niet van de hoogte van je bm enzo. Ze voelt zegt: voelt goed voor de zw. duur en dat was het!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja dan krijg je een dieet en als dat niet helpt moet je insuline (toch?) spuiten. De beeb kan heel groot worden als zw. suiker hebt.

Anneliesje, bij mij staat het op mijn kaart. De vk heeft het me niet verteld hoor.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anneliesje, bij mij heeft VK het vertelt en het staat op mijn zwangerschapskaart.

guppie, ja idd beeb kan dan heel groot worden.

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zal er eens op letten, mag volgende week eindelijk weer. Ik vind 4 weken echt veel te lang... Het stelt wel niet veel voor, maar toch vind ik zo'n bezoek aan de vk erg prettig.

Hoop voor jullie dat het geen zw. suiker is!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hebben jullie niet extreem meer dorst?

Deel Deze Pagina