marije: gefeliciteerd met jullie knul. lekker gevoel nu en dat is meteen aan je bloedruk te merken... Meliske en guppie: volgens mij wordt je met zw suiker alleen maar extra in de gaten gehouden idd dat het kindje niet te groot wordt en moet je wat opletten met wat je eet maar niet echt een dieet. Bij mij zetten ze de info over de BM ook op mijn kaart maar zeggen het niet speciaal tegen me, ik krijg mij kaart altijd mee dus kan het zelf daarna gewoon lezen, als ik iets wil weten bel ik gewoon de praktijkassistente die legt het me dan uit. mijn info: Bm hoogte 1/4 N symf 21 cm Alleen zie ik dat ik deze keer nog niet goed gekeken heb want achter deze info staat nog C 1/4 NX iemand enig idee? Dit staat trouwens onder ligging maar volgens de verloskundige kan ze nog niet goed voelen hoe de baby ligt.
Oh wat eten we weer lekkere dingen allemaal! Ga zo even naar mijn mannetje toe! Ik liep op niksaf tegen 'm te mopperen (rothormonen...) terwijl het echt een schat is... En ik ga maar eens nakijken zucht....
Hier bm ook op n+4 en 27 cm, maar er is mij niks verteld over op suiker prikken. Zou dat wel moeten dan?
@Marij: gefeliciteerd met jullie KNULLETJE! @Roxy: getsie.... voedselvergiftiging... hoop dat jullie je snel weer beter voelen!
marij gefeliciteerd met je zoontje. bij onze vk doen ze standaard met de 14 weken en 24 weken prikken op suiker. als blijkt dat je zwangerschapssuiker hebt dan krijg je waarschijnlijk insuline die je jezelf moet toedienen. meestal 2 keer per dag. xxxx
Marij: gefeliciteerd met jullie ZOON! Leuk he, om het geslacht te weten? Idd het maakt allemaal geen barst uit maar als je het geslacht weet wordt het ineens tastbaarder en daardoor zo ontzettend leuk! Had het zowel bij mijn zoontje als deze zwangerschap: eerst de allesoverheersende opluchting dat de echo er goed uitzag, en dan de enorme blijdschap om het geslacht! Geniet ervan! En shop ze! Iemand vroeg naar het soort badproducten voor je kindje. Zelf vind ik de badmelk van Zwitsal helemaal ideaal. Schuimt niet en ruikt heerlijk! (als je van Zwitsal houdt tenminste....). En als shampoo wasschuim, ook van Zwitsal. Maar heel vaak maken we gewoon zijn haartjes lekker nat, en dan is het eigenlijk ook wel goed.
Meliske: bedankt voor je antwoord, weer wat geleerd Anitadejong: fijn dat het allemaal weer ok was bij de gyn! Roxanne: Watsgeburt? voedselvergiftiging? Toch niet daar opgelopen he? Jekkie, lees net van de salade, wat minder zeg voor jullie! Hopelijk raak je het snel kwijt meid! Mamasu: leuk zo'n bewegend buikje Guppie: hopelijk heb je geen zwangerschapssuiker.... Melissa: Ik ben ook naar yoga geweest vanavond, ga hierna nog 2 keer en dan ga ik "Samen bevallen" doen Roxanne: ik verheug me ook al zo op november en de nieuwe HP! Ga 'm tijdens verlof lezen, spannend! San: ik heb een quiche-je van AH gehad, mjammie! Prinses: nog even geduld dus en dan voel je de kleine vanzelf, het is heel bijzonder.... Marij: gefeliciteerd met jullie zoon! En dat wat je zag er goed uitziet en ook nog een keer mag kijken, joepie! Leuk! Een meid en een jongen, goed gemikt Nou, ik heb vanavond een regenboogje om mijn meiske gemaakt in gedachten.... Jawel, yoga gehad Mijn voeten maakten wortels de aardlagen in. Nou ja, ik voelde me wel relaxed en daar gaat het om.... Lekker geklept hier, gezellig!
Allereerst Marij gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk om te horen dat je helemaal op je wolkje zit Marieke, zou niets voor mij zijn die yoga van je, kan dan echt mijn lachen niet inhouden denk ik Heb ook mijn kaart er mar eens bijgepakt, aangezien ik van jullie begreep dat al die termen daar op ingevuld worden. Bij mij staat er bij de laatste controle N+2. Krijg tot nu toe steeds te horen dat alles ok is dus verder eigenlijk nooit op de kaart gekeken. Bloeddruk staat 127/70. Ga zo werken, heb weer eens helemal geen zin de nacht duurde veel te kort voor mijn gevoel. Tot later!
Guppie: dat is idd niet te hopen dat je zwangerschapssuiker hebt! Melissa: ik heb me ook opgegeven voor yoga, maar die is nog niet gestart. San: Lekkerbekjes, patat en ijsbergsla... Hmmm je brengt me op een goed idee! AnneLiesje: haha slecht hoor dat liegen tegen je tante! Mijn vk vertelt dat trouwens ook niet van de grootte van je baarmoeder en zo... Alleen inderdaad of het goed is... Heb even op de kaart gekeken, daar staat fundus hoogte NH, maar niets over symf. Bij cor staat een plusje. Waar staat cor voor? Prinses: gelukkig dat je wat gerustgesteld bent! Marij: gefeliciteerd met jullie zoontje! En niet erg dat je nog een keer terug mag komen toch?! Fijn dat alles, zover als jullie nu konden zien, goed was! Haha heerlijk hè dat verliefde gevoel
Hey hey goedemorgen meiden! Ik ga nu eventjes niet op iedereen terug reageren... (krijg zo weer visite namelijk) Vandaag komen vrienden hierheen om te helpen dat het kamertje deze week afkomt. vrijdag word als laatste de vloer gelegd en dan kunnen de spullen naar boven toe... We moeten nog wel wat kleine dingetjes kopen, maar dat is het ergste niet... (al ontstaan er wel discussies hier grr) Ik kom snel weer eventjes bij kletsen meiden... hihi Dikke kus allemaal en een hele fijne dag toegewenst
Marij, gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuk dat je nu een meisje en een jongen zult hebben. Rox, voel je je al weer beter nu? Hebben jullie dat ook dat je zo langzamerhand toch wat bang wordt voor de bevalling? groetjes juni
Juni: bang niet, maar ben wel erg benieuwd... Ga me er niet te druk over maken. Ik heb meer de instelling van: het moet er toch uit
Roxyrox, beterschap meid! Melissa, ikke doe geen yoga ofzow. Prinses, jammer dat je de kleine (bijna) niet voelt. Hopelijk voel je het heeeel snel! mariekepieke, fijn dat je je ontspannen voelde door de yoga! Daar gaat het allemaal om he anneliesje, op zich is 4 weken ook best lang he. Maar ik ga nu over naar 3 weken, dus dat zal jij binnenkort vast ook krijgen busybusy, raar dat de enige VK wel suiker geprikt wil hebben en dan andere niet... misschien dat ze bij jou even afwacht tot de volgende controle. mamasu, owwww ja zwitsal, het ruikt zooooo lekker! missfrodo, is ook netjes, jou controles! Niks mis mee linda, cor staat denk ik voor cortonen, dat wil zeggen of ze het hartje gehorod heeft. schijndelsvolk, vervelend dat er discussies ontstaan over het kopen van spulletjes! juni, nope helemaal niet bang voor de bevalling. heb zelfs heeeeeel veel zin in! ik heb dezelfde instelling als linda, het moet er toch uit en ik wist het van te voren dat de bevalling zou komen...
Roy maakt het wel helemaal bont over die bevalling hoor Hij zegt: ach, dat stelt helemaal niets voor! Een beetje weeën, die puf je weg en dan ben je er weer even van af. En de echte bevalling is een paar keer persen en klaar Hij zegt het wel als grapje hoor
whahahaha leuk he die mannen. die gedacht had mijn vriend ook altijd, totdat de bevalling echt begon, nu zegt ie het niet meer
Bevalling zie ik alleen erg tegenop als op het laatste moment blijkt dat hij/zij in een stuit ligt. Of als het een 10 ponder wordt! Wil namelijk het liefst alles op de natuurlijke manier doen en dus geen keizersnee...! Het is niet dat ik erg veel zin heb in de bevalling, maar ik begin onderhand wel erg nieuwsgierig te worden wat het werkelijke geslacht nu is en hoe hij/zij eruit ziet. En waar ik ook heel benieuwd naar ben is hoe de aanstaande papa met de kleine overweg gaat...