busy, jammer dat je de thee niet heb gevonden, echt heel lekker! er staat idd overal dat je 2 thermometers moet hebben. Ik heb er maar gewoon 1, schoonmaken met alcohol en ik gebruik hem gewoon ook voor beeb hoor.
owja, natuurlijk, wat ben ik toch dom! jou uitegetelde datum lig bijna 3 weken verder als de mijne. ik ga 4 weken van te voren stoppen met anderhalve week vakantie ervoor.
Ik probeer het morgen misschien nog wel even bij de ah. Die zat nu niet op de route. Grotere kans dat ze hem daar wel hebben....
Dan klopt het wel ongeveer ja! Eind november klinkt wel beter hoor, dan eind december... Jij gaat dan gewoon al over 9 weken met verlof!
ja tijd gaat echt hard he? als het goed is ga ik rond 12 december met verlof. maandag is het al 1 oktober, dus dan is het nog maar 2.5 maand! dat lijkt al dichtbij! leuk leuk leuk! ik heb geen last van maagzuur, dus kan jullie niet helpen...... ik heb net mijn kast boven ondersteboven gehaald. ik had nog allemaal babykleertjes van mijn dochter bewaard. niet heel veel, want ik wissel met een vriendin steeds kleertjes uit, en zij heeft een kindje gekregen in mei, dus het meeste is naar haar gegaan. nu blijkt dat wat ik heb bewaard allemaal meidenkleertjes te zijn! en ik had heel veel unisex kleertjes, die ik dus aan mijn vriendin had gegeven. heeft zij per ongeluk die doos met unisex kleertjes maatje 50 weggegooid! (was een ongelukje, verkeerde doos weggedaan). ik heb dus bijna niks meer Zat me zo te verheugen om een aantal setjes die mijn dochter aan had ook bij ons zoontje straks aan te kunnen doen... helaas! het goede nieuws is dat ik nu wel moét shoppen 8) . denk dat ik morgenmiddag maar ff de stad in duik! ik heb geen ervaring met jongenskleertjes. waar kan ik het beste slagen denken jullie?
Dat is balen dat je vriendin de verkeerde doos heeft weggegooid! Wel leuk dat je nu verplicht moet shoppen! Weet niet wat je voor de kleertjes uit wilt geven. Heb bij Hema en H en M leuke kleertjes gezien.
hier schijnt het zonnetje nog steeds! onvoorstelbaar he! ik zit in overijssel, duurt nog even voordat het noodweer hier losbarst denk ik. h&m en hema dus. mooi zo,ga ik morgen gelijk kijken! heb er nu al zin in!
hier regent het wel heel hard... enne er lopen hier mannetjes rond in leger kleding, hihi ik word in de gaten gehouden haha.... hoop wel dat het zo ophoud met regenen want ik moet lisa uit school halen. trouwens marij, ik vind zeeman ook wel leuke setjes hebben, en volgens mij heb ik ook wel wat bij de wibra gezien. Wij hebben hier ook een Hans, zal bij jullie misschien wel weer anders zijn, maar die heeft ook leuke en betaalbare kleding
nou busy, hoop dat het mee valt met je bad zeg....jakkie... enne anders gewoon bellen hoor... pfff gaat nog harder regenen hier....help....!
Hallo Allemaal, Ik loop inmiddels ongeveer 200 pagina's achter, omdat ik nog even weg ben geweest.. sorry.. De tijd vliegt voorbij, voordat we het weten is het januari en liggen we prinsheerlijk op bed met een kindje in ons armen.. Marij shoppen is toch leuk? Ik moet nog heel veel halen, ik probeer het wat te spreiden das wel zo leuk, haha
Heej hallo, Hier nog iemand die echt al veel te lang niet is geweest. Zit niet meer zoveel achter de pc. Heb zoveel te doen in huis. We zijn nu druk bezig aan de babykamer. Ieder weekend een beetje. Heb pas een echo gehad en de echoscopiste kon met zekerheid zeggen dat het een....... MEISJE wordt. Heb er echt zin in. We hebben de naam al bedacht. Verder gaat het wel goed, heb alleen wel veel last van hartkloppingen. Maar verder geen kwaaltjes. Heb 8 okt mn 4e afspraak bij de vk en ik hoop dat ik dan weer wat ben aangekomen. Was de afgelopen keer in 4 weken tijd maar 0.5 kilo aangekomen. Maar het kindje groeit goed dus het eet goed van mijn reserves. Nou ik ga proberen weer eens wat vaker terug te komen maar ik kan niks beloven. Veel groetjes Stiertje!
Haha ben gelukkig niet de enige... Ben nog steeds aan het lezen, maar ja 200 pagina's is natuurlijk geen doen, misschien is het dus al eens langs geweest hoor. Zijn jullie al begonnen aan zwangerschapsgym of yoga of iets anders?
Er zijn hier wel een aantal meiden die zwangerschapsyoga doen. Ik heb me ook opgegeven voor yoga en kreeg net toevallig een telefoontje dat die a.s. dinsdag start!
Ja ik heb ook een lesje yoga gehad, ik word er wel lekker rustig van. Ik wil zowieso iets doen, en gym lijkt me al helemaal niets. Dus ga ik voor de yoga. Maar het is allemaal wel een beetje zweverig voor me hoor!