ooh wij hebben kleertjes in maat 56 maar ook wel 62, ga ook niet meer kopen want je krijgt ook altijd nog wel wat. En je kan ook altijd zelf na de geboorte nog wat kopen. gr
ook lekker linda een broodje met gebakken ei...denk dat ik dat morgenmiddag maar ga doen...met een plakje ham eronder.... mmm lekker lekker.
dat is ook zo lefbekkie, mijn mannetje kan ook altijd nog naar de winkel! Een megababy.. haha is niet te hopen voor je, guppie
linda: ik werk ook tot de 23ste dec door, zijn we samen zielig ik zit nu nog op school, te kopieren e.d. en Jeroen mag me verrasen met het eten. Jochem piept, dus nu gaan we er vandoor!
moonie: mooie kamer hoor leuke kleur he dat appeltjes groen... wij hebben zuurkoolstamp op...... .........oo zo heerlijk de winter..
Moonie leuk kamertje, leuk die zebra's aan de muur @ linda1980, die cadeautjes waren voor alle collega's omdat het vandaag de dag van de apo. assistenten is (eigenlijk belachelijk, maar ik klaag niet hoor!) wij hebben lekker hamburgertje met aardappels en prei gegeten wat hebben we veel quinny kinderwagens hier zeg, wij hebben ook de quinny speedi sx We hebben hier veel kleertjes in 50/56 en ook wat in 62.
mooi kamertje moonie...gezellig. Leuk om te zien hoe iedereen het kamertje heeft. Wij gaan zo meteen de laatste hand aan de babykamer leggen, de plafoniere word op gehangen. Ja we moesten gipspluggen hebben, dus moest ff w88 nog. En dan nog 16 weken w88 op de baby.... jee ik ben morgen al 24 weken.... oh jullie hebben mij niet herinnerd aan dat ik de huisarts moest bellen, maar ik heb wel gebeld en vergeet steeds hier te zeggen dat het NIKS was, gelukkig. gr Anita
Gelukkig Anita dat er niets aan de hand is Goedenavond trouwens en jeetje wat hebben jullie weer veel geklept toen ik hard aan het werk was. Vanmorgen met de bus naar mijn werk gegeaan, die afstand lopen wordt mij echt te zwaar intussen. Op de terugweg wel gaan lopen omdat ik mij anders zo lui voel. Merk nu echt dat het snel steeds zwaarder wordt allemaal. Opzien tegen de bevalling doe ik niet, dat doet Jan wel . Denk dat ik op de baarkruk wil bevallen (klinkt natuurlijker) en weet dat als de kleine in een stuit ligt dat ik het niet wil laten draaien. In stuitgeval wil ik gewoon een keizersnee, gek misschien maar ik heb voordat ik zwanger werd altijd gezegd dat als ik moest bevallen en kon kiezen voor een keizersnee ik niet zou hoeven nadenken. Weet dat het een flinke operatie is maar toch... Wij aten vanavond zuurkool en zijn dus niet de enige Wat kleertjes betreft, hier zowiezo belachelijk veel want ik vind het zo leuk allemaal Maar grotendeels maatje 56 en 62 met wat uitschieters naar beneden en naar boven. Buggy onderstel lijkt mij in ons geval niet nodig. Wij lopen erg veel en dan vind ik de kinderwagen zelf fijner denk ik. Maar wie weet waar ik uiteindelijk op uit kom.... Ha inclusief deze week nog 8 weken tot mijn verlof Kijk er onwijs naar uit. Oh wat maagzuur betreft, af en toe een eetlepel havervlokken schijnt erg goed te helpen. Heb er zelf geen last van maar dat hoorde ik laatst. Ik heb wel regelmatig zo'n pepermunt smaak in mijn mond zonder pepermunt gegeten te hebben Zo nu ga ik even aan de warme choco want het wordt wel een erg lang verhaal zo.
Ik was pas 0m 18.45 thuis..... Jeroen had een halve pizza voor me en een kop gevulde tomatensoep. Ik was wel bekaf, maar alle proefwerken en so'tjes liggen nu klaar op de planken! Ik heb hier denk ik wel veel kleren, het is ook allemaal zo leuk.... Ik heb al veel gekregen en krijg over een week van mijn zus ook nog kleren die zij niet meer gebruikt. Ik ga weer nakijken doei! Oja, 1 van mijn beste vriendinnen is 3 maanden zwanger en alles is goed. Ik heb al die 3 maanden mijn mond gehouden (afschuwelijk), maar nu mag iedereen het weyen. Ik ben superblij voor haar en haar vriend. Ze belde me met het grote nieuws toen we net op vakantie waren. Ik stond toen sniffend bij een benzinestation. Jeroen kwam aanlopen en dacht eerst dat er wat ergs was.... Andere mensen keken ook erg raar, maar dat boeide me niet zo! Ze is 8 april uitgerekend.
pffff mijn vel zit zo strak om mijn buik heen, ik denk dat een groeispurt heb ofzo. Ik heb geen harde buiken, maar het voelt niet lekker. Kan niet eens lekker zuchten. We hebben vandaag een schommelstoel gekocht, heel mooi en het zit zalig! Moet nog even geschilderd worden, want ik wil wel alles wit! Ik ga lekker m'n bed vast in, misschien dat m'n buik dan wat beter kan ontspannen! missfrodo, ik ga juist 's ochtends lopen, 's middags trek ik dat niet meer en neem ik lekker de bus! OVer het fietsverhaal nog even; kreeg het advies om niet te veel meer te fietsen. Harde buiken zijn niet slecht, maar het is wel een serieus teken als je het van inspanning krijgt. Ik ga dus alleen nog met de hond fietsen, dan hoef ik niet zo hard
oh ja, is dat zo?als je harde buiken krijgt van fietsen, dat je dan niet meer moet gaan fietsen? maar hoe kom ik dan op mijn werk? stopt volgens mij geen bus hier vlak bij.... jeetje, hoe moet dat nou weer! nou ja, ik fiets wel heel rustig voorlopig, en toch maar even de bus uitzoeken dan.... leuk trouwens guppie, een schommelstoel! ik had er een bij mijn dochter, maar die heb ik weggegeven. nu heb ik er dus geen meer 8) Lekker slim he haha ik heb vanmiddag een leuk babykleding pakketje gescoord op marktplaats! alles maatje 50/56. ben erg benieuwt of het allemaal ook echt mooi is. en morgenmiddag duik ik even de prenatal in (en ms de hema!). het wordt al tastbaarder zo, leuk hoor! ik koop vooral maatje 50 en een paar setjes 56. en ik heb nog maatje 44. maar goed, de gyn zei dat ik mazzel heb als ik een 5 ponder krijg, dus maatje 56 zal onze uk voorlopig nog niet aankunnen. (schijnt inderdaad genetisch bepaald te zijn, ik was enorm klein (4 pond) en mijn man ook, die was 6 pond). de kanso p een klein kindje is dan zowiezo al groot, en nu helemaal, nu mijn dochter maar 1250 gram was . anyway, ik vind het leuk! al dat shoppen enzo!
ohw marij wat een klein dochtertje had jij zeg, hoe kan dat? is zij te vroeg geboren. Maar leuk dat je wat hebt gevonden via marktplaats. Prenatal heeft ook leuk spul hangen hoor. ook voor jongetjes...
mijn vel zit ook strak vooral aan de zijkanten pff Net lekker gezwommen was heerlijk maar ook tijdens het zwemmen voelde ik dat het allemaal zo strak zat of het nou mijn huid was of mijn banden weet ik eigenlijk niet goed..