Meliske sterkte, wat moet dat inderdaad zwaar zijn. Pfft had de wasmachine aangezet en kwam tot de ontdekking dat het water niet weggepompt werd. Tuurlijk met een mega volle trommel. Uiteindelijk ontdek ik dat er een wasbaar borstcompres in de filter zit, die moest ik eruit trekken en ja dan zit dus je hele keuken onder water. Zucht ben nu helemaal kapot mar de wasmachine doet het wel weer. Nu even bijkomen en tip voor iedereen doe die borstdingen of wat erop lijkt in een waszak!
goeiemorgen, linda hoe is het afgelopen met je bad? anitadejong wat een lieve baas heb jij!zomaar een kadootje stiertje van harte met julllie meisje appelsientje ik heb veel kleertjes nog van mijn zoontje bewaard dus ik heb echt vanalles in huis.als ik nu iets erbij koop,wat nog weleens gebeurt,koop ik 56 of alvast 62. moonie leuk hoor je kamertje.wat een werk dat fotobehang,wel erg leuk san wat leuk dat je vriendin zwanger is.knap hoor dat je het niemand verteld hebt. roxy als je ha zegt dat je het rustiger aan moet doen kan je beter contact opnemen met je arbo-arts.die bepalen meestal hoeveel % je ziek gemeld wordt meliske sterkte voor vandaag.gelukkig kunnen jullie samen goed praten over jullie oudste dochter. missfrodo wat een gedoe met je wasmachine.gelukkig doet ie t weer.ik zou geen dag zonder dat ding kunnen. ik heb met mijn man samen het grootste gedeelte voor de babykamer samen gekocht maar de kleine dingetje zoals lakens,dekens en kleertje koop ik alleen. ga zo weer boven aan de gang.ben echt een poetsmiep.gooi ik ook meteen weer wat van de kleine in de machine. doe elke dag een beetje anders krijg ik 's avonds waarschuwingen dat ik te veel gedaan heb. x
meliske, Ja stom van me ik dacht gisteravond weer dat het woensdag was. Wist dat je donderdag weer aan het werk moest en dat de woensdag een nare dag was voor jullie. Maar maakt niet uit sterkte voor jou en ook voor je vriend natuurlijk. Liefs, Anita hebben jullie ook zo last van vergeetachtigheid? ik word er elke dag wel weer mee geconfronteerd. ga ik naar de winkel bv om iets en kom ik met wat anders thuis, of met de dagen in de war gebeurt ook heel veel. dingen vergeten te doen of te zeggen... pfff...
roxy, laat je bedrijfsleider maar voelen dat je zwanger bent hoor. En doe lekker rustig aan. En ff een afspraak maken met je vk, weet je ff wat meer. missfrodo, lekker keuken onder water zeg. mijn wasmachine staat in de douche. kristy lekker he dat rommelen en poetsen op de babykamer. ik heb de oude kleertjes die ik nog had uit gewassen maar de nieuwe nog niet. Dat ga ik in december wel doen. Heb ik dan ook nog wat leuks te doen. gr Anita
anita idd lekker rommelen op de babykamer. ik was beetje bij beetje en de kleertjes was ik ook pas op het laatst. ben nu vast alles aan het opruimen en poetsen zodat ik het met de feestdagen rustig aan kan doen.
ja is ook wel zo...misschien doe ik het in november dan ook wel. 22 oktober wordt mijn jongste 3 en 1 december mijn oudste 11 ik zelf ben op 7 december jarig, dus druk wel in december.
Meliske wat moet het een klote dag zijn voor jullie...... Neem de tijd ervoor en voor elkaar, en weet dat er diep van binnen een klein wondertje aan het groeien is! Een zusje die met elke dag dat ze in je zit groter en sterker wordt! KNUFFEL!
Hallo dames! Eerst even een virtuele knuffel voor Meliske. Sterkte voor jullie beide hoor! Geniet van het kleine meisje in je buik.... Ow, ik wilde vanalles typen, maar heb geen zin.... Wel benieuwd waarom bavarois niet mag Linda? Kaneel moet je geen potjes van opkanen, zoals Berna al zei. Alles met mate! Ik krijg helemaal zin in inrichten enzo, en moet nog wachten, wachten, wachten! Dames met Babydump kamertjes, hoe gaat de levering bij jullie? Moonie, mooi kamertje, lekker rustig met die bomen.... Hier ook een poetsmiep, maar hou me in, want ik moet rustig aan doen. Moeilijk hoor! Roxy: Sch**t aan dat mens hoor, jij en de kleine zijn belangrijker! De kleine is gezellig aan het rommelen, vind het zo bijzonder! Kan de hele dag wel lachen
Zo kletsmiepjes, alles weer gelezen! Ben nog steeds lekker vrij, gisteren lekker dagje bij mijn moeder geweest. En nu aan het poetsen en opruimen. Het is ook niet echt lekker weer om iets anders te doen. Melis, heel veel sterkte de komende dagen! Hopelijk laat jullie meisie zich veel voelen van de week! Roxy, ik zag in de folder houten boekensteunen staan. Is dat wat? Heb geen zin om voor niets naar de Kruidvat te fietsen.... Ennuh rustig aan doen he! Marieke, goh wat een verschil met mijn yoga bij ons is er niets zweverigs aan gewoon oefeningen en lekker ontspannen! Anita1975, dat is zeker een drukke maand zeg! Maar wel gezellig Tegen de bevalling zie ik ook niet op, laat het wel over me heen komen! nu ga ik eerst eten, buikje knort maar wilde eerst weer alles bij lezen!
nou zie ik die boekensteunen ook staan, heel gek ik kreeg gister de folder en keek naar de bijtring omdat ik die gezien had in de folder op internet, maar niet in de winkel zag liggen..... wist toch echt dat ze 2.99 kosten en in de winkel lag wat anders maar dat was 4.99...ik dacht ff ik word gek haha... maar in de folder die ik gister thuis kreeg staat geen bedrag bij en ze zijn indd 2.99. die plankjes kosten3.79 wel leuk hoor. maare het regent en ik heb geen zin om daar door heen te gaan en te kijken naar die bijtringen, voor de 2e keer haha...
Hallo meiden, Meliske, veel sterkte gewenst! ook voor je man natuurlijk. Meiden verder heb ik jullie hulp even nodig! Zouden jullie op mijn beebiesite willen stemmen, dat ons kindje een jongen wordt (wat jullie overigens als enigste weten!) Iedereen stemt een meisje, en ik vindt het zo zielig voor mijn mannetje!, ik heb de poll er net opgezet, dus het zal nog niet zo opvallen als er nu allemaal jongensstemmen bijkomen. www.dejongbaby.beebiesite.nl is het adres! dames, stemmen!
uuh heet jij nou ook de jong en je vriend ook? lekker makkelijk dan... of heeft je man jou naam gekregen bij het trouwen?
JA, wij zijn weer apart, mijn man heeft mijn naam aangenomen bij het trouwen, omdat hij vroeger geadopteert is (door een man met een lelijke achternaam waar hij toch niets mee heeft) zijn moeder is ook weer van die man gescheiden. dus marco dacht bij het trouwen, mooi, dan kan ik ook "de Jong"heten, lekker makkelijk! De baby kriijgt ook mijn achternaam, moest ik trouwens wel even bij de gemeente aangeven, heb ik net maandag gedaan!
oke, ja zat ff te kijken, maar ik snap het en het kan indd zo. Maar gek dat je het dan nog wel moet aangeven dat de baby ook de jong gaat heten. Maar zo kan het ook natuurlijk.