Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja, daar moet je een schriftelijk bewijs van hebben uit je eigen gemeente, ons kindje wordt namelijk in zwolle geboren i.p.v. kampen, vandaar dat dat nodig is.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

oke...weer helemaal op de hoogte :D

komt in principe op hetzelfde neer als bij erkennen, dan moet je ook een papier hebben waar op staat welke achternaam de beeb krijgt.

3. Niet meer actief

Nou ik ga weer werken, moet nog tot 18.00 uur, kijk vanavond hier nog weer eens rond!

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Anitadejong: de jongesstemmen lopen weer voor hoor!

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ook ik heb gestemd.

ons kamertje komt ook van babydump. en zou eigelijk pas eind oktober komen maar omdat de babykamer al eerder klaar was heb ik ze gebeld of het mogelijk was dat de kamer eerder kwam en dat kon. en vrijdags werd ik gebeld dat de kamer dinsdags kwam. of dat dit uit kwam.

bij ons is de levering goed gegaan.

meliske heel veel sterkte voor jou en je vriend meid.

6. Niet meer actief

thanx!

7. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Hey,

Jeetje wat zijn jullie al ver met de babykamertjes en uitzet, Leuk hoor!

Wij hebben ook veel besteld bij babydump, maar het kamertje hebben we van mn tante en heel mooi opgeknapt, gelukkig is dat al wel klaar. Maar ik moet nog even de hele uitzet kopen en gordijntjes lampjes badje etc.

Oke zal weer even aan de schoonmaak, niet dat ik daar zin in heb, maar het moet helaas wel.... Liefs

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ZO kom net van babypark af.. toch maar een aerosleep matras gehaald baat( is dat met een t ja toch? haha) het niet schaadt het niet denk ik dan maar en tja we bezuinigen nergens op dus dan daar ook maar niet op. Meteen 2 hoeslakens ook van aerosleep een luieremmer van snoopy ( weet niet of we ook nog zo'n speciale emmer kopen met van die zakken twijfel nog) en een echte snoopyknuffel.
    Daarna even naar de prenatal voor lakentjes en een slaapzakje met lange mouwen gekocht die je kan afritsen.
    Zag bij babypark zo'n combisleeper 89 euro! is dat nou echt zoveel beter dan een gewone?

9. anita1975

leuk berna...

maar met een combisleeper kunnen de kindjes dus zonder dekentjes slapen en alleen de slaapzak aan.
    Ik zelf vind dat maar niks hoor. doe gewoon een slaapzakje aan en dekentjes.

10. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey allemaal!
    hoe is het hier?
    Met mij gaat het wel lekker.. maar het lijkt wel of ik steeds moeier word :(
    Hebben jullie dat ook? verder helemaal baby klaar.. alleen de box nog..
    Liefs, Geraldine

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah oke ik snap het nou ik doe ook beiden.. daar werd zo'n vellx deken ook nog aangeprezen maar ik vind het zo wel veilig genoeg allemaal hoor bedje gewoon kort opmaken kan er niks gebeuren toch?

12. anita1975

nee hoor, en je moet je daar ook niet druk om maken..... althans heb ik nooit gedaan. Ik heb een dubbeldekentje van de HEMA, gekocht toen voor mijn dochtertje...niks mis mee lijkt me.
    komt helemaal goed

13. anita1975

ik ben ook helemaal klaar maar ohw zo moe ook, is niet leuk meer.

14. Niet meer actief

Ik ga ook een aerosleep ding halen en dekentje denk ik gewoon bij de hema.
    Over hema gesproken, denk dat ik daar ook m'n luiertas haal, scheelt 80 euro met een tas van Bugaboo :confused:
    Ik wil eerst het kamertje! Zucht!

Leuk he Berna, kopen kopen kopen.... ;)

Ik ben nog lang niet klaar, over vier weken ben ik vast een stukje verder :D

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja maar tis me een geld allemaal hihi kind is nog niet eens geboren en nu al verwend

16. Niet meer actief

Marieke: volgens mij mag bavarois niet omdat daar rauwe eieren inzitten of zo?

Anita: ik heb gestemd hoor!

Appelsientje: wij moeten ook nog heel veel kopen.

Ik moet zo een examen examineren. Haha zal eens even lekker streng gaan zijn, en als ze af proberen te kijken met zo'n stokje op de vingers slaan ;)

17. anita1975

kijk maar uit hihi

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Succes Linda!

Heb ook gestemd hoor Anita.

Gerlinde, heb juist eindelijk weer wat meer energie!

Zo ben halverwege de kamer gestopt met opruimen/ schoonmaken (is toch Mark zijn werkkamer, daar hoeft ie vanavond niet te zijn!)
    Morgen weer verder. Heerlijk dat alles weer netjes en opgeruimd is!
    Hihi hoezo nesteldrang!
    Heb ook al nieuwe vaatdoekje gekocht zodat die straks ook schoon en nieuw zijn als de kraamhulp er is :oops:

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lieve meiden,

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden!
    het valt me echt allemaal wel zwaar vandaag!
    vanmiddag ben ik voor de afleiding lekker wezen shopppen met me moeder en zusje.
    Heb van mijn ouders weer een leuk babypakje gekregen.
    En heb mezelf de quinny buzz buggy cadeau gedaan :oops:
    vond zelf dat ik wel iets leuks had verdient... hihi maja eigenlijk is het best een duur cadeautje voor zomaar tussendoor....

:idea: anitadejong, mooie babysite! heb ook gestemt!

:idea: marieke, ik heb al van heel veel mensen gehoord dat de leveringen bij de babydump erg slecht zijn.
    dus ik denk dat je absoluut niet de enige bent.

:idea: berna, ook lekker geshopt vandaag! wij kop geen speciale luieremmer. vind het sonde van me geld, gooi de luiers wel meteen in de kliko ;)

:idea: geraldine, fijn dat je helemaal klaar bent voor de baby!

:idea: anneliesje, fijn he als je alles weer lekker schoon heb gepoets!

:idea: linda, hoe is het examen gegaan?

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja dat dachten wij ook al.. misschien kijk ik nog even op marktplaats ervoor en anders zie ik tegendie tijd wel

je hebt gelijk hoor dat je iets hebt gekocht en ach dat het meteen iets duurs is tja.. je hebt het toch nodig haha

Deel Deze Pagina