Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha ja dat dacht ik ook ;)

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wij hebben ook alleen zo'n emmer, wilde wel van die luier zakjes ofzoiets bij de Etos kopen, dan kieper ik die emmer 1x per dag leeg in de kliko maar zitten de luiers wel per stuk verpakt dat de kliko niet teveel gaat stinken (volgen jullie het nog?)

Melis, je hebt helemaal gelijk hoor dat je jezelf even lekker verwent en je hebt toch een buggy nodig ;)

Wij hebben trouwens expres geen adapters voor de maxi cosi gekocht, ik vind dat een beebje alleen in de auto in de maxi cosi hoort en niet tijdens wandelen ofzo! Woon trouwens wel op loop afstand vd binnenstad hoor, dus misschien dat dat wel scheelt!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    OJa kreeg vandaag de bevestiging van het kinderdagverblijf! Er is plek vanaf 31 maart. Heerlijk zeg ook weer geregeld!

En ik kreeg een bevestiging voor de borstvoedings voorlichtingsavond 10 oktober!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Super anneliesje!

Ik ga 8 en 15 november naar de bv cursus en vanaf 15 oktober zwangerschapsgym!

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, Ben benieuwd wat ik te horen krijg op de bv avond, gaat jouw partner mee? Weet eigenlijk niet of dat "normaal" is.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    fijn anneliesje dat het kdv geregeld is! weer een zorg minder!

7. Niet meer actief

Groot gelijk Meliske dat je zo'n lekker 'duur' kado voor jezelf koopt! Je moet jezelf ook af en toe verwennen toch?!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heb je nog iemand op de vingers kunnen tikken Linda?

9. Niet meer actief

Nee haha ze hebben niet gespiekt ;)
    Van de 5 was er 1 niet aanwezig (foei!) en zijn er 3 geslaagd en 1 gezakt dus (ah, wat zielig)...

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0

euhhhhhhhhhhh neee dat denk ik niet haha

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dag meiden,

Fijn te lezen dat je leuk geshopt hebt meliske. Ik heb best veel aan je gedacht de laatste dagen!

Marieke, ik heb afgesproken met babydump dat ze onze kamer in de herfstvakantie brengen. Ben benieuwd of dat ook echt gaat gebeuren.
    Wij hebben trouwens wel de bugaboo luiertas, maar echt groot is ie niet. Wel 2 thermo vakken voor flessen (of voor de cola van de papa zoals Rinaldo zegt)

Het vandaag een mega #@^%#$^& dag gehad op het werk. Ik blijf maar denken, ligt het aan mij? Ik denk wel dat het aan mij ligt, ik ben snel geirriteerd. Met mijn eigen mentorleerlingen kan ik het prima vinden, maar als ik in een andere klas een lesje geef is het meteen mis. Heb er vandaag 3 uitgestuurd, een teleurstellend record :(
    Het stomme is dat het me echt raakt, dat ik het gevoel niet van me af kan schudden.

Straks nog naar de dierenarts ook, dat gaat een hele pot met geld kosten ben ik bang...

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, wat jammer van die ene leerling die het niet gehaald heeft!

guppie, wat lief dat je aan me gedacht heb! hoort er allemaal bij meid, zo snel gerirriteerd raken. vervelend voor de leerlingen, maar je kunt er echt niks aan doen.
    je beestje is hopelijk niet erg ziek omat je naar de DA moet?

13. Niet meer actief

Guppie, ik heb ook van die dagen dat ik echt snel geïrriteerd ben! En heb er ook last van dat ik snel 'overstuur' van iets ben en dat niet snel van me afgeschud krijg. Zal wel door de hormoontjes komen denk ik...

Waarom moet je naar de dierenarts?

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    He, Guppie wat vervelend zeg. Maar die leerlingen zullen het er wel naar gemaakt hebben toch?

Ik heb er gelukkig geen last van. Mark was door collega's en vrienden al gewaarschuwd dat ie zijn zwangere vrouw altijd gelijk moest geven en dat ze echt chagerijnig enzo zou zijn. Hij zei gisteren nog dat ie eigenlijk nog helemaal niets aan mijn humeur gemerkt had!

En nu ga ik spaghetti maken, want Mark komt zo thuis! Fijne avond allemaal. Ik ga lekker oppassen!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Eevn heel snel en dan kom ik vanavond nog wel even terug.

Bij de cursus waar ik was met mijn man had iedereen haar partner mee.

16. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Wij hebben de babykamer ook bij Babydump besteld. Wij hebben de levering laten vervroegen naar vorige week. Omdat we vorige week zaterdag nog niet gebeld waren over wanneer er geleverd zou worden, zijn we zelf gaan bellen. Toen bleek dat er iets niet goed was gegaan, en de leveringsweek niet was aangepast. Ze hebben toen zelfs een extern bedrijf ingeschakeld om toch in de afgesproken week te kunnen leveren. Ons hoor je dus niet klagen!

17. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Ik heb de wagen besteld bij Babydump, maar die komt pas in week 50 of zo...

Wij gaan half oktober de kamer inrichten, zitten nog volop in de verbouwing nu

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

tjee wat een geklets zeg!

de lasagnette staat in de oven dus heb ik mooi 40 min om even te kwebbelen!

ben vandaag een uur eerder naar huis gestuurd, was kapot van al het lopen!

de komende 2 weken hoef ik elke week maar 3 dagen te werken en daarna is mijn afspraak met de VK. tot die tijd zing ik het nog wel even uit. doe alles lekker rustig aan op mijn dooie gemak. ze moet juist blij zijn dat ik er ben! mocht het voor die tijd nietm eer gaan bel ik direct de VK.

@anneliesje, ze zijn op zich wel leuk, maar niet zo heel groot. dus vraag me af of ze veel boekjes kunnen houden

@ meliske, heel veel sterkte meid en je vriend natuurlijk ook1

@ Anita, ik heb gestemd hoor!

owja, deze week zou de box binnen komen bij mijn moeder <krijgen we van haar en haar vriend!> hoop het echt!

gaan jullie ook een dekentje in de reiswieg gebruiken? lijkt me zo koud in de winter om het alleen onder die kap te laten liggen.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spannend dat de box binnenkomt!
    Ja wij gebruiken zeker dekentjes in de reiswieg die hebben we er meteen bij besteld en hebben ook nog fleecedekens liggen die ik er voor kan gebruiken daarnaast ook een soort skipak/zak besteld waar ie ook in kan dus hij komt zeker warm te liggen

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    haha als ik jullie allemaal zo hoor vergeet ik geloof ik de helft haha.
    Maar goed. Zijn hier nog mensen voor de rest die aan de slag gaan met een draagdoek?
    Dat vermoeide ken ik wel geraldine, ben echt kapot heb vanmiddag 2 uur liggen slapen en nu ben ik alweer moe...intussen alleen eten gekookt, gestofzuigd en de hond uitgelaten...grr wordt er niet goed van.

Deel Deze Pagina