ik heb ook zo'n ski ding. waar ook de riemen van de maxi cosi door kunnen. zou een fleece deken wel warm genoeg zijn? of echt zo'n dekentje zoals die op het bedje?
Ik zou in het begin gewoon het bed dekentje gebruiken denk ik! Is natuurlijk wel januari en in het begin kunnen die kleintjes zichzelf niet zo goed warm houden.
roxyrox, fijn dat je nu minder mag werken de komende 2 weken! leuk de box! ! ! ga je em ook al meteen in de huiskamer neer zetten? lefbekkie, wij willen ook een draagdoek gaan kopen. maar je heb verschillende. De Tricot-Slen is 1 lange doek, maar je hebt ze ook in 2 kortere doeken, maar die kan ik nergens vinden
hahaha nee daar wacht ik nog wel even mee meliske! denk ongeveer 1,5 maand van tevoren. rond mijn verlof. aangezien mijn poezebeest eigenwijs is kan ik haar dan mooi in die tijd leren dat de box niet voor haar is! ik heb 2 draagzakken. lijkt me wel makkelijk als ik evt met de bus moet. dan ga k niet sjouwen met de wagen hoor!
http://www.onetreehill.nl/index.php?sub ... TH_text_NL http://www.onetreehill.nl/index.php?sub ... TH_text_NL deze hebben wij
Zo eten is op, we hadden hutspot, en Jan is naar de Klimmuur dus heb even tijd om bij te lezen en te kletsen. Wij hebben bij de kinderwagen een dekbed gekregen, echt dik ding pffftt, krijg het al warm als ik eraan denk. Omdat ik begrijp dat dekbedjes niet mogen en ik deze dus wel heel erg warm vind heb ik een wieglakentje met deken gekocht voor in de wagen. Verder heeft madam al een winterjas dus die krijgt het vast niet koud. Draagdoek hebben wij van Lodger, zo'n ding wat ook in het autostoeltje kan en wat je als draagdoek kan gebruiken. En we hebben de Mini Monkey gekregen, alleen die ga ik als boxhangmat gebruiken denk ik. Ben vandaag op de terugweg uit mijn werk ook met de bus gegaan, wel wat eerder uitgestapt want ik wilde bij Kruidvat nog wat dingetjes halen, maar voel mij nu veel beter. Had nu ook nog energie om vrolijk aan het eten te beginnen enzo. Dus voorlopig ga ik maar met de bus, kan ik mooi mijn energie voor andere dingen gebruiken. Na morgen nog 7 weken werken tot mijn verlof..... Ik heb ook nog geen last van stemmingswisselingen of sneller geirriteerd zijn of vergeetachtigheid. Heb het laatst nog met Jan erover gehad en die viel het ook al op. Hij was al door iedereen gewaarschuwd dat het zwaar was om een zwangere vrouw te hebben maar valt hem heel erg mee.
dan is het idd geen gek idee om vaker met de bus te gaan, als je daar meer energie aan over houd. 7 weken...dat is nog zooooo weinig!
ik koop ook een wiegdekentje en lakentje. Verder goed aankleden. Voor de maxi cosi gaan we nog een voetenzak kopen. Ik weet nog niet of ik meen draagdoek wil gebruiken, ik ben bang dat ik daar rugpijn mee krijg. rinaldo wil er wel graag een, liefst een baby bjorg. Handig in het bos, naar het strand e.d. Het viel mee bij de dierenarts. De hond had een hotspot (wond die niet makkelijk heelt) en die ging dus maar niet over. Ik had oormijt verwacht of een vachtprobleem, omdat het ontstaat door jeuk, maar gelukkig niks aan het handje verder. We hebben pretnison zalf gekregen en die mag ik zelf niet opsmeren en mag daarna ook een tot twee uur haar niet aaien. Arm beessie... En de leerlingen, pfff heb net lekker relaas gedaan bij Rinaldo. Het lijkt wel alsof ze alleen monden hebben en geen oren. De 5e keer dat ik iets vraag klinkt niet vriendelijk meer, maar dat was vaak de 1e keer dat zij het hoorden (en ik heb echt geen zachte stem). Dat zorgde voor conflicten. Uiteindelijk heb ik het wel heel duidelijk uitgelegd en hadden zo ook zoiets van "aha". Dat niet van me af kunnen schudden is echt nieuw, bleh niks aan! Morgen heb ik lekker de hele dag mijn eigen groepie en ik ga er een fantastische dag van maken! Miss frodo ik ga ook lekker met de bus. Heb 3 dagen de auto gelukkig, maar de bus vind ik ook prima hoor! Ik vind het ook heel veel energie schelen!
Guppie, ik hoop voor je dat ie dan ook gebracht wordt.... Krijg jij je luiertas wel goed open? Ik vind die klip/klikdingen zo zwaar gaan.... Dat sneller raken komt echt door de hormonen. Ik heb er ook last van. Kan miepen om een scheet! Hoe was het bij de da? Lees net dat het meeviel, fijn! Suuzje, fijn dat het bij jullie goed opgelost is, wel jammer dat je er zelf achteraan moest bellen! Roxyrox, wij gaan denk ik een Lodger aanschaffen, vind ze zo gaaf en lijken me heerlijk warm En ook een dekentje, tis toch januari.... Fijn dat je minder mag werken! MissFrodo: Lekker met de bus, geniet er maar van. Nog maar 7 weken, heerlijk hoor.... Ik tel hier ook de weken af! Hebben jullie die nieuwe reclame van Achmea gezien met die ambulance? Giller
guppie, gelukkig was het niks ergs met je hond! marieke, nee die reclame heb ik nog niet gezien, zal er is opletten roxyrox, shop ze morgen! en een fijne vrije dag!
hahaha ga er mijn best voor doen meliske! maargoed het zijn plannen, of ik echt ga zie ik morgen wel weer.....
meiden ik ga lekker slapen. Moet morgen om 7 uur beginnen. Tot 11 uur, dus maar een paar uurtjes slaap lekker allemaal!
ik ga nu eindelijk proberen de pretechos in mijn album te zetten, want lukte niet zo. als het goed is staan ze er zo in. xxx
mosten jullie bij de 3d echo ook je zwangerschapskaart meenemen? kreeg net een bevestiging van de afspraak per brief binnen, daarin stond dat ik hem mee moest nemen. maar hij ligt altijd bij de VK in mijn dossier
ik heb mijn kaart van de verloskundige thuis maar hoefde hem niet mee te nmen. alleen handdoek, verder niets er staan 3 fotos in mijn album van de 3d/4d. eindelijk gelukt na 1 week meliske slaap lekker. xxx