moppie, mooie echofoto's! In helmond gedaan zie ik, das vlakbij mij, gaat het daar allemaal prettig? heb er aan zitten denken om het ook daar te laten doen, als ik het laat doen. Bij danischa had ik het in westerhoven laten doen, ook wel fijn maar niet zo hele mooie foto's vond ik. roxyrox, nope wij hoefde bij de vorige zwangerschap ook de kart niet mee te nemen. Lijkt mij ook niet nodig, de pretecho is niks medisch en op eigen kosten, dus eigenlijk hebben ze er bij de pretecho niks mee van doen wat er op jou zwangerschapskaart staat, lijkt mij.
nee leek mij ook. begrijp het aan de ene kant ook wel, zij doen ook medische echo's vandaar. maar ga maar lekker slapen! ik ga ook zo
Ik ga ook lekker vroeg, marco kijkt feyenoord en ik moet om 8.00 uur beginnen morgen! Wij hebben trouwens nog leuke nike air max(jes) gekocht voor de kleine man, maat 20, echt superschattig, helemaal zwart met de witte nike streep, marco heeft dezelfde, geinig he!
danbk je wel roxyrox. ja meliske heb ik in helmond laten doen. de man die ze maakt is hardstikke aardig, legt alles goed uit. neemt overal de tijd voor. duurde 1 uur maar omdat onze uk zijn handjkes niet wegdeed voor zijn gezicht en de beentjes open deed ging hij net zo lang door tot het lukt. hij was nu 1,5 uur bezig geweest en dat vind hij ook niet erg. hij wil gewoon dat je tevreden weggaat en als het dan wat langer duurt dat vind hij niet erg. en als het echt niet lukt dan heb je de garantie en mag je nog 1 keer terugkomen om het opnieuw te laten doen en mocht het dan nog niet lukken, dan krijg je een deel van je geld terug. maar hij probeert van alles zodat de baby goed ligt. xxxx
oh ja meliske hij maakt heel veel fotos en die zet hij ook allemaal op cd. het kan goed zijn dat je er 100 hebt, hardstikke mooi en je mag er dan 4 of 6 zelf uitkiezen ( afhankelijk van welk pakket je neemt) die je het mooiste vind. en die drukt hij dan af en krijg je mee.
Marieke, die reclame is erg goed idd. moest er smakelijk om lachen! Ik ga er ook weer vroeg in, de baby begint net met schoppen. Doet ze meestal als ik net naar bed ga (en dan nog een hele tijd door )
nou ik ga slapen hoor, trusten... voel me hele tijd wat naar, geen zin om wat te doen, gewoon loom zeg maar, niks aan zo. morgen komt mijn moeder dus zal ik er ook niet veel zijn.....dus tot laters.... gr anita
Wat een stilte hier nog! Ik mag over een uurtje naar de ARBO. Heb geen zin maar zie er ook niet tegen op. Wat willen ze doen...? Ik ben nu in ieder geval nog halve dagen productief
Moppie: wat een duidelijke echo's! Mooi hoor! Zou je mij het adres van dat echobureau in Helmond kunnen pb'en? Moonie: succes bij de Arbo! Je niet te druk maken hoor! Ik heb over een uurtje een sollicitatiegesprek! Beetje raar zo vlak voor mn zwangerschapsverlof haha. Ik heb het echt hartstikke goed naar mn zin waar ik nu zit, maar moet wel iedere dag een uur reizen (half uur heen, half uur terug). En ik ken de eigenaar van het bedrijf waar ik nu op gesprek ga, het lijkt me echt een supertof bedrijf én het is maar 10 minuutjes fietsen! Raakte toevallig met hem in gesprek laatst en toen bleek dat zij heel veel moeite hebben met het vinden van een goede secretaresse. Nu ga ik er eens praten dus! Zou dan voor na mn zwangerschapsverlof zijn... Ben benieuwd!
Hey hey dames, Ik reageer niet op iedereen terug want dan heb ik vele pagina's te gaan hihi Linda1980: veel suc6 op gesprek meid! Hopelijk komt er iets positiefs voor je uit! Moonie: jij ook veel suc6 meid! en laat je niet gek maken he Hier vanmiddag weer naar de gyn toe op controle, mijn gevoel is niet erg gunstig dus hoop erg dat ik het deze keer mis heb... Mocht er iets zijn dan laat ik het linda1980 via sms weten (als je dat goed vind linda ) maar hoop natuurlijk zelf verslag te kunnen doen. Voor de rest wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe.
Hé meid! Dat is goed hoor! Hoe laat moet je er zijn? Ik ga voor je duimen en hopen dat er niets aan de hand is. Heb je ergens last van, omdat je het gevoel hebt dat het niet goed is?
Linda: Succes, hopelijk lijkt het wat! 8) Moonie: jij ook succes! En Joyce: jij natuurlijk ook, hopelijk klopt er nix van je voorgevoel! Ik ben weer naar de vk geweest Bloeddruk goed, hartje klopte goed en baarmoeder is nu zo'n 2 vingers boven m'n navel. Iedereen weer tevreden dus. 18 oktober mag ik weer en 8 november wordt er bloedgeprikt (rhesus -) en krijg ik de injectie, joepie Fijne dag allemaal!