linda joyce en moonie, allemaal succes meiden! kom net terug van de markt, heb schoenen gekocht! ben gelijk helemaal blij! verder nog 2 rompers met lange mouw voor de kleine bij de HEMA gescoord. verder hadden ze niet echt veel leuke dingen. of ik kwam natuurlijk te laat dat kan ook!
Gesprek is goed gegaan! Lijkt me echt een heel leuk bedrijf om te werken! We hebben na mn bevalling nog een keer contact om te kijken hoe het er dan voor staat.
Linda gefeliciteerd, mooi nieuws. Vanmorgen ging het hier wel, maar ik ben nu echt weer kapot.... Kleine was ook erg druk. Vanmorgen ging Jeroen luisteren en die kreeg een paar flinke schoppen tegen zijn wang aan haha....
hahahaha lefbekkie, kleintje is nu al ondeugend! die van mij ook. hij was heftig aan het bewegen en toen ik mike riep om te voelen stopte hij gelijk!
Hey linda, leuk om te horen meid! Dat gaat helemaal goed komen na de bevalling hoor! Ik moet er om half 3 zijn vanmiddag... Dus zo eventjes douchen enz. en dan die kant in... (douchen gaat niet meer zo snel hihi dus moet al op tijd beginnen) Ik voel weinig qua ongemakjes op af en toe een harde buik na, maar ja dat hoort erbij he... er zit geen regelmaat in gelukkig dus dat scheelt een hoop. Dames ik ben er weer weggies van... tot vanavond allemaal Dikke kus xxx
Schijndelsvolk, succes vandaag! Vanochtend de Zwangere Doos of hoe het ook heet bij de Etos opgehaald. Wel weer handig: een doos met Zwitsal billendoekjes, en een bewaarblik voor poedermelk. En nog een aantal kortingsbonnen enzo waar ik wel blij mee was. Wat een heerlijk weertje vandaag trouwens he? Morgen is het weer voorbij schijnt het.... Maar dat maakt voor ons eventjes niet zoveel uit, want wij gaan morgen op vakantie naar Spanje! Heb er erg veel zin in. Het enige waar ik tegenop zie is de reis ernaar toe, omdat ik niet weet hoe mijn zoontje daarop zal reageren. Toen hij 4 maanden was hebben we hem ook een keer meegenomen in het vliegtuig en dat ging goed, maar dat is wel even iets anders dan een zeer bewegelijke dreumes met een eigen wil van bijna 2! Dus we zullen zien... Niet al te veel kletsen als ik weg ben he.... Anders krijg ik het nooit meer bijgelezen!
heey meiden! Ik ben helemaal opgewekt! Mijn vriendin belde net.. Ze is ook zwanger! Ze is in mei uitgerekend! ooh ik vind het zo gaaf! Leuk samen zwanger hihi! ooh echt erg ik ben afgevallen (dacht ik) haha maar ik ben dus 10 kilo aangekomen dus in totaal nu 13 kilo Ik schrok er wel van.. terwijl mijn benen dunner zijn geworden! verder al een paar dagen last van mijn rug... ook irri! Liefs, Geraldine
Mamasu, heel erg veel plezier op vakantie meid! Geniet er lekker van! Geraldine: leuk hee meid, lekker samen genieten van het zwanger zijn hihi
Ik had de etos doos ook al met ongeveer 14 weken. Die van prenatal die komt later of niet soms? Tenminste daar heb ik nog niets van gehoord. Volgende week ga ik ook naar de bv cursus, ik ga alleen, ik had namelijk aan die vrouw gevraagd of er veel partners meegingen en zij vertelde van niet, dus dat doe ik mijn mannetje maar niet aan. Hoewel hij er wel open voor staat hoor, maar ja uiteindelijk moet ik het doen toch? haha Vanmorgen even naar stof wezen kijken voor de gordijntjes en uiteindelijk met niets teruggekomen, ik kon geen keuze maken. Heb ik de laatste tijd wel vaker last van, vet irritant dus. Beetje besluiteloos dus.... Liefs
Ik moet mn Etos doos ook nog steeds ophalen... Heb wel al een tijdje geleden bericht gehad... Mamasu: een hele fijne vakantie! Lekker joh! Net met mn moeder bij de Prenatal geweest. Wat kleren voor mezelf gekocht. En voor de kleine 2 mutsjes gekocht en een slaapzak en oh ja wat flanellen luiers. Mn moeder heeft zo'n lijstje uitgedraaid van wat je allemaal nodig hebt en neemt iedere week wat voor me mee, lief hè? De slaapzak en 1 mutsje hebben we van haar gekregen.
Dat is moeilijk hè Roxy? Wij hebben bij de aanschaf van de box, maar meteen een keuze gemaakt in het boxkleed. Maar er zijn heel veel leuke! Wij hebben nu een bruine van Tijgertje.
weet wel al dat het geen donkere moet zijn aangezien de box koloniaal is en dus ook donker is. ach, heb nog tijd zat!
Wij hebben ook een koloniale box, het boxkleed heeft bruine randen en is middenin gewoon wit. Als ik het me nog allemaal goed kan herinneren hahaha
hey meiden.... schijndelsvolk succes bij de gyn. verder heb ik wel gelezen maar er een beetje over heen. of alweer kwijt. Ben echt een vergiet... geraldine, leuk dat je vriendin zwanger is....lekker samen. mamasu, veel plezier op vakantie... de box, ik heb een blanke ronde box met een ecru kleed, wil eigenlijk wel iets anders, lekker kleur ofzo....en ja ik heb al een plaatje gevonden...hihi de etos doos had ik ook al heel vroeg. De kruidvat heb ik ook aangevraagd, die komt in november geloof ik. en Prenatal ook met 7 maand... Roxyrox, weet jij wat er in die doos zit van kruidvat, hihi.... pfff...net veel gelopen, 1 uur weg gegaan van huis en ben net 15 minuten binnen....ff dorp enzo... heb het nu benauwd en ben blj dat ik even zit. voel het echt wel aan mijn buik hoor. gr Anita