hier geen striae nog gelukkig, mamasu veel plezier in spanje lekker zeg net even nieuwe laarzen gekocht en een jogginpak bij de hema gewoon lekker voor thuis op de bank en er zit flinke rek in de broek dus die kan ik nog wel ff aan hihi
mamasu: fijne vakantie moonie: mooie echo Schijndelsvolk: succes bij de gyn vandaag JAAA leuk gratis spulletjes! Je kunt bij www.rainbowbabies.nl een gratis mutsje bestellen, je moet de bestelling nu doen en na de geboorte een geboortekaartje sturen. Bij een aantal supermarkten oa C1000 en jan linders geloof ik kun je tegen inlevering van je geboortekaartje een gratis boodschappenpakket ophalen kijk even op www.babytijd.com staat nog meer op. Verder ben ik nu weer kwijt op wie ik wilde reageren.....
hahaha jullie zijn wel van de gratis he! Ik heb alleen de prenatal doos aangevraagd, omdat ik daar ook wel genoeg koop. Bij de babydump heb ik ook de bon ingeleverd, die doos was ook leuk. Ik vond dat ook wel kunnen omdat we daar ook veel gekocht hebben. Ik voel me snel bezwaard. Gerladine, leuk dat je vriendin ook zwanger is. Schijndelsvol, je klinkt niet positief. Er is toch niks aan de hand hoop ik? De rest ben ik alweer vergeten. Las nog iets over straie, ik heb echt heel veel straie. Ik heb een heel strakke huid, waar ik laatst ook al last van had. Mijn huid scheurt dus sneller dan een elastische versie helaas. Heb vandaag weer een lekker dagje gehad op school, dus ben weer helemaal happy! Nog 1 dagje en dan is het alweer weekend, de tijd vliegt echt! Ben al druk met van alles, volgende week hebben we de eerste (en mijn laatste) ouderavond. Marieke, zet je de verlofdata ook op de lijst? Mijn verlof gaat 2 december in. (voor het geval dat)
Joyce, hopelijk goed nieuws bij de gyneacoloog? Duim voor je! Mamasu, heerlijk zeg nu nog even lekker op vakantie, waar in Spanje ga je heen? Vrienden van ons gaan morgen ook naar Spanje! Linda, dat zou wel lekker zijn zeg, 10 minuten fietsen. Ik moet nu ook een half uur rijden en ben ook stiekem een beetje aan het kijken naar iets op fiets afstand! Roxy, ik heb de boekensteunen gekocht! Met die giraffe en dat aapje, vond ze zo lief, wat een leuke dingetjes hebben ze daar allemaal van zeg! Jij ook lekker vrij geweest? Striae, gelukkig nog helemaal niets! Maar ja wat niet is.... Guppie, gelukkig ging het vandaag beter op school. Geraldine, lijkt me leuk zeg samen met een vriendin zwanger zijn, dat wordt samen heel veel babypraat! Berna, heerlijk he, met een joggingpak op de bank, doe ik ook iedere avond. Juni, dingen uit mijn handen laten vallen doe ik niet, maar ik knoei alles onder! Zal er ook wel bij horen. Heb volgens mij een erg lage bloeddruk, ben zo duizilig iedere keer, heb dan echt het gevoel dat ik flauw ga vallen, beetje eng is dat.
Melissa, sterkte de komende dagen meid! ik zal ook aan je denken! Gisteren heb ik lekker geshopt voor de kleine, twee setjes (oke, wel 3 en 4 delig), 4 paar sokjes, 2 slaapzakjes, een tuinbroekje, een winterjasje en een aankleedkussenhoes.... ik was 110 euro kwijt! slik. haha. je kan je geld echt wel kwijt aan alles he? maar jeetje, wat wordt het nu tastbaar zeg! verder een babypakket geshopt op marktplaats. Ook leuk! morgen zal die wel binnen zijn denk ik. leuk!
Oh Linda, was ik je bijna vergeten. Fijn dat het gesprek zo goed ging! Ik werk sinds een tijdje ook in eigen stad en het bevalt prima, veel beter dan lang autorijden!
Linda, gefeliciteerd met je gesprek! dat biedt perspectieven hoor! leuk! Joyce, ik hoop dat je snel langskomt om goed nieuws te brengen! denk aan je! mamasu, alvast een fijne vakantie meid!
leuk he al die gratis dingen, ik kreeg de folder van babydump en gratis sokjes....Als ik er heen ga om een buggy We hebben namelijk een leuke buggy gezien, de Vibe, van X Adventure...neem ik het gratis doosje wel mee.. en die sites bekijk ik later ff...moet nu eten maken. Roland is naar Cambuur, en ik ga vanavond naar mijn zus, kledingparty.We eten chicken Tonight.....heerlijk. Oh melis ik kan ookniet verder lezen maar je kan een beetje van de baby zien... hier wel last van straie...had ik ook al maar goed ook wel nieuwe al, ook op mijn bortsen... gr Anita
Marij, blijft leuk he dat shoppen! Ik was vanochtend nog even bij een vriendin met een kleintje van 7 weken en vroeg hoeveel rompertjes enzo ze nu echt gebruikt had. Ik heb er 7 geloof ik van 50-56. Dat was wel weinig zei ze! Mooi kan ik weer wat kopen! En inderdaad lange mouwen!
Hallo, Daar ben ik ook weer, weekend YES! Vandaag met de kids een uurtje door het bos geslenterd, pfft dat voel ik nu wel. Nog geen striemen hier, smeer me suf maar goed wie weet scheelt het. Heb ook al die dozen aangevraagd, weet niet meer welke allemaal dus zal straks op die sites even controleren en anders alsnog aanvragen want inderdaad gratis is toch altijd leuk. Linda, super dat nieuws over je werk! Joyce, en? Mamasu heel veel plezier in Spanje! Maandag 1 oktober heb ik mijn eerste gymles.... En ik ben intussen 10 kilo aangekomen.
Hey dames, hier ben ik dan... Het is niet beter geworden, maar gelukkig ook niet slechter. Ik moet wel tot week 34 van de zwangerschap de weeënremmers blijven slikken (hopelijk halen we dat ) Mijn bloeddruk was wel iets te hoog, 143/80 , omdat ik dus die pillen slik en die zijn bloeddruk verlagend, dus zonder die pillen was ie waarschijnlijk nog hoger geweest. Dus dat word nu goed in de gaten gehouden. Over 2 weken terug naar de vk (gewone controle) en dan over 5 weken terug naar de gyn. Mocht er tussendoor nog iets veranderen dus weer meteen naar de gyn. toe. Wel blijf ik onder behandeling van de gyn en moet dus ook in het ziekenhuis bevallen. En moet het dus rustig aan blijven doen... Greets Joyce
Ik heb nu al last van mn buik als ik een stukje heb gewandeld dan voel ik dat wel pff... Nog geen striae, maar smeer me suf (niet dat dat helpt hoor) maar heb helaas wel spataders ontwikkeld op mn benen grrr.... ja van moeder worden wordt je dus echt niet knapper..
Nou Joyce, rustig aan doen maar! Ik heb ook nog geen striae op mijn buik, smeer wel elke dag mijn buik in. Het jeukt wel af en toe ontzettend veel! aaahhhhh
jeetje joyce, idd rustig aan doen dan maar! Ben net gebeld, onze beeb-kamer komt 11 oktober. Precies in de week dat het ons niet uitkomt, maar we lossen het wel op. Nog 2 weekjes dus!