Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he ladies!

fijn vooruitzicht heb ik jullie gegeven he? maar echt waar, het is precies zoals mamasu zegt, ik wist wel dati k een blubberbuikje zou overhouden na de bevalling, maar dat de rest van mijn lijf ook zo anders zou zijn, dát had niemand mij verteld. ik heb me serieus een paar weken ellendig gevoeld over mijn lijf.... het is natuurlijk ook wel weer gedeeltelijk goedgekomen, en voor de sportievelingen onder ons (en de jongebroekies ;) ) zal dat vast nog meer gelden..... :D

Little hope, gefeliciteerd met je zoontje! leuk hoor, dath et een jongetje wordt! (hier ook een jochie op komst!). ik snap heel goed je angsten. Als je er zo lang over hebt gedaan (wij bij de eerste 2.5 jaar, dat vond ik al superlang, laat staan 6 ! jaar!) ben je bang dat een kindje je alsnog op het laatste moment wordt afgepakt he? dat had ik bij mijn dochter wel. alsof het toch niet zo mocht zijn, zo dichtbij, maar dan net niet.... zoiets... brrrr. Hopelijk durf je te vertrouwen op je ukkie en zullen de komende maanden voorbij vliegen, en heb je straks een gezond knulletje in je armen meid!

euhm..... nou ben ik het kwijt.....

Oh ja, moonie, fijn dat de arboarts zo begripvol was! een hele opluchting he?!

Volgens mij zijn mijn borsten wel iets voller geworden, maar ik pas mijn bh nog wel (DD). savonds vind ik het wel heerlijk om hem uit te doen :) haha

2. Niet meer actief

Hmmm.... en hoe moet het dan met de niet-sportievelingen onder ons ;)

En idd ik pas mn bh's nog wel, maar vind het toch wel een verademing om ze uit te doen!

3. Niet meer actief

Hallootjes allemaal!

Ik heb ook dons, draag naar voren, zin in zoet en voel me (behalve m'n malafide bekken) kiplekker en krijg een meisje :D

Bh's kunnen nog net, maar gebruik wel zo'n tussenstukje.

Little hope, gefeliciteerd met je mannetje 8)

Lapeldoorn, was je al kwijt, hopelijk ben je snel helemaal beter!

Lefbekkie, veel plezier morgen, lekker pronken met je buik!

Moonie, zag je me al stampvoeten als een klein kind? Hihi ;)

Net heb ik bij de Zeeman 2 hele lieve setjes gescoord en een maillot-tje voor nog geen 15 euro 8)
    Ben er helemaal blij mee....

Ik zoek nu nog kinderkledinghangertjes, houten. Heb ze bij de Xenos gezien en Blokker had alleen grote.
    Hebben jullie nog een idee waar ik die kan vinden? :(:

4. Niet meer actief

Maillotjes vind ik ook zo lief en leuk staan altijd! Maar ja, om nou voor ons knulletje maillots te kopen...

Volgens mij hebben ze bij de HEMA ook houten kledinghangers...

5. Niet meer actief

Hihi, dan maak je er nu al zo'n balletdanser van.... Ieuwwwww!

Bedankt, Hema, altijd vervelend om heen te gaan ;)

6. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    yep hema! daar hebben ze betaalbare klerenhangertjes.

ik heb wel wat maillotjes bewaard van mijn dochter. als het echt koud wordt van de winter gaan die maillotjes gewoon onder een broekkie voor ons kereltje hoor. lekker warm!

linda, jij bent toch nog een jong broekkie? 8) dan trekt ook alles weer strak hoor ;) en anders.... is mijn lot jouw lot grijns. :confused: :eek: 8) krijg je ook een platte kont en ineens wat meer op je heupen..... :rolleyes: ;)

ik zit nog steeds op mijn pakket te wachten..... ik zal toch niet zijn opgelicht? kostte me 18 euro incl verzendkosten, dus om voor zo'n beetje geld iemand op te lichten..... en ze was heel aardig over de mail, dus kan het me niet voorstellen. Iemand ervaring met kopen op marktplaats? Heb ook nog een ander pakket gekocht. dat zal er maandag of dinsdag wel zijn. ben zo benieuwt! als het niks is, dan doe ik het nooit meer! hahaha

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Marieke, bij de kruidvat hadden ze ook hele leuke met beestjes erop!

Over dons op je buik, zeg maar gerust haren ieuw af en toe echt van die zwarte haren. Nooit geweten dat ik mijn buik moest gaan scheren.

Die streep zit er al een paar weken, maar is nu wel duidelijker. Loopt ook helemaal door tot bijna mijn borsten.

Over borsten, wanneer stoppen ze met groeien? Ben van kleine C nu al naar D. Maar als ze zo blijven klaag ik niet want ze zijn heel mooi stevig!

Kristy, toevallig net bij Leen Bakker geweest voor gordijntjes! Heb witte vitrage met groene sterren erop genaaid gekocht. Nog rolgordijntje en klaar. Maar die kon ik niet meenemen op de fiets! Ben jij nog geslaagd?

Joyce, rustig aan doen he!

Little Hope, heb dat zelf ook een tijdje gehad dat ik door al die nare berichten wat minder hier was. Gewoon doen wat jij het fijnste vind!
    En natuurlijk gefeliciteerd met jullie ventje!

Lapeldoorn, vervelend zeg! Hopelijk ben je nu weer snel beter na je kuurtje

Anita, stofzuigen doe ik al een tijdje niet meer ivm mijn rug! Dat bevalt best!

Linda, tja staat een beetje vreemd he die maillotjes onder een stoere broek!

Marij, gisteren avond zij Mark nog goh je buik is echt al groot.... En je bven benen ook... Ben beniewd hoe dat dan na de bevalling is.

Moonie, zie je maar weer voor niets druk gemaakt!

En nu heb ik iedereen weer gehad volgens mij!
    Ik ga eens naar de bakerpraatjes kijken, ben benieuwd wat ze over onze beeb zeggen!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook buikdons en draag naar voren. Toch een meisje hoor ;)
    Ben wel hartstikke misselijk geweest en veel overgeven, dus dat klopt dan weer wel.

Mijn cupmaat is nu eentje groter, maar groter wil ik echt niet. Ik had altijd D, en die wil ik wel weer graag terug!
    Heerlijk dat het weer weekend is! Ik ga er echt van genieten!

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mmm heb de bakerpraatjes quiz gedaan en die zegt dat de kans fifty/ fifty is!

Guppie, lekker weekend! Ga je nog iets doen? (behalve ervan genieten ;) )

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik was 20 van toen ik zwanger raakte van mijn 1e, en heb er wel kilo's aan gehouden, werd eigenlijk ook al weer vrij snel weer zwanger na 7 maand.
    Maar goed ben nu bijna 32 en de kilo's zitten er nog....denk dat ik na deze zwangerschap er wat meer voor ga doen om een beetje plattere buik te krijgen etc...

mijn zusje is zo slank als wat...55 kilo na haar zwangerschap, haar dochter is nu een half jaar....en zij is net 20. Maar goed zij heeft ook weer bv gegeven.

anneliesje, ja ik hoef het ook niet te doen hoor, mijn vriend wil het ook wel doen denk ik, maar soms erger ik me gewoon en dan moet ik het wel ff doen. en ik stofzuig goed, en hij in mijn ogen met een franse slag, kan ik weer niet hebben dan haha
    De vk zei ook al dat stofzuigen indd niet goed was voor je rug.

gr Anita

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Anneliesje, ik ga morgen naar de kapper, verfje en lekker bijknippen. Genieten vind ik dat. Verder nog niet. We gaan vast wel wat doen, maar dan lekker op het laatste moment.

Jullie nog leuke plannen?

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik weet niet wat ik eten moet vanavond...
    denk dat het maar patatjes worden ofzo...broodje hamburger met gebakken uitjes... nou ja we zien ook wel.
    moet vanavond weer werken en morgen hele dag alleen thuis dus dan kan ik lekker rustig aan doen.

13. Niet meer actief

AnneLiesje, tnx, die zijn ook leuk inderdaad! :D
    Denk dat ik morgen de stad even in ga....

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik ga morgen een dagje naar mijn ouders. Mark gaat naar Monster Jam in Gelredome met de neefjes, ik zou ook meegaan, maar vind het teveel herrie voor die beeb!
    Dus lekker door mams verwend worden!
    Zondag is altijd onze lambal dag... Dan zien we het wel. Meestal stukje wandelen met de hondjes en lekker filmpje huren ofzo.

Guppie, lekker altijd zo'n beurtje bij de kapper!

Anita, ik ga er ook wel vanuit dat mijn lichaam niet meer hetzelfde is/ wordt na de bevalling maar eerlijk gezegd kan ik me daar echt niet druk om maken!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Haha lees net dat volgens Fins onderzoek veel chocolade eten een vrolijk kind tot gevolg heeft!

Komt goed uit dat ik net een Milka reep van 100gr. op heb....

(en dat regeltje dat veel chocolade een dik kind met neiging tot veel liefdes verdriet tot gevolg heeft heb ik niet gelezen!)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfff met neiging tot veel liefdesverdriet. Alsof eten daar effect op heeft!

Ik moet eigenlijk booschappen doen, maar ik heb geen zihin. Denk dat we even langs de mac rijden straks, daar ben ik zo gek op de laatste weken ;)

17. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Had vandaag even een dipje...
    Sta ik vanmiddag bij de bushalte te wachten, rijdt ie me gewoon voorbij, ik zwaaien, uiteindelijk stopte ie toch... Heb wel te hard gehold...
    Ik zou eigenlijk met een vriendin vanmiddag winkelen, is haar kindje ziek, dus gaat niet door, heel begrijpelijk maar wel erg jammer.
    Vanmiddag sprak ik een vriendin via MSN. Ze was niet gekomen op mijn verjaardag en reageerde niet toen ik op die avond een smsje stuurde. Ik was daar best verdrietig over, maar vandaag is alles weer uitgepraat en ben ik weer superblij! Ik heb erg last van de hormoontjes!

18. 12309

12309 Niet meer actief

wij eten hier vannavond haaskarbonade, gekookte aardappels en bietjes en jullie?

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    San gelukkig dat alles weer goed is!

We hebben al een x gemact vd week! 1x is wel genoeg, (al zou ik best vaker willen)
    Hier vanavond, Boboti (zo'n wereld gerecht van Knorr) met lekker veel banaan er doorheen.

Oja gisteren voor het eerst sinds jaren bloemkool op! Vond het altijd vies, maar moest het toch weer een keertje proberen en het was zelfs lekker :oops:
    Moest wel lachen om mijn moeder zegt ze: je wilt toch ook niet zo'n kindje dat straks niets lust!
    Ja daar zit wat in dan maar wat vaker dingen die ik niet lekker vind proberen!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Little hope: gefeliciteerd met jullie jongen,
    even snel over bakerpraatjes:
    ik heb geen buikdons
    draag aardig rond :(
    ben niet ziek geweest :D
    dikke enkel rechts? geen idee
    Maar we krijgen wel een jongen!
    Grappig trouwens iedereen die mij ziet zegt goh een meid...(vanwege het ronde dragen) en iedereen die de pretecho's ziet zegt aan het gezichtje te zien dat het een jongen is......ik moet zeggen dat we qua naam wel op de echo zijn afgegaan, we hadden 2 namen, 1 stoere en 1 minder stoere nu we echo hebben gehad gaan we voor de stoere vanwege het snoetje van de kleine en het feit dat hij zo ontzettend druk kan zijn.

Houten babykleerhangers heb ik bij de zeeman gehaald, 8 gekleurde voor 2,99 en ik heb er een stel gekregen.

Hier nog geen striae gelukkig.... :D

Mooinie: fijn dat de arbo arts zo positief was, ik moet as woensdag naar de arbo hoop ook op positief nieuws.
    Ik had vandaag een niet zo vriendelijke mevrouw van de UWV aan de telefoon, waarom ik al 2 dagen de telefoon niet opnam.......nu blijkt dat ze me gebeld hebben op mijn werkmobiel terwijl ik vrij was, ja dan ben ik niet bereikbaar...............als ik niet al 3 x mijn prive nummer had doorgegeven :x :x !

Anneliesje: genoten van je milka reep?

Wij eten vanavond krieltjes uit de frietpan, komkommersalade (voor de vitamientjes!) en knakworstjes.

Deel Deze Pagina