Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ga lekker uit eten vanavond met wat oud-collega's!

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Fijne avond en smakelijk eten!

3. Niet meer actief

wij hebben net een patatje op en een broodje frikandel, lekker ongezond vandaag!
    vanavond nog een gebakje van de multivlaai!, heerlijk! mag wel na een volle week werken toch?

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

houten kledinghangertjes hebben ze ook bij prenatal en baby max

mailotjes gebruik ik straks ook hoor,lekker warm 's winters.mijn zoontje van 3 krijgt ze straks ook weer aan.niemand die t ziet ;)

marij als ze het via pakketpost opsturen kan je om het pakketnr.vragen,kan je m via track&trace volgen.

anneliesje ik heb ze in mijn handen gehad!ben bang dat als je ze wast de stof bij de sterren gaat trekken.heb de effen groene gekocht ook doorschijnend en straks met luxaflex of een verduisterend rolgordijn.
    heb de gordijnen met een chroomkleurige douchestang opgehangen hoeft er niet geboord te worden en ze hangen nu zelfs al.ziet er toch wel veel beter uit,meer af!
    nu kwamen de mannen eerder thuis van het werk om alvast met het werk van morgen te beginnen zodat we gordijnen konden gaan kopen :-s
    zei al ze hangen al.had ik ze mooi tuk :)

mijn man stofzuigt en dweild in het weekend ik swiffer en dat scheelt een stuk voor mijn rug.

linda veel plezier vanavond,gezellig hoor.

ga zo nog even naar blokker.mag de nieuwe senseo kopen :D
    ik heb er een maar die willen ze op het werk gaan gebruiken.nou geen bezwaar hoor:)

heb vanmiddag Regla pH kauwtabletten gekocht i.v.m.mnaagzuur.het ging een poosje goed met vla maar nu ineens kwam het weer.
    deze tabletten mag je de hele dag door ook tuusen de maaltijden.werd me aangeraden.hopelijk blijft het nu weg.

ga nu gauw!

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kristy, daar denk ik niet over na met gordijnen kopen haha. Maar dat zien we dan wel weer, zo vaak was ik mijn gordijnen niet. Euh zeg maar nooit! Wel handig met die douchestang!
    Ik kan ze nog niet ophangen want muur wordt nog gestucd en dat is een aardige bende altijd.

Is het eten bijna klaar, belt Mark dat ie in 14km file staat :(
    Dat wordt gezellig alleen eten...

Lekker hoor Anitadejong! Je moet jezelf af en toe verwennen!

6. Niet meer actief

hallo,

ik heb weer even 2 buikfoto's in mijn album gezet, wat een enorme buik he, het wordt ook echt 1 groot blok, pfffffffff
    ging net op de weegschaal staan: 72 kilo! :confused:
    (en dat komt echt niet van dat gebakje en patatje ;) )

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Heel mooi bescheiden buikie hoor! De mijne is nu al een heel stuk groter dan die van jou.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi allemaal,

ben er weer even maar ga snel weer, heb alles bijgelezen maar mijn schoonvader <lees duivel> is er........

even over cupmaten....had F nu G

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mooie buik anita!

10. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ook nog even een berichtje van mij.

Mooi buikje Anita!

Gordijntjes hebben we nog niet maar we gaan die witte van de Ikea met die gekleurde beestjes rand onderaan halen en dan een vouwgordijntje of luxaflex eronder zodat het niet te licht is.

Net heerlijk gegeten, aardappels uit de oven met sjalotjes en spinazie ala bloeb en kipschnitzel en een eitje :)

Wij hebben de houten hangertjes van de Hema, zaten bij het kamertje wat we gekocht hebben. Hele leuke met konijntjes en met muisjes erop.

Kristy die nieuwe Senseo ziet er erg mooi uit, tis dat ik verpest ben met luxe capucinno uit het espresso apparaat en de Senseo dus niet meer lekker vind.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooie buik Anita!
    zo groot vind ik het niet hoor, voor mijn gevoel is mijn buik groter.

Was vandaag even bij mijn ouders, zei mn zusje dat ik op een hippo ging lijken... Lekker aardig Grrrr!

12. Niet meer actief

Anita, mooie buik hoor, lijkt wel op die van mij qua formaat, me we lopen ook bijna gelijk zie ik 8)

Nou meiden, tnx, ik weet nu wel waar ik hangertjes kan vinden!
    Was vanmiddag bij de Zeeman, daar heb ik wel 2 leuke setjes gescoord, maar niet naar hangertjes gekeken....

Mijn ouders hebben vanavond ook m'n buik zien bewegen. Ze vonden het helemaal geweldig :D
    Voel me dan ook helemaal trots, hihihi!

13. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    anita, prachtige buik meid!

Kristy, dat is nog eens een goede tip, ik ga vanmorgen eerst ff bij de buren vragen (gebeurt wel eens vaker dat ze het hiernaast afgeven zonder briefje in de bus te doen) en anders mail ik eventjes. Ik ben gewoon zo nieuwschierig wat er allemaal in zit en hoe het eruit ziet! :D

Linda, gezellig uit eten met je collega's!

Wij hebben kindvrij weekend! Onze dochter is logeren bij opa en oma. dus wij zijn met ons tweetjes vandaag en morgen. ik zou vanochtend uitslapen, maar werd weer wakker met een zeer pijnlijke arm die ook niet echt weg wil trekken ,dus blijf er maar uit. tis nog donker buiten, open haardje aan, warme trui aan. best gezellig! we gaan vanmiddag denk ik misschien wel even stadten, en dan vanavond of uit eten of gourmetten met zijn tweetjes. vinden we altijd erg leuk! morgen de herkansing met uitslapen! ;) Ik geniet er erg van hoor, van zulke weekendjes. niet omdat mijn dochter lastig is, maar het is gewoon zo fijn om af en toe eventjes alleen maar om jezelf te denken. we doen dit denk ik elk half jaar een weekendje, en het is zalig! even bijtanken en dan kan ik er weer flink tegenaan en heb ik weer de wereld aan geduld voor mijn kleine meid! onbetaalbaar, zulke opa's en oma's!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zeker fijn Marij dat willen wij toch ook gaan doen straks als de kleine er is
    geniet er van!

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

mooi buikje anita
    ik weeg inmiddels al 81kg !

gisteren heb ik dus de rode senseo gekocht.hij is mooi hoor.
    ze vonden in de winkel de kleur maar niets :)
    ach wij houden van appart en gekkigheid ;)

vanochtend een hele dikke bobbel rechtsonder mijn navel,de kleine wou even laten zien dat ie duidelijk al aanwezig is :)
    wel leuk hoor,we hebben er met zijn 3tjes om gelachen.

ga nu even opschieten zo visite.
    de mannen zijn nu al bezig zodat we de rest van het weekend voor onszelf hebben.

marij wat lekker zo'n weekendje.lekker nog even genieten van elkaar ;)
    lag je pakketje bij de buren?
    fijn hè die nieuwsgierigheid :D

ik heb sinds vanochtend het idee dat wij een kerstkindje gaan krijgen.
    hoop het eerlijk gezegt niet,na oud en nieuw vind ik een mooie tijd.
    zijn er meer die het gevoel hebben?

tot later!

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kristy ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het 2de kerstdag wordt dat mevrouw ter wereld zal komen....
    Tot nu toe kloppen alle voorgevoelens dus tja kans is best groot denk ik.
    Ik zou ook de rode Senseo hebben gekozen, tis die met dat bloemgebeuren toch? Echt heel erg mooi vind ik die.
    Zag bij Simon Levelt in het krantje ook een hele mooie padautomaat, weet niet meer wat het merk was maar echt een sierstuk voor in de keuken.

Ik heb ook af en toe zo'n bult op mijn buik, haha vind het wel grappig en bedacht mij vanmorgen dat we over een paar maanden vast dat gezellige getrappel gaan missen.

Marij lekker een bijna kindvrij weekend ;)

Vanmiddag even shoppen, kijken voor verf, alweer, en voor een kadootje voor de dochter van een vriendin die 2 wordt. Nog geen idee wat ik voor haar moet kopen maar vind vast wel wat.

Goed weekend!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij moeten toevallig ook een nieuw koffie apparaat, maar die rode past niet bij onze inrichting. Vind m wel erg mooi!

Ik werd vannacht wakker met kramp in m'n buik. Niet mn hele buik maar een plekje rechts halverwege mijn onderbuik. Iemand een idee?
    Moet ik de VK bellen?

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mmm Guppie geen idee.
    Maar als je het niet vertrouwd zou ik even bellen al is het maar om gerustgesteld te worden.

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    guppie geen idee wat het is.
    als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!
    als die kleine bij mij een balletje maakt staat alles wel heel erg strak,misschien is die kleine ook wel druk in de weer....

ik heb idd de rode senseo met bloemetjes.het is het enige rode op dit moment in de keuken maar ja dat kan natuurlijk zo gebeuren 8)
    mijn man is gek op rood en ik gek op spulletjes kopen.....
    komt in de loop van de tijd helemaal goed :)

missfrodo heb jij net als ik ook zoiets van liever iets later dan de kerst?
    vind het niet leuk wij doen aan kerst en dan krijgt ie met zijn verjaardag dubbel op en de rest van het jaar niets.nou ja...niets....

20. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik heb dat ook wel eens steken en af en toe een krampje. vooral snachts als ik lig en ik moet hoesten of niezen of ik draai me te snel om.
    dat zijn je banden waarschijnlijk, staan nu wat strakker door je kind.

xxx

Deel Deze Pagina