Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Nou Melis,

Ik snap je ongerustheid ook wel hoor. En terrecht, helemaal in jouw geval. Misschien ligt de kleine nu wel ff anders, meer naar achteren bv.
    En als je echt twijfelt moet je de vk bellen hoor.

liefs

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    Meliske, ik heb het ook hoor, dat ik de ene dag de hele dag door ons ventje voel trappelen (en mijn man heeft het van de week ook voor het eerst van de buitenkant gevoeld! gaaaaf!) en ook dagen zoals gisteren en vandaag dat het ineens stukken minder is. heeeeel af en toe voel ik wat geschuif en een beweging, maar dat is het dan. Ik haal precies hetzelfde in mijn hoofd als jij, zou de placenta aan het loslaten zijn dat hij daarom zo stil is etc.... maar als ik met de dopler luister hoor ik dat hartje van snel naar langzaam naar weer snel gaan, en dan weet ik weer (doordat ik zo veel aan de ctg heb gelegen bij mijn dochter) dat dat een enorm goed teken is.

Ik probeer vertrouwen te houden en zolang ik het hartje nog goed hoor kloppen niet teveel in de zenuwen te zitten. Ik was mijn dochter ook bijna kwijt geraakt toen mijn zwangerschap niet meer goed liep, maar áls dat was gebeurd had ik er NIKS aan kunnen doen om het te voorkomen. dat wil niet zeggen dat je wereld dan instort, maar je kunt er zelf echt niets aan doen. Behalve luisteren naar je lijf en de signalen die het geeft.

bij blijvende ongerustheid zou ik zowiezo de vk bellen. beter 10 keer voor niks gealarmeerd dan 1x te laat....

wat was ook al weer de reden dat Danischa is overleden? kwam dat door een loslatende placenta? en had je achteraf gezien wat signalen gehad van je lichaam? of kwam het als complete verrassing? (natuurlijk ,maar je weet wel wat ik bedoel denk ik?)

echt, bellen als je het niet vertrouwd meid! deze weken zijn gewoon zwaar, en er bestaat geen vk die daar geen rekening mee wil houden! echt hoor!

Meiden, ik heb mijn pakketten binnen! die ene was inderdaad bij de buren bezorgd en die hadden niet even de moeite genomen om het pakket bij ons af te leveren (en ik had geen briefje in de bus gekregen dat het daar lag.... lekker fijn van de tpg!). maar het is er, en er zitten echt superleuke pakjes in! ook wat mindere natuurlijk, maar 4 setjes van Dirkje, zo snoepig! in maatje 50/56! denk dat ik, op de rompertjes na, nu al een heel eind ben met mijn uitzet! leuk leuk leuk! alles nu in de wasmachine en dan in de kast! volgende week ga ik weer verder met de babykamer (moest eerst alle kleertjes en spullen van mijn dochter uitzoeken enzo, nu nog soppen en dan kan ik alles opnieuw inrichten voor deze baby!).

vanavond lekker gourmetten met mijn mannetje. en morgen weer.... UITSLAPEN! hoera! 8) dat vind ik zooooooooooo lekkker! vooral als we samen kunnen uitslapen..... :D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

pff uitslapen? dat kan ik al 23 weken niet meer. zal wel een zwangerschapskwaal zijn

4. Niet meer actief

Oh ja, morgen lekker uitslapen! ik kan sinds deze week weer heerlijk slapen.

Die roze/rode senseo is zo leuk he! wij hebben de roestvrijstalen senseo.

Iedereen heeft weer lekker kleertjes geshopt.

Ik heb ook dagen dat ik de kleine minder voel (zoals vandaag) maar ik voel het wel elke dag, en anders pak ik de angelsound om even te luisteren.

Hier regent het al de hele dag! blehhhh

5. Niet meer actief

Wat een heerlijk weertje he! :confused:

Echt weer om eens babyinkopen te gaan doen....
    Zijn naar de babydump geweest en hebben een matrasje besteld (toch de aerosleep), klamboe, badje, standaard en heb vandaag een aankleedkussen en hoes en 2 matrasovertrekjes meegenomen.

Eerst werd er nog gezegd dat je ook badstof mag doen over de aerosleep, maar nu zeggen ze beter van niet.
    Wat hebben de andere aerosleep-kopers hierover gehoord?

Ik voel de kleine iedere dag, maar het gevoel is echt iedere keer anders.
    Gister was ze aan het schoonmaken geloof ik, beetje gepruttel-gevoel, net als mama nesteldrang. En laatst was ze een beetje opgefokt, lekker hard schoppen. Hihi!
    Ik vind het zo'n gezellig, bijzonder gevoel! Zal het ook echt missen....

Fijne avond!

Ps. ik las over een openhaard, owwwww, zo knus en gezellig :D

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden, ik ga ervandoor,

wij gaan ff te pizza eten, lekker samen....
    vanmiddag nog een vestje gekocht bij de zeeman, zo lief...

vanavond hebben we een verjaardag, dus we gaan gelijk door....

tot morgen en nog een fijne avond...

kreeg net ff een harde trap en ik zag het ook gelijk aanmijn buik, die bewoog.

liefs

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

hier ben ik weer eventjes :D Zo te lezen gaat het over het algemeen wel lekker hier met de meiden hihi

Ik heb de belboom binnen gekregen hihi :D Ga zo meteen even de nummers in mijn foon zetten :D

Zie dat ook alweer verschillende meiden inkopen hebben gedaan... ALTIJD leuk om te doen hihi mijn handen jeuken ook echt als ik iets zie hangen hoor hihi

Hier is afgelopen week flink geklust aan de kinderkamer hihi de commode en het bedje staan nu te drogen dus nog ff wachten en dan kan het aankleden van het kamertje beginnen... oh ik kan echt niet wachten tot het zo ver is hihi

Maandag wil ik gaan kijken dat ik met mama alles vast zo ver in orde maak... hihi (foto's volgens uiteraard meteen hihi)

Nu merk je echt wie je vrienden zijn hoor... gisteren ook weer vrienden over de vloer gehad... heb echt niks mogen doen dan zeggen hoe ik het wilde hebben en lekker lui toe kijken hihi (al valt me dat heel erg zwaar, ben het liefste zelf mee aan de slag)

Voor de rest gaat het hier wel oke, voel me wel wat moe maja dat zal wel komen omdat ik me in m'n koppie toch druk maak over van alles en nog wat hihi... Komt ook allemaal wel weer goed hihi

Dames ik reageer morgen of maandag ff terug op iedereen... (niet teveel kletsen hoor hihi krijg het nu al amper bij gewerkt :) hihi)

Dikke kus en allemaal nog een heel erg fijn weekend!

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeienavond allemaal,

Vanavond helemaal alleen... Mark is de stad in met een vriend, moet er niet aan denken om nu in de kroeg te hangen! Ze zijn lekker samen weg.

Ga zo lekker filmpje opzetten dan komt het helemaal goed!

Ik voel onze hoeberdie de ene dag ook veel meer dan de andere, maar wel iedere dag gelukkig! Ben wel benieuwd hoe hij/ zij nu ligt. Voel iedere keer rechts onder mijn navel de schopjes, zullen dat voetjes zijn en ligt ie dan niet in stuit?

Melis, het is niet gek hoor dat je je zorgen maakt, als ik zie hoe ik me al druk maak, kan ik me wel een beetje indenken hoe jij je wel niet moet voelen!

Marij, heerlijk zo'n weekendje samen (nou ja met zijn 3tjes!) Geniet ervan

Verder een hoop geshopt iedereen! Leuk hoor.

9. 12309

12309 Niet meer actief

Meilske: het is echt een mooi jasje, donkerbruin met wantjes, gescoord bij V en D!
    Dat koeienpak heb ik volgens mij gezien bij H en M, vond 'm erg leuk! Hij was alleen in maat 50/56 en ik denk dat ik een groot kind krijg!
    Ik zit hier nu met een beetje buikpijn. Jeroen wilde de uk wakker maken, deed dat per ongeluk veel te lomp. Ik liep krom van de pijn de trap op.
    Het gaat nu iets beter qua pijn, maar ik wil 'm even niet meer binnen 1 meter bij mijn buik hebben... Mannen............
    Dat is een idee ja, koeienpak via internet bestellen.
    De belboom gaat rond, bedankt voor jullie rappe reacties!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou had ik net weer een kramp, nu rechtsonder. De beeb is ook meteen wakker... Het zouden toch geen weeen zijn? Ik maak me echt een beetje zorgen.

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Pff vervelend San zou hem ook ff weghouden ja lompe actie dus

Guppie als je echt bang bent dat het weeën zijn moet je de vk bellen maar weet je zeker dat het je banden niet zijn?
    pff hier voor het eerst echt maagzuur bah wat naar heb maar een Rennie genomen

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    guppie, bellen! als je je zorgen maakt echt bellen! stel je voor dat je niet belt en het wel weeen zijn! dus bellen hoor!

roxyrox, ik slaap in delen hahahaha. Ik ging gisteren om 21.45 naar bed, en werd om half een weer wakker. uurtje wakker geweest, toen verder geslapen tot vijf uur. toen wakker geweest tot acht uur, en toen toch maar weer naar bed tot bijna 12 uur. heerlijk! ookal slaap ik dan in delen, ik heb echt het gevoel dat ik vakantie heb!

en nu dus nog wakker. want morgen mag ik weer zolang slapen als ik wil. en dit weer roept echt op tot pyamadagje morgen ;) Dus ik ga morgen de deur niet uit! lekker!

ik heb wel iets stoms gedaan trouwens. ik was vrijdagavond even VERGETEN dat ik zwanger was (hoe stom kan je zijn, die buik zit behoorlijk in de weg inmiddels). we brachten mijn dochter naar oma en opa, en die lag op opa en oma's bed te rollen. dus ik wilde even lekker met haar spelen en dook op mijn buik ook op het bed naast haar.... AUWIE! ik schrok me dood, het deed hartstikke pijn. was even vergeten dat er een buik zat. wat een muts ben ik he! baby doet het nog gelukkig, maar was wel geschrokken! hoe kan je nou vergeten dat je zwanger bent?!?!?!?! is dat ook zwangerschapsdementie? 8) :confused: :D

13. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Goedemorgen meiden,

Guppie: echt bellen hoor meid als je het niet vertrouwd! Zijn ze voor he! Hopelijk zijn het
    geen weeën, maar voor de zekerheid ff laten checken meid!

00marij: hihi dom dom dom meid, maar kan gebeuren he... alleen moet je het niet meer
    doen hoor...

san0976: Mannen grr... ze kunnen er wat van hoor... heb hier ook zo'n lompe vent in huis :(

Anneliesje: ik hab je mail gehad, ik zal straks eens kijken en eens even overleggen met hubbie!

Hier al weer vroeg wakker, (ivm medicatie pakken) maar kruip zo nog ffies terug denk ik... voor de rest gaat het wel oke hier!

Spreek jullie strakkies nog wel ffies

Dikke kus en in ieder geval een hele fijne dag toegewenst allemaal!

14. ProudMum

half 7 lag ik alweer wakker in bed! kleintje was flink aan het schuppen links bovenin! hahah je zag mijn hele buik bewegen.

vanmiddag ben ik alleen thuis, mike is naar FC Utrecht toe dus heb het rijk alleen! heerlijk!

15. ProudMum

San, bedankt voor de belboom!

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Lekker van genieten meid, zo ff een middagje vrij...

17. ProudMum

doe ik ook! het is alleen zo jammer dat er nog zoveel wasgoed ligt hihi

18. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja dat is wel weer jammer dan... maar ag grotendeels doet de wasmachine het werk he ;)

19. ProudMum

hihi en de droger!

ik heb trouwens het gevoel dat wij een groot kindje krijgen.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook al een drukke beeb vanmorgen ging ook lang door en hard haha

Deel Deze Pagina