Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen ladies,

Guppie, BELLEN, je weet het nooit, hoop het niet voor je maar je kunt voor de zekerheid beter even bellen.

Marij, haha tja soms .....

Hier ook een hoop was en er moet nodig een stofzuiger en een dweil door de tent, verder een lekker rustig dagje.

San, je hebt een email van mij gehad.

Anneliesje je hebt van mij een pb.

Ik ben ook dagelijks uit mijzelf zo vroeg wakker en dan niet moe ofzo. 'Savonds merk ik het wel, dan heb ik om 9 uur het gevoel dat het 12 uur is. Zal het regelen van de biologische klok door de natuur wel zijn.

Las ergens de tip dat Gewohl beenbalsem erg goed werkt bij spataderen, verkleuringen en rusteloze benen, ik ga morgen maar even een tube aanschaffen. Baat het niet .....

Gisteren bij de Hema een meegroeibeha gekocht in weer een grotere maat en toen bleek ik nog 20% korting te krijgen ook :D Kijk dat zijn leuke verrassingen bij de kassa.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

kijk, dat zijn leuke verassingen!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb niet gebeld, omdat ik me echt bezwaard voel om zo iemand in het weekend te storen. Ik heb op internet gezocht en ik lees overal dat krampen veel voorkomen.
    Heb nog even met mijn moeder gebeld en zijn echt krampen, geen weeen. Die voelen heel anders zegt ze, dat voel je in je hele baarmoeder. Niet in een plekje zoals ik.
    Ik ga maandag wel even de vk bellen, want ik wil wel even horen dat het onschuldig is.

Gelukkig heb ik vannacht wel redelijk geslapen, geen krampjes meer gehad.

Kwam er net ook achter dat ik wel erg hard geshopt heb de laatste dagen, moet de rest van de maand mijn pinpas maar verstoppen denk ik haha! Ik hoop dat als de beeb er eenmaal is dat ik dan niet zoveel koopdrang meer heb, echt niet normaal hoeveel geld ik daaraan uitgeef :oops:

4. Niet meer actief

Hier nog zo'n koopverslaafde :oops:

Krampen, en trekken van de baarmoeder zijn in dit stadium inderdaad normaal. Maar je moet je niet bezwaard voelen hoor! Ongeruste mama's horen bij hun vak, klaar! Ook in het weekend, dus gewoon bellen.

Vandaag gaan we naar de Noordoostpolder, naar vrienden :D
    Tot later dames....

5. ProudMum

hihi ik koop alleen als mike erbij is. dan kan ik legaal kopen hahahaha

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

marij wat fijn dat je je paketten binnen heb.
    stom van TPG maar ook van je buurtjes hoor.
    wij houden altijd van elkaar in de gaten waneer degene thuis is en dat werkt prima!

ik heb de belboom ook binnen.
    mijn naam is dus karina.ik schrijf onder kristy,bij mijn miskraam heb ik dit forum ontdekt en omdat de kleine voor mijn gevoel een meisje was heb ikzelf hier haar naam aangenomen.al was het maar 11 weken oud vergeten doe je het nooit.

guppie als je je echt druk maakt gewoon bellen hoor!ze kunnen je dan meteen gerust stellen.daar zijn ze voor hoor!

ik voel de kleine nog steeds het meest onderin.waar voelen jullie de kleine het meest?zal woensdag eens vragen of ze al goed kan voelen hoe hij ligt.voel ik meteen mee,weet ik ook wat ik voel.

mijn mannetje gaat zo lekker stofzuigen en dweilen doe ik de strijk.doe dan toch liever de strijk dan stofzuigen en dweilen momenteel.

gisteren een verduisterend rolgordijn besteld,een witte met turqoise voetjes!donderdag komt ie binnen en dan is ie klaar!

ik probeer niet zoveel kleertjes te kopen omdat ik natuurlijk het een en ander al heb liggen en binnenkort krijg ik nog van een vriendin erbij.

ga even gauw de boel opruimen,douchen en dan de strijk.
    moet voor de zaak ook nog dingen mailen maar dat doen we samen en dan zijn we samen klaar.

meiden geniet nog even van de zondag.

7. ProudMum

hey kristy,

heb het zelf nog nooit meegemaakt maar kan begrijpen dat een miskraam een impact
    op je maakt.

zelf voel ik de kleine de laatste 3 dagen link boven mijn navel. maar weet niet of dat nou handjes of voetjes zijn... het is vrij krachtig dus omschrijf ik het maar als schoppen. zal het volgende keer ook vragen aan de vk

8. ProudMum

aaaaaarrgghh mijn buik jeukt en het houd niet op!

9. Niet meer actief

Ik voel de kleine ook vaak onderin mijn buik of helemaal rechts, nooit links, maar dat klopte volgens de gynaecoloog, ook i.v.m. mijn voorgeschiedenis.
    Vandaag doe ik lekker helemaal niets, marco zit op de playstation fifa 2008 te spelen, en ik zit hier!

10. Niet meer actief

hey roxy, dat van die jeuk had ik woensdag, werd er gek van!

11. ProudMum

verschrikkelijk die jeuk he anita!

mijn was is lekker weg, mike is al opgehaald, heb heel de middag voor mijzelf. straks even kraamkamer kijken en voor de rest lekker niks!

ja alleen stamppot andijvie maken met een bal gehakt...mmmm heerlijk.....

12. Niet meer actief

ja ik ga ook de kraamkamer kijken, vorige week zat ik weer jankend op de bank, maar ik kan het ook niet laten om het niet te kijken.

lekker andijvie met gehaktbal! wij eten vanavond macaroni, heb ik al weken zin in.

13. ProudMum

heb deze week al lasagne op, ook lekker hoor maar 2 keer in de week pasta vind ik niet lekker meer. normaal op zondag meestal pasta hier!

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames,

In mijn album staat vast een voorproefje van de kinderkamer hihi

Begint al iets te worden he ;) :D

15. ProudMum

leuk kamertje joyce!

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hihi ja ben er ook best wel trots op... hihi krijg nu helemaal de kriebels en ben in staat alles al te gaan wassen hihi (nesteldrang?)

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Leuk JOyce!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goedemorgen,

Pfff slecht geslapen vannacht, om 2uur kwamen de mannen thuis, ja daar word ik natuurlijk wakker van...
    Daarna beetje raar geslapen. Heb ook veel buikpijn gehad.

Vanmiddag naar een verjaardag, eigenlijk helemaal geen zin. Maar goed moet maar.

Joyce, leuk he zo'n beginnetje! Ik kan ook niet wachten tot het klaar is.

Roxy, lekker middagje, lekker niksen zeker?

Anitadejong, zulk soort programma's kijk ik eigenlijk nooit, is dat leuk? Ik voel ook alleen iets rechts onderin mijn buik.

Kristy, ben benieuwd naar je gordijntje!

Marieke, veel plezier vandaag!

Guppie, je hebt toch alles nodig... Is ook moeilijk om te laten liggen al die lieve dingetjes.

Ik heb nog niet eens zoveel gekocht vind ik, maar dat komt ook omdat we het geslacht niet weten, anders had ik veel meer kleren gekocht!

19. ProudMum

hey joyce, ik wil alles ook wassen hoor maar wacht daar mee want anders kan ik het met mijn verlof weer gaan wassen. beetje zonde vind ik. bovendien wil je alles nog laten zien aan iedereen en heb je weer kans op vlekken.

Anneliesje, ja ga lekker niksen vandaag --> forummen dus hihihi. het is nu reclame op sbs ben zo verslaafd dat ik weer even kwam kijken hihi

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja daarom wacht ik er ook nog mee hihi (hoewel het toch wel erg aanlokkelijk is hoor hihi lol)

Anneliesje: Hopelijk heb je er niet al te veel last van meid!

Deel Deze Pagina