Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
  2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    succes ermee!

En het vertellen aan ouders....dat moet je zelf aanvoelen en je lekker bij voelen.
    Ik heb het mijn schoonouders gelijk verteld, maar mijn eigen ouders niet omdat die vorige keer heel lullig reageerden dat ik het al zo vroeg vertelde ne wat als het nou misgaat (wat het ook ging)... nu hebben we dus besloten het hun pas te vertellen met een week of 10 want ik heb geen zin in weer zo'n reactie.
    Wel weet ik dat ik het heel fijn vond dat al mensen het wisten ook al ging het mis, juist toen heb ik ook steun ervaren van die mensen en uit kunnen huilen...

3. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Van harte januari mama's! Dat wordt een heel gelukkig nieuw jaar :)

4. ben vanmorgen even bij de huisarts geweest,hij zei;dat het niet beslist een mk hoeft te zijn
    hij wilde het nog een weekje aanzien en dan maandag naar het ziekenhuis voor een echo
    even afwachten maar weer

5. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    ik mag 16 mei voor de eerste echo! Ik vind het zo spannend, net mn vriendin verteld zij is 12 weken nu erg leuk samen zwanger, hoop alleen zo dat het goed blijft gaan...vind het zo eng nog!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o lefbekkie dat is al lekker snel zeg! Ik ga morgen de vk bellen vandaag kon niet zat op mijn werk en had geen momentje alleen...

@ christie wat een spanning zeg... gelukkg weet je maandag meer!

7. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    wat mogen jullie allemaal al snel een echo, is dat normaal? ik ga maandag naar mijn HA om te bespreken wat nu te doen. kunnen jullie me zeggen wat ik kan verwachten? ik vind het echt heel spannend allemaal ;)

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo ik heb de huisarts gebeld.. kan morgen de vk bellen rond 10 weken eerste echo soms eerder dus ben benieuwd morgen
    verder vroeg ze nog of ik mee wilde doen aan moeders voor moeders toch maar eens over nadenken
    en liever helemaal geen hooikoortsmedicijnen meer pff wordt afzien deze zomer maar voor een goed doel

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik ga zometeen de vk bellen, vanaf 9 uur is er telefonisch spreekuur en das blijkbaar de manier om ze te pakken te krijgen.

Ik leef met je mee, zit ook zonder hooikoorts medicijnen en had het er gisteren erg zwaar mee. Maar we weten waar we het voor doen dus volhouden!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ben benieuwd wanneer jij mag voor echo!

ik hoop dat ik hem snel krijg door een hele vroege miskraam 2 maanden geleden en dik mijn onreglmatige cyclus beetje aan hihi

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik heb gebeld!

8 Juni eerste afspraak en 11 juni eerste echo!

Duurt dat lang.... ;)

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    he meiden,
    ik sluit ook aan hier
    ik wil tot half mei wachten met bellen met de vk
    mag met 8 weken een echo omdat ik een mk heb gehad.
    hoop dat de zwangerschap bij iedereen goed mag verlopen
    zijn er hier al meer die een buikje beginnen te krijgen?
    liefs krisy

13. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik wacht nog even met bellen. En ik krijg nog geen buikje, maar wel borsten! Eindelijk! :D (ik wacht er al sinds m'n twaalfde op... ;) )

14. suiske

suiske Actief lid

21 dec 2006
    104
    0
    0
    Ik mag 21 mei naar de vk, best al snel vind ik maar volgens haar was dat normaal met 8 weken. wij hebben het wel al onze ouders verteld en mijn broer en beste vriendin, want ze zag het meteen aan me haha ben ook gestopt met roken wat best gek is voor mijn doen dus dat valt meteen op

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ben ook gestopt met roken maar heb er tot nu toe geen moeite mee,je weet waarvoor je t doet
    liefs kristy

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wat leuk dat jullie allemaal al een datum hebben voor de echo.. ik morgen waarschijnlijk ook vk is er nu niet

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Kudelstaart
    dat stoppen met roken heb ik totaal geen moeite mee we doen het voor het goede doel.
    Ik heb heel snel een afspraak met gyneacoloog omdat het vorige keer met tweeling miskraam was die erg lang duurde en maar niet doorzette en uiteindelijk curretage werd. Dus ik mocht nu snel kijken om te zien ook of het weer een tweeling is en of het nu wel goed zit.
    Ik heb ook al een buikje maar had ik vorige keer ook heel snel al (kon toen met 7 weken mijn eigen kleren niet meer aan) hield veel vocht vast en had al veel vruchtwater.

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Heb net al positiekleding gekocht en meegroeibeha.
    En ik kwam een oud collega tegen die 4 maanden is en net zoveel buik heeft als ik nu met 5 weken :(
    Wat een verschil kan er toch zijn....

19. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo meiden, ik kom me hier ook melden. Een is nog heel onwerkelijk en ik vind het heel spannend.
    Volgens mij hebben we allemaal nu al een MK meegemaakt... Dan zitten we nu allemaal in hetzelfde schuitje... Maar we blijven positief he!

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    tuurlijk blijven we positief!
    misschien in het begin iets voorzichtiger met het vertellen aan anderen
    ben er zo vreselijk blij mee

Deel Deze Pagina