Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, het is dat wij die echo kado krijgen van mijn schoonzus! dat vond ze leuker dan kleertjes geven hihi. dus wij maken daar dankbaar gebruik van! anders had ik het ook niet gedaan hoor!

ik kan niet wachten tot mijn verlof! dan kan het echte aftellen beginnen! owja, en harry potter lezen hihi

2. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    aah das lief van je! zo denk ik er ook over.. Mijn schoonmoeder zegt ook hoe jij met je hond en katjes omgaat dan hoef ik niet te twijvelen of jij een goeie moeder word..
    Maar toch ik denk dat iedereen dat heeft!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @geraldine1986 dank je.
    Kan me voorstellen dat dat je ook heel erg onzeker maakt, maar als je je best doet zal dat best wel goed komen.

Hoe voelt dat eigenlijk harde buiken? Kan me er namelijk niks bij voorstellen.

4. ProudMum

klopt, maar de ene mama is de andere niet! pff als je sommige vrouwen ziet op mijn werk...dan vraag je je af hoe die ooit moeder kunnen worden

5. ProudMum

[quote="Majel24]Hoe voelt dat eigenlijk harde buiken? Kan me er namelijk niks bij voorstellen.[/quote]

Het doet zeer, soort ongi krampjes. <zo ervaar ik ze...>
    vaak is het een teken dat je het rustiger aan moet doen. ik ken namelijk geen stop en als ik ergens aan begin moet het af! vaak als ik teveel doe komen de harde buiken.als je ze hebt moet je het wel bij je controle melden hoor!

ik ga zo even de aanbiedingen van volgende week uitspitten en plaatsen...

6. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ja zo denk ik ook wel is.. als zij het kan, kan ik het ook ;)

Harde buiken voelt irritant kan niet anders zeggen.. je weet niet hoe je moet zitten/liggen en voeld zo hard als een voetbal! veel rust nemen zegt de vk! en idd krampen...

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hmm als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik daar nog geen last van heb gehad.

Ben nu druk bezig met een afscheidscadeautje voor een collega.
    Gewoon een klein aardigheidje.

8. ProudMum

Kruidvat aanbiedingen komende week

:idea: 3 liter Robijn vloeibaar voor 7,99 color of witte was

:idea: Kruidvat fopspenen en flesspenen 25% korting

:idea: Kruidvat lotiondoekjes 6 pakken voor 7,49

:idea: 3 liter Silan wasverzachter 2,99

:idea: Jordan babytandenborstel 1,49

:idea: Disney verjaarskalender, keuze uit Winnie, Mickey of Princess

:idea: Dames jack, S tm XL 9,99 in zwart roze of bruin. <voor de laatste maandjes?>

Alle aanbiedingen van de afgelopen week doen ook nog mee!

9. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    kijk das altijd handig! :D

10. ProudMum

etos heeft 2 reisverpakkingen lotiondoekjes met reisdoosje in de aanbieding voor 2,62

misschien iets voor in de luiertas?

11. ProudMum

hihi ja he? vooral als je er werkt!

12. ProudMum

ben op zoek naar een leuk positie spijkerrokje!

13. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Jeroen was gisteren toch wel erg geschrokken en is nu echt enorm zorgzaam. We hebben de afstand verkleind naar 50 cm hahaha. Pijn was gisteravond in bed gelukkig weg. Vandaag kwam mijn nicht met haar gezin op visite. Zij is ervaren moeder van 2 kinderen, dus hup mee naar de spulletjes. Ik heb de maxi cosi gekregen, zat een klein vlekje op, heeft ze voor me eraf gepoetst! Ik heb volgens haar nu wel genoeg kleren (lees, eigenlijk teveel....).
    Nieuwe mama: welkom!
    Over 2 weken de pretecho, heb er zo'n zin in!
    Hier nog geen plannen voor het avondeten, waarschijnlijk broodjes kroket.

14. ProudMum

oooh san broodjes kroket! dat is mijn verslaving op het moment!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, ik zoek ook nog een spijkerrokje, dus als je iets weet ;) Ik wil wel graag op of over de knie.

We hebben echt een drukke week voor de boeg, veel vergaderingen, ouderavond en 2 verjaardagen. Gaat de tijd ook lekker snel!

16. ProudMum

k ben hard op zoek guppie!

owja, wil ook een supermom shirt! maar het is zo duur allemaal! als je kijkt hoelang je het nog aanhebt vind ik het belachelijk hoeveel mensen vragen!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hmmm die shirts vind ik wel erg leuk, maar ik heb nog steeds niet de behoefte om er zelf in te lopen. Krijg zo al aandacht genoeg!

18. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Roxy: ik zal een broodje voor je bewaren hahaha. We hebben wel mijn favo kroket in huis: satekroket, kwijlen......

19. 12309

12309 Niet meer actief

Mijn nicht is erg creabea en heeft een tuniek voor de laatste weken van de zwangerschap (oftewel er past een flinke buik in!) gemaakt. Hij is erg leuk. Ik kan 'm nu al aan, zit nog iets te ruim, maar ik ben er erg blij mee!
    Annelies: ik ga even kijken welke datum mij het best uitkomt voor de meeting! Dan mail ik je weer!

20. ProudMum

oeh nee, geef mijn maar een kwekkeboom! lekker veel mosterd erbij en hmmmmmm

hihi guppie, ik loop altijd in shirts met gekke teksten, dusseh mijn omgeving is wel wat gewend.
    liep vorig jaar met een shirtje waar takkewijf op stond! hilarisch was dat!

Deel Deze Pagina