oh sate kroket lekkerrrrrr. Helaas gaat mijn maagzuur daarvan in de fik staan, daar kan echt geen rennie meer tegenop! Roxy, wel grappig dat soort shirts! Kan ik op mijn werk alleen echt niet aandoen. Ik heb altijd 50/50 broeken en rokjes aan, maar kan nu geen enkel rokje meer aan. en de positierokjes die ik tot nu toe gezien heb vind ik te kort of te truttig (vooral veel truttige gezien)
majel welkom hier! San, gelukkig dat de pijn weg is, 50 cm nu? hahaha De shirts van supermom zijn gaaf ja, wel aardig prijzig! ik ga ook op zoek naar wat positietruien, lekkere lange, niet al te duur, iemand suggesties?
Voor de belboom moet je san hebben.... En ik zag bij Hans textiel veel lange truien en vesten en niet duur en zagen er echt leuk uit! We hebben vandaag 1 kant van de kamer klaar gemaakt. De "commode" kant haha Zal zo eens een foto in album zetten.... Heb net macaroni op maar ik lees nu iets over kroketten hmmmm das lang geleden! Ow en nog een tip voor die supermom shirts: marktplaats! Daar heb ik er ook 1 gevonden! Wel goed zoeken en goed bieden want ze zijn zo weg!
ow en onze commode en plank komen ook van marktplaats. Ze waren donker bruin en we hebben ze dus zelf opgeknapt, naja mn man dus he haha Vind die standaard commodes zo klein en nu is er ruimte genoeg!
hoi hoi, zie dat enkelen op zoek zijn naar leuke betaalbare kleding. bij H&M online hebben ze leuke truien en ook een spijkerrokje ik heb een shirt met lange mouw waar see you later op staat met eronder een kinderkoppie.leuk hoor op een spijkerbroek en iedereen die even snel probeert te lezen wat er staat tja om die buik kunnen ze toch niet heen wij gaan maar voor de pizza.te lui om de oven aan te zetten heb net ook heerlijk samen met mijn zoontje geslapen,die ligt nu nog. lekker in het grote bed,papa kon er niet eens bij
Mariekepieke, je hebt toch wel ff naar me gezwaaid he?!?! Enneh waar in de Nop was je? Schijndelsvolk: mooie kamer wordt het hoor! 8) Majel24: welkom! Fijne avond dames!
ben weer volop op MP bezig haha heb paar biedingen gedaan op voedingskussens, lijken me erg handig maar vind ze nieuw nogal duur, en stel dat ik het in de praktijk niet werkt....
zag net het nieuws. schok me dood! dat meisje wat overleden is na dat tochtje met een rubberboot blijkt een personeelslid van kruidvat te zijn! ze waren met een personeelsuitje weg! een dame ligt nog in kritieke toestand in het ziekenhuis....
Even een reactie vanuit deze uithoek. En ook nog een vraag... Eerst even antwoorden: Schijndelsvolk, kamertje wordt leuk! Spijkerrokjes inderdaad bij H&M, maar 1 soort maar wel ok. En bij Mamalicious hebben ze ook een leuke en betaalbare. Truien heb ik bij H&M vandaan gehaald, geen positie maar wel langer dan normaal en met veel rek dus dat gaat prima en betaalbaar. Voedingskussen heb ik van de Hema, daar viel de prijs wel mee en ik zag dat je op een of andere site een hoes kan bestellen die van die lange sliert een soort nestje maakt waar de kleine dan ik kan liggen. Mijn vraag van vandaag: Is het bij zwangerschapsgym de bedoeling dat je in je sportoutfit komt of dat je je daar omkleed in je sportoutfit of moet je gewoon in een makkelijk zittende broek gaan? Heb geen idee en moet morgenavond heen. Wij hebben trouwens gegrilde aardappels met sjalotjes, knoflook en chorizo gegeten.
Zal eens kijken bij de hema op de site! En ik heb afgelopen donderdag mn eerste cursus gehad en iedereen had gewoon een makkelijke broek aan met een vest of truitje. Dus een hele sportoutfit hoeft niet maar als jij het lekker vind zitten kan het wel. En vergeet niet lekker warme sokken aan te doen want je moet je schoenen uit. Ik heb nl snel koude voeten haha Veel plezier!
Wat beginnen jullie cursussen toch allemaal vroeg! Ik hoef pas begin november op te draven, duurt nog zo lang!
Ik kreeg 2 weken geleden een brief dat ik dus afgelopen donderdag kon starten en vanaf nu iedere donderdag 50 min cursus en dat 9 keer.... Benieuwd hoe lang ik het vol ga houden, vond het niet echt super de eerste keer. Zelf DIT vond ik zweverig kan je nagaan hoe ik dan yoga vind haha