Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    goedemorgen dames,

Linda: jij lijkt me gezellig... en is beter dan met 2 auto's achter elkaar aan te rijden he ;)

Hier ga ik vandaag maar eens kijken wat we allemaal nog nodig hebben en dan maar eens op mn gemakkie shoppen denk ik hihi wil nu het kamertje helemaal af hebben hihi

fijne dag allemaal

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    joyce veel plezier met shoppen.
    ik ga deze week ook nog maar dan grotendeels voor de grote broer.
    ik heb al te veel kleertjes voor de kleine puk hopelijk kan ik mezelf inhouden

3. Niet meer actief

@Majel: het is zo'n mooi gezicht! Maar ik moest nu vooral een beetje lachen, omdat het er zo onwenning uitzag! En hij zat echt zo te kijken van: niet huilen, niet huilen! Hahaha.

Mooi vestje trouwens!

@Joyce: shop-ze! Ze komen bij ons volgende week eindelijk de voorgevel vervangen en dan kunnen wij ook aan de kinderkamer beginnen! Begin november wordt ie geleverd (als het goed is ;))

4. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    mogguh meiden!

ons weekend was zalig! ben weer helemaal bijgetankt en kan er weer lekker tegenaan! zometeen naar het zkh voor echo deel 2. leuk! een vriendin gaat mee, want mijn man moest werken.

ik vond die cosivoetenzak ideaal! hoefde ik dat kleine wurmpje niet in zo'n dik jasje te proppen, want die voetenzak kan tot aan de kind toe dicht én er zat een muts aan. echt handig. Mijn dochter was zo klein trouwens, dat het helemaal geen geprop was in de cosi. zal eens een foto uploaden, zo snoepig toen ze mee naar huis kwam! Cosi eet kind op zeg maar ;) vanavond of morgen kijk ik even naar die foto. wordt vervolgd dus.

guppie, blij dat je wat geruster bent. heb je vandaag nog contact met de vk gehad? enneh, weekenddiensten horen bij het beroep joh. ze hebben niet voor niks weekenddienst. echt bellen hoor, als je je zorgen maakt, ook in het weekend!

oeps, vriendin staat voor de deur! ik reageer vanavond verder!

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi hoi

het weekend weer voorbij en ik heb nergens zin in...
    jullie hebben ook heel wat af gekletst, en als ik dan op de link in mijn mail klikte, kon ik niet eens alles lezen in 1 keer, geen zin in dan....!gewoon moe zeg maar.
    We lagen gister ook al vroeg op bed en ik kon er niet eens uit komenvanmorgen...pfff....
    gister ook al tot half 1 op bed gelegen...

Maar we hebben een nieuwe mama er bij zag ik, Majel, Welkom hier.

verder nog leuke dingen voorbij zien komen.heb ff in diverse albums zitten kijken, leuk hoor.

Joyce, shopse vandaag! maar doe rustig aan he.

Melis, hoe is het nu met jou, is de kleine meid alweer wat drukker?

maar ff over H&M, wat je online kunt bestellen, kan je dat ook in de winkel krijgen...zoals bv de rok, als ik die bestel komt hij pas in november.
    Oh en ik vind dat koeienpakje ook zo lief maar mijn vriend vind niks aan die oortjes, ik zeg dat is leuk man...haha

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wat is die Filemon toch een schatje.
    Echt begaan en bibberig en inderdaad hoop ik ook dat ik niet zo hard ga schreeuwen, dan heeft Jan het helemaal niet meer denk ik.
    Net even gekeken via uitzendinggemist.nl

Anita, ja over het algemeen kun je de hm online spullen ook in de winkels krijgen. Ik wordt zelf nooit vrolijk van die winkel maar inderdaad als je zolang moet wachten.

Vandaag even boodschappen doen, tis natuurlijk weer rotweer, en vanavond naar de zwangerschapsgym. Ben erg benieuwd maar moet nog wel even mijzelf ertoe zetten om dat eind daar naartoe in het donker te gaan lopen.

Tot later!

7. Niet meer actief

Ik word ook nooit vrolijk van de H&M. Ga er eigenlijk nooit heen. En als ik er dan weer een keer kom...ben ik er heel snel weer weg (zonder iets gekocht te hebben). Eerst zoeken naar datgene wat je moet hebben, dan de rijen voor de paskamers en dan de rijen voor de kassa's.... Verschrikkelijk!

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Inderdaad Linda dat vind ik dus ook zo erg, al zijn er een paar filialen die wel te doen zijn maar die liggen niet echt in mijn buurt dus kom ik er niet vaak.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij succes en veel plezier!
    begint jouw vriendin toevallig met een V?

10. anita1975

oke thnx....ik kom zelf nooit bij H&M maar nu ik jullie er zo over hoorde dacht ik laat ik eens ff kijken op de site...
    In leeuwarden zit wel een H&M, dus dan moet ik daar maar ff een kijkje gaan nemen, wil graag wat leuks aan, dan altijd een sprijkerbroek en een trui of shirt....
    Heb wel een shirt en een jongenspakje besteld via de site laatst, maar die is nog niet binnen staat op begin oktober dus zal mij benieuwen, kreeg er ook een shirt gratis bij, die heb ik maar in maat S gedaan, misshcien iets voor mijn dochter.

11. anita1975

alweer 12 uur, de sirene ging net alweer...dus zal zo ff broodje maken.vanmorgen al naar de bakker geweest, dus lekker vers brood...
    Vanmiddag ff met Lisa naar de bibliotheek, ze is he op boekjes lezen (nou ja plaatjes kijken) en al lid van de bieb, dus gaan we ff nieuwe halen.

gr Anita

12. Niet meer actief

Ik heb leuke kleding gehaald bij de Prenatal. Ook niet zo heel duur eigenlijk.

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    prenatal heeft ook leuke kleding,klopt maar moet ervoor naar veenendaal.
    net bij H&M gekeken voor mezelf en mijn zoontje.....kom met kleding voor de beeb thuis.terwijl ik echt wel weet dat ie straks maar 1 setje per keer aan kan :oops:
    wat online staat ligt niet eens bij ons in de winkel.
    misschien dat ik deze week nog naar 't veen ga en anders komt
    half oktober mijn bestelling binnen.

groetjes

14. anita1975

lekker he voor de baby wat mee nemen, alleen ja als je zelf ook wat nodig bent en je zoontje ook...hihi
    ik moet ook nite meer kopen denk ik ... al is het niet altijd makkelijk.
    heb net gekeken op H&M site en mijn bestelling staat nu bij de geleverde bestellingen, alleen ik kan via track en trace nog niets zoeken met het collonummer wat er bij staat...
    zal het vast deze week wel komen denk ik.

Wie van jullie heeft die zwangerschappanty's ook gekocht....hoe vallen die, een beetje ruim of niet?

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja ik heb de panty's en de leggings ook trouwens.
    Normaal heb ik maat S maar hiervan heb ik M genomen omdat ik vrij lange benen heb en geen geknel wil.
    Zitten perfekt.

16. Niet meer actief

Ik heb geen zwangerschapspantys gekocht, omdat ze mij vertelden dat je net zo goed een gewone panty kunt kopen in een iets grotere maat met zo'n tussenstuk en deze dan andersom moet dragen. Ik heb het geprobeerd en werkt perfect! En stukken goedkoper volgens mij dan een zwangerschapspanty!

17. Niet meer actief

Haai!

Majel, welkom hier! Wil je op onze lijst? (zie mijn onderschrift)

Anita, toevallig zaterdag een panty van Noppies gehaald, kruis zat te laag, om m'n benen zat ie niet lekker (best krap) en had niet het idee dat er meer ruimte voor m'n buik inzat! Oftewel, ik heb de schaar erin gezet :oops:
    Ik denk dat ik bij de HEMA gewoon een panty maat 50 haal, dat moet lukken. Heb ook best lange benen, dus dan zitten die grotere maten toch vaak beter....

Straks naar de bieb, ga ff wat lezen over borstvoeding. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik zoiets heb dat het niet mijn ding is. Wil er dus iets meer over weten enzo om een goede keus te maken.

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dan zitten je tenen toch verkeerd?

Enne bij de H&M zijn die panty's niet duur hoor, 5,90 voor een pakje van 2.

19. anita1975

haha moest ff lachen hoor maar indd nu je het zegt, volgens mij ook.
    En ja die van de H&M vond ik ook niet duur op zich, maar ik zal eens om me heen kijken....
    het moet wel lekker zitten natuurlijk...
    misschien past mijn eigen ook nog wel...hihi....

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Bij mij zitten ze prima!

En anders hebben ze ook nog 60 denier zonder voet, zit je ook niet te klunzen met lengte ;)

Deel Deze Pagina