Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahaha ik zie het al voor me.... In gewone pantys zit geen voetje (tenminste in de mijne niet), dus maakt niet uit hoe je ze aandoet... Met maillots is het misschien een ander verhaal... Die heb ik trouwens één bij de Prenatal gekocht, kostte 19 euro...

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @Mariekepieke ja hoor zet me maar op de lijst. Wat moet je weten?

Ik draag nooit panty's vind het zulke ondingen. Heb er 1 voor onder het enige jurkje dat ik heb en dat is eigenlijk meer een maillot ( of hoe je dat ook schrijft).

Ik bij ons bij de h&m ook nog niet de dingen gezien die ze op de site hebben staan. H&m is inderdaad een ramp, maar bij de baby en positie afdeling is het altijd hardstikke rustig dus kom er nu toch wel regelmatig.

Heb net bloed laten prikken voor suiker, maar alles was oke.
    Nuchter mocht het 6 zijn en was het 4.1 na het ontbijt mocht het 8 zijn en was het 4.6. Ben blij dat alles goed is.

Hebben jullie allemaal al het kamertje af? We moeten er nog aan beginnen omdat we nu nog met onze slaapkamer bezig zijn, maar voor 29 november is het af is me belooft.
    Als ik al die verhalen lees en foto's van kamertjes zie gaat het hier toch ook wel heel erg kriebelen.

3. Niet meer actief

Majel24, mooi dat je suikerwaardes goed waren!

ik draag zelden panty's, vind ze gewoon niet lekker zitten! ik heb maar 2 goede!
    ik heb ook ooit nog eens een legging gekocht, maar dat was toch niks voor mij, ligt nog ongebruikt in de kast, hahaha!

Ik heb wel vandaag een nieuwe positiebroek aan, bij de prenatal gekocht, een spijkebroek met stoere zakken en ritsjes, nou die zit heerlijk zeg! met een lekkere zwarte band die ik over mijn buik kan trekken! Very nice!

ik ga vanavond nog wel even try before you die kijken, met filemon en die bevalling, ben benieuwd.

4. Niet meer actief

@Majel: wij moeten ook nog beginnen aan het kamertje. Zijn thuis ook nog aan het verbouwen... Begin november komt het kamertje.

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ladies wat zouden jullie doen?

Liep net in de stad en zag dat mijn favoriete schoenenwinkel personeel zoekt.
    Ik heb vroeger in de schoenenbusiness gezeten en vond dat altijd erg leuk daarnaast is het financieel slim om een gewoon arbeidscontract te hebben straks als de kleine er is.
    Ik ben naar binnen gegaan en heb een sollicitatieformulier gekregen plus wat uitleg over de uren waar het nu om gaat.
    Ik heb aangegeven dat ik zwanger ben en over 7 weken met verlof ga maar kreeg toch het formulier mee.
    Wat denken jullie; heeft het zin om te proberen?

Marjel, das goed nieuws!

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    hallo meiden,

heb even jullie advies nodig:

Ik heb sinds een week erg veel last van druk op mijn schaambeen en lager bij mijn vagina (volgens mij lijkt het op zadelpijn maar dan op een andere plek) Ik krijg er last van als ik redelijk druk bezig ben geweest, stukje lopen en opstaan bv van stoel of bed. Ik heb net geprobeerd de vk te bellen maar ze zijn alleen bereikbaar via het noodnummer, ik moet er volgende week naar toe en vind niet dat ik hiervoor het noodnummer moet bellen. Ik maak me er niet teveel ongerust over maar het belemmert me steeds meer om iets te doen, ik voel de kleine elke dag en de schoppen worden ook steeds heviger dus dat zit wel goed.

Herkent iemand dit en kan dit wachten tot ik naar de vk toe ga?

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    missfrodo: ik zou het zeker proberen, nee heb je en ja kun je krijgen!

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    citroentje, misschien is de kleine langzaam aan het indalen? volgens mij kan het wel deze periode. Maar weet het niet zeker.

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Citroentje, ik denk dat het lijkt op wat ik heb als ik teveel heb gedaan/gelopen.
    Zo'n drukkend zwaar gevoel daar beneden.
    Lijkt mij dat het een kwestie is van wat rustiger aan doen en zou het bij je bezoek aan de vk even aankaarten. Tenzij je je toch een beetje zorgen gaat maken natuurlijk.

BTW; denk dat ik inderdaad het formulier maar invul en zie wat ervan komt...

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, ik zou het zeker proberen, nee heb je, ja kun je krijgen ;)

11. Niet meer actief

Citroentje: kan het geen bandenpijn zijn?

MissFrodo: heb donderdag zelf ook een sollicitatiegesprek gehad, dus ik zou zeggen: doen! Nee heb je, ja kun je krijgen!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meiden ik reageer effe wat minder. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak met dingen die ik op het forum lees, over loslatende placenta's en vanalles en nog wat. Ik ben op het moment ontzettend bang, en probeer zo min mogelijk bezig te zijn met alles. ik kom zo af en toe nog wel is reageren en wellicht over een week, misschien 2, als ik de enge periode voorbij ben, kom ik weer vaker. Ik hoop dat jullie het begrijpen... :oops:

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Volledig begrijpelijk Meliske, ik hoop dat je deze prima doorkomt en dat je snel weer vaker hier bent.

14. Niet meer actief

Ik begrijp het heel goed Meliske! Je leest hier allemaal zoveel en het is moeilijk om daar dan niet zelf over na te denken, zeker in jouw situatie kan ik me dat heel erg voorstellen! Ik lees eigenlijk ook alleen maar dit onderwerp mee, de andere onderwerpen las ik eerst ook heel veel, maar dat doe ik niet meer.

Ik kan het me goed voorstellen meid, en je weet dat je hier altijd terecht kan als je daar zin in hebt!

Probeer je niet te druk te maken. En denk aan jezelf!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    sterkte meliske! Probeer wel te genieten he!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Meliske: je moet doen wat voor jouw zelf goed is, als dat betekend dat je even wat minder reageert dan is dat goed! Ik lees ook niet alles hier op het forum, maak me er ook te druk over dan, in jouw geval maak je je dan dubbel druk waarschijnlijk.
    Indalen? mijn moeder zei laatst wel dat ze dacht dat mijn buik gezakt was.......weet ook niet of dat al kan.

Linda: het lijkt niet op bandenpijn wat ik ken, bandenpijn zit bij mij meer aan de zijkanten van mijn buik, richting liezen en is meer een pijnscheut, dit is echt drukkend gevoel.

Bedankt voor de reacties alvast. Ik vraag het in ieder geval volgende week en als er iets verandert bel ik gewoon even de vk.

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames, daar ben ik weer eventjes...

citroentje: gewoon het noodnummer voor bellen hoor als je he niet helemaal vertrouwd! (ik kan het weten heb al n paar keer op me flikker gehad dat ik niet gewoon gebeld had...)

Linda: Oh spannend hee... maar nog een heel karwei hee die voorgevel zeg... Ennuh hopelijk komt idd je kamertje op tijd hee!

Hier dus eventjes wezen shoppen... heb alleen een jas gehaald, moet toch iets nu het kouder begint te worden... Ik schrok alleen erg van de maat :cry: maatje xxl nu :( het is wel niet de meest geweldige jas, maar ja het is maar voor ff... en hij is lekker warm en dat is ook wel erg voornaam (ik is kou- kleumpje hihi)

Dikke kus dames!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    citroentje, toevallig dat ik vandaag ook wat steekjes had en was gaan zoeken op internet, (moet ik eigenlijk niet doen, maja) en toen kwam ik dus uit bij indalen. Dan kan je ook steken krijgen bij je schaambeen en natuurlijk ook een drukkend gevoel. Zelf heb ik nu geen steekjes meer en ook dat drukkende gevoel niet. persoonlijk denk ik echt dat je kindje aan het indalen is. (wat natuurlijk geen kwaad kan ;))

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Nog even een vraag, ben dat formulier aan het invullen;

Wat zou jij invullen bij:
    Zijn er mbt uw gezondheid zaken die bellemmerend kunnen werken op het werk dat u bij ons wilt gaan doen?
    Zijn er met betrekking tot de gezins- en/of priveomstandigheden zaken die bellemmerend zouden kunnen werken?
    Werknemer verklaard geestelijk en lichamelijk in goede gezondheid te zijn en niet onder enige medische behandeling te staan.

Ik heb nu bij de bovenste 2 nee ingevuld en op een begeleidend briefje waar ook mijn werkervaring wordt toegelicht geschreven dat ik zwanger ben en wanneer ik met verlof ben/dus niet kan werken.
    Is dat ok zo denken jullie?

20. Niet meer actief

Lijkt me goed MissFrodo!

Deel Deze Pagina