hij is nu wakker en zijn hartje ging nu sneller tekeer dan vanmorgen! hoorde ook schopjes enzo en kon het ook goed voelen! ik ga zo weg, wil even naar livera of miss etam om een pink ribbon te halen! veel mensen in mijn omgeving hebben borstkanker gehad en elke keer was ik telaat om zo'n ribbon te halen! tot morgen meiden, heb vergadering vanavond!
nou ik hoop het.... trouwens leuke babykamer hoor....had vannacht al ff zitten kijken... iets apart zo, maar wel handig
Goedemorgen! Ben ik ook weer even snel want ga zo om boodschappen. Ben zoooooooooooo trots op mezelf! Heb net een helemaal zelf een grote zwarte spin verwijderd! Wel gillend en springend met de stofzuiger hoor, maar zelfs dat durf ik niet haha. Er was niemand in de buurt die kon komen helpen dus ik moest wel :S Ben echt zoooo bang he voor die dingen bah. De stofzuiger staat nu wel buiten trouwens haha. Vind dat ik straks wel iets leuks mag kopen omdat ik het zelf heb gedaan hihi
hihi mss79, ben ik blij dat mijn kat alles wat kruipt opeet! maarreh, vind dat je je best mag belonen met wat leuks voor jezelf!
nou onze hond had het niet eens door! Die dacht dat ik wilde spelen haha Maar idd zal zo als ik om boodschappen ga ook nog even bij de hema binnen lopen haha
owww das helemaal leuk! Wij krijgen nog geen folders :S nieuwbouwwijk.... Dus loop vaak dingen mis volgens mij. Erg jammer!
ow oke van kruidvat deed ik dat al maar wist niet dat dat ook van hema kan. Straks is doen dan. Nu even de hond uitlaten en dan om boodschappen en hema Tot vanmiddag!
roxy het pakje komt bij H&M weg.vond het zo leuk! een pakje met een shirt waar ik een rompertje onder doe of het rompertje met lange mouw en dan zeker het jasje erbij op. mss lekker iets leuks kopen hoor!
Zo ik heb net even al mn agressie/woede kunnen uiten op een medewerker van TNT Jezus, wat een organisatie! (ik hoop niet dat er hier iemand werkt bij TNT haha)
hallo, Zit ik hier bij te lezen staat achter mij gewoon de broodrooster in de hens! Heel het huis staat blauw, aaaaahhhhhhh, stinken hiero! en ik had zo'n honger......
@#$@#&! We moeten voor de rechter verschijnen vanwege ons oude appartement... (zogenaamde 'verborgen' gebreken)... Arghhhh, daar zat ik nou echt helemaal niet op te wachten! In het ergste geval moeten we EUR 20.000 dokken... Zucht... Waarom doen sommige mensen zo moeilijk?! En Kunnen ze niet een beetje rekening houden met zwangere vrouwen of zo?!
jemig linda wat #*#@#$ voor jullie van het huis! stelletje je hebt je dag vandaag echt niet anita is de rook alweer verdwenen?
jee linda, hoop echt niet dat jullie zoiets moeten betalen. wat voor gebreken waren er aan het huis, en was het een huurhuis.... hoop echt dat jullie er goed uit komen
Zal het hele verhaal hier maar niet gaan doen, maar het gaat om algemene ruimtes van een appartementencomplex, dus ik snap al helemaal niet hoe ze ons in godsnaam dan kunnen aanklagen voor verborgen verbreken! Maar goed, het speelt nu al ongeveer een jaar, dus ik hoop dat er snel een einde aan komt! En dan een goed einde voor ons! De tegenpartij heeft niets te verliezen, die kunnen er alleen maar rijker op worden... Maar EUR 20.000 is veel geld!
Anita, je bent alweer aan het werk, maar hoe is het met je huisje....? ik ben net weer in de tuin bezig geweest, vanmorgen een stukje en net weer....bennog niet klaar maar heb geen zin meer....pfff... wat een werk, je zag de modder niet eens meer door het onkruid. Ik had laatst al mijn ouders gevraagd maar die komen nooit, mijn vriend doet het niet zo snel, dus dan zelf maar beginnen..... dus zolang het nog lukt en ik geen last hebt doe ik het maar.....maar ben wel blij dat ik ff zit nu. zo mijn meisje weer van school halen en dan maar ff thee drinken en de kamer en keuken opruimen. Hey linda wat was dat met de TNT? ze kwamen mij een leuk pakje brengen van BUZZER, ik mag BUZZEN, kreeg 4 pakken sisi frizzr.... trouwens zat ff weer te kijken op H&M en mijn pakje heeft een collonummer maar is nog niet aangeboden bij TNT, iemand daar bekend mee... gr
nou indd linda, soms....? maar goed als je het goed kan aantonen waarom jullie? moet het vast goed komen lijkt me...en zoveel geld...