Mijn TNT frustratie had te maken met een zending die we gestuurd hadden op mn werk... Is veel te laat aangekomen en we hadden nog een conflict over de factuur En dan om mn dag nog beter te maken: Roy belt me net om te zeggen dat het bouwbedrijf volgende week niet aan onze voorgevel gaat beginnen. Ze komen pas een week later... Nou ja, niet zo heel erg, maar toch... Ik heb mn yoga vanavond wel nodig geloof ik haha
kan ik me voorstellen gelukkig is dat maar een week later voor hetzelfde een maand ofzo... nou laten we hpen dat de rest van de dag normaal blijft rustig aan he
Jawel rechtsbijstand zit er al op... Heb net de tekst zitten lezen van de dagvaarding, daar word je echt niet blij van! En het klopt gewoon allemaal niet!
oei linda, ik weet wat voor frustraties zo'n rechtszaak op kan roepen! ik had in mijn vorige zwangerschap een aanvaring met mijn vorige werkgever over de leaseauto. echt vreselijk onrechtvaardig, ik heb me er een partij druk over gemaakt!. uiteindelijk was de zitting gepland, maar lag ik in het ziekenhuis wegens complicaties (niet door die rechtszaak hoor) en wilde de tegenpartij geeneens uitstel geven. de rechter heeft ze de oren gewassen gelukkig. Vervelend voor je meid. en ik weet dat het stom klinkt, maar probeer je niet ál te druk te maken. het gaat voorbij, echt! kristy, wat een superkamertje! dat keukenblok ziet er erg gaaf uit en is zoooo praktisch! Ik heb beneden in de bijkeuken een hele grote plank gemaakt met kastjes erboven. reuzemakkelijk, want daar was ik de kleine ook, alles bij de hand en ruimte zat! erg handig hoor. Anita, wat schrikken van je stiefbroer! sterkte meid! ik hoop dat hij snel opknapt en zich beter zal voelen. dit zijn vreselijke dingen die extra hard aankomen als je zwanger bent. Dikke knuffel meid! jeetje, ik lees smiddags en meestal ook savonds bij, en toch ben ik de helft alweer vergeten...... kletskoppen! Joyce, heb je al wat van de gyn gehoord?
hoop ik ook voor je linda... pfff heb de hele dag en vannacht ook al last van maagzuur...bah... maar goed zal ff thee water op zetten.... de post bracht net weer een pakje haha alleen deze kon door de brievenbus....een nieuw agenda altijd zo leuk he...
Het speelt nu al zo lang en had al niet verwacht dat het zover zou komen, dus bluf is het niet meer ben ik bang...
Hey dames, daar ben ik weer eventjes... Ik heb contact gehad met die gyn en moet nu 1 tabletje meer pakken op n dag... als er weer zoiets gebeurd weer meteen terug komen... hij spreekt er de andere gyn ook op aan dat ie me zo nooit naar huis had mogen laten gaan! Dus nu maar hopen dat alles maar rustig blijft... Linda: balen hee meid, hopelijk loopt het allemaal goed af hee... en ook balen van je voorgevel hee!
hey joyce, fijn dat de gyn die andere er ook op aan spreekt, ik hoop voor je dat het rustig blijft en dat ene pilletje meer gaat helpen op een dag.
Ja is idd wel te hopen... hihi AnneLiesje: ik heb je een pb-tje gestuurd wat betreft de meeting Ik ben er weer vandoor meiden misschien nog tot vanavond (denk het wel hihi is en blijft verslavend zoiets hihi)
linda: Succes met de hoorzitting....hopelijk valt het allemaal mee. kristy: wat een leuk kamertje! En een heel praktisch idee zo'n keukenblok. Anita: wat schrikken van je (stief)broer! (dacht ik ...of broer?) sterkte! Joyce: lekker zeg zo'n gyn gelukkig spreekt je eigen gyn hem erop aan. Ik ben gisteren voor de 1e keer naar de cursus samen bevallen geweest. Zag het eigenlijk helemaal niet meer zitten om te gaan, heb helemaal niks met zweverig en samen "puffen" maar dacht toen ik me opgaf het kan zeker geen kwaad. Het was wel een gezellige groep (6 stellen) en ook de cursus valt wel mee. We hebben stellingen doorgenomen oa 'ik zie op tegen de verantwoordelijkheid van het ouderschap' en 'doe maar een ziekenhuisbevalling want dan hebben we thuis geen rotzooi' wel grappig hoe ieder daarover denkt. verder nog een ademhalingsoefening en ontspanningsoefening gedaan en theorie gehad over je buikspieren. Ik denk dat ik er toch wel wat aan heb. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. iemand kon al de blije doos van prenatal ophalen? ik heb nog niks gehoord, vanaf wanneer kun je die ophalen?
Hoi! Even een kort berichtje..... Ik heb nu onwijs pijn in mijn bovenbenen, vlakbij het kruis zeg maar. Wat kan dat zijn? Lopen en zitten doet onwijs pijn. Ik moet nog op de fiets naar huis, huilen staat me nader dan het lachen en iedereen is al weg....
San, ik zie het zo voor me met die prei Ik werk meestal gewoon tot een uur of 5, maar ik heb ook wel dagen dat ik wat eerder wegga en thuis nog doorwerk. Ik heb het mega druk, dus kan ook niet minderen nu. Ik zie dat je met verlof gaat op mijn verjaardag! Voor de VO juffen, wisten jullie al dat het aantal contact uren heel flink omhoog gaan? Het MBO gaat staken bij ons de stad. Wij nog niet, want we hebben het nog niet definitief gehoord, maar als dat zo is ga ik echt wat anders doen, of ik wil heel flink meer betaald worden... Linda, mijn mannetje is ook niet van de forums en meetings. Ik heb met het labradorforum al een paar mensen ontmoet waar ik regelmatig mee afspreek en dat vind hij zo stom. Hij is ook nog nooit meegegaan, terwijl het echt heel leuke mensen zijn... Ieder z'n ding he! Ik zeg altijd dat ik mensen niet wil vervelen met mijn verhalen en daarom mensen opzoek met dezelfde interesses. Wat vreselijk dat jullie voor de rechter moeten komen. 20.000 is idd een flinke sloot... Anita, onze tuin is ook een ramp sinds ik dat niet meer zoveel doen. Ik vraag Rinaldo altijd de grote klussen te doen, maar voel me nu wel bezwaard. Ik vraag soms al zo veel... Ik heb dat ook met h&m gehad, ben echt heel boos geweest. Toen ik het pakket eindelijk kreeg had het allang betaald moeten zijn zelfs. Heb al een paar keer gebeld over die ene bestelling en mocht nu voor 25 euro gratis uitzoeken. Roxyrox wat vreselijk voor je schoonzus zeg! Ik vind het vreselijk als mensen uit elkaar gaan of problemen hebben. Kristy wat een ontzettend leuk kamertje! Een beetje in onze kleuren dus ik kan lekker bij je afkijken Berna, nu al de blije doos! Wat gaaf zeg! Schijnt een hele leuke te zijn! Wij hebben toch de nieuwe senseo gekocht, net al lekker thee uit gedronken, hmmm! Hoe doen jullie dat met thee en koffie, eerst even doorspoelen of hoeft dat niet?
He ladies, Ben er weer, na een heerlijke maar vermoeiende vakantie naar Spanje! Heerlijk warm weer gehad (bijna 30 graden!) en leuke dingen gedaan, oa een boottocht gemaakt en veel dolfijnen en walvissen gezien! Ik zie dat ik enorm veel bij te lezen heb, ga ik ook nog doen maar nu niet, ben veel te moe.... Dus ik reageer ff niet maar dat komt gauw weer...
mamasu welkom terug! Haha guppie die van mij is net zo hoor maar af en toe gaat ie wel mee met een wandeling ofzo of een show maar verder.... ben zelf ook niet echt van de meetingen hoor