Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

pfff....ik ben moe, ga zo dan ook maar op bed...
    neem ik bouwval gezocht wel ff op.

meiden tot morgen.

gr

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jemig meiden, weer 10 pag bij te lezen, nou ik zal mn best doen...

MissFrodo wat je sollicitatie betreft: niet geschoten is altijd mis, waarom probeer je het niet gewoon??
    Ik doe ook mee bij nipo, maar nog geen lijst voor de kleine gehad, maar heb dr ook nog niet aangemeld, ze is immers nog nie geboren :)
    En wat het UWV betreft, breek me de bek niet open. Ik kan er boeken over schrijven....

Meliske: rustig aan moet, doe waar je je goed bij voelt. ff niet forummen is toch prima?!!

AnitadeJOng wat een naar nieuws joh. Sterkte! En ik hoop dat de stank uit je huis snel weg zal zijn.

Anneliesje; ik ben inmiddels 11 kilo aangekomen ook. Fijn te lezen dat er meerderen zijn die rond de 10 kilo al aangekomen zijn

Kristy1405: leuk kamertje hoor! 8)

Linda1980; mijn Roy heeft ook niets met meetings vanuit forums ed, dus ja er zijn er meer die er neits mee hebben.
    Ik wil eik inmiddels ook weleens uitgenodigd worden voor de zwangerschapsgym, helaas nog de brief niet ontvangen. Wellicht komt ie eerdaags...
    En jeetje wat een toestand over jullie oude appartement! Ik hoop maar dat het wat meevalt, de einduitspraak.

Joyce; rustig aan meid!!

Roxyrox wat naar voor je schoonzus zeg!

Guppie: als ik thee wil uit de Senseo, dan spoel ik em eerste een paar keer door. Gewoon om zeker te zijn dat je de koffiesmaak kwijtbent.

Mamasu: welkom thuis, fijn dat je het naar je zin hebt gehad

Zo wij hebben vanmiddag de babykamer klaar gemaakt, foto's in mn album 8)
    Wel lekker hoor, alles lekker inruimen enzo.

Verder weinig nieuws aan deze kant.
    Fijne avond nog gewenst!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mooi lexie!

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Nog iemand wakker ;)
    Kan niet slapen van de buikpijn, ben bang dat het niet meer gaat lukken met werken, maar durf me eigenlijk niet ziek te melden...
    Heb al zo'n gezeik met mijn "manager" (is ze niet maar doet net alsof) ze heeft een hekel aan kinderen en vindt dat als je zwanger bent je niet moet zeuren.
    Maar ja ik lig iedere nacht wakker... Pfff

Zo tot zover mijn ego bericht!

AnitadeJong, hoop dat je huis nu weer een beetje gelucht is?

Joyce, doe jij ook rustig aan?

Mamasu, welkom terug!

euh de rest ben ik alweer vergeten

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    AnneLiesje, wat niet gaat gaat niet hoor, jezelf en de beeb gaan voor alles nu.

Anita, hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws en slaan de medicijnen aan.

Ik had vannacht weer een megakramp aanval :evil: Mannetje mocht weer in massageactie komen dus.
    Hoorde op de zwangerschapsgym dat je een stuk zeep onder je hoeslaken in de buurt van je voeten/kuiten moest leggen. Iemand daar wel eens van gehoord? Schijnt te werken al weet niemand waarom.

Gisterenavond rond 9 uur naar bed gegaan en dat heeft mij goedgedaan, ondanks de krampaanval heb ik nu het gevoel dat ik goed geslapen heb en de dag weer aankan.

Goed tot later ik ga naar het werk, de tweeling is jarig dus dat wordt gebak eten :D Soms is het zo naar om nanny te zijn :)

6. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Goeiemorgen, hier eentje met een slechte nacht achter de rug. Harde buiken weer, soms leek het wel of ik heel d ebaby zag zitten zo hard en strak was de buik. Daarnaast voelde ik het nauwelijks....gelukkig vandaag naar de vk, maar even over hebben, want ik ben bang dat ik het werken toch moet gaan minderen (erg lastig in deze drukke tijd....) Ik ben ook zo moe en kan dan gewoon niet slapen terwijl ik omval van de slaap...iemand tips....
    Ik heb de oktober WIJ ook nog niet gehad maar krijg ze wel vaker laat. En ook nog niets van prenatal....ben wel benieuwd eigenlijk. Vandaag 27 weken! Gaat toch wel weer hard! Kijk uit naar de 30 vind ik ook weer zo'n grensgetal zeg maar.

Balen van de rechtzaak, maar let op jezelf hoor laat je er niet al te gek door maken.
    Werkgevers idemdito, wordt er gek van liepen ze ineens weer te zeiken dat het misschien toch niet mogelijk was die dagen........sorry hoor kan ik dus niet tegen was toch rond, punt dan!
    Nog paar dagen en dan weer weekend zo moeten we maar ff kijken en dan gaan we eindelijk de woonkamer afronden en de vloerverwarming aansluiten, kan niet wachten want het is nu gemiddeld 17 graden in huis en dat voelt echt al behoorlijk koud.

Goed ik kom later en anders na de vk nog wel ff kijken.
    Succes vandaag meiden!

7. Niet meer actief

Welkom terug Mamasu!

Ik ben zelf ook niet zo van de meetings. Maar vind het hier toch wat anders ;)

San: wat vervelend joh die pijn! Is het nu al wat minder?

Haha MissFrodo, moet wel lachen om de vragen die je kreeg!

AnneLiesje: niets om je manager geven hoor! Ik snap dat je je bezwaard voelt, maar je kindje is nu ff belangrijker dan die manager hoor! Wat niet gaat, dat gaat idd niet... (net wat MissFrodo zegt)

Gisterenavond de yoga gehad. Was hartstikke leuk! Leuke meiden en helemaal niet zweverig! Juist hartstikke ontspannend. Vooral over de ademhaling gehad.

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb gisteren ook de WIJ ontvangen met de bon voor de blije doos dus die gaan we morgen halen :)

Citroentje blij te horen dat de eerste keer Samen Bevallen erg meeviel. Wij mogen 30 oktober!
    Wat voor een kleding hadden jullie aan? Huispak? Joggingbroek? Of gewoon een spijkerbroek!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik mag 15 oktober starten
    doe gewoon een joggingbroek aan met een trui denk ik

10. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Jhee de WIJ is binnen met bon! Gisteren net de Etos zwangerkadoos opgehaald...beetje jammer dat ik thuis de kortingsbon voor miss etam ontdekte en net een broek had gekocht :( :(

Heb de laatste tijd weer beetje last van morning sickness....boehh.

Gezellige en mooie kamertjes komen er langs hoor! Super.

Beetje 'crisis' hier...manlief heeft vanaf 1 november een hele leuke nieuwe baan..moet hij echt doen! Maar zit voor 40 procent doordeweeks in buitenland.....ik even rekenen dat is dus op jaarbasis 5 maanden! Het gaat allemaal wel lukken hoor maar de timing is even beroerd, wennen zeg maar! :( .

11. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    En je man?

De mijne riep gelijk: moet ik OOK in een joggingbroek!

12. anita1975

nou anita, ik hoop dat de lucht vandaag wat uit je huisje trekt....jakkies.
    en je stiefbroer longontsteking erbij, bah meid, hoop echt dat hte wat beter zal gaan. ook niet leuk voor zijn dochetr die morgen 1 jaar wordt.

gr

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    die blijft thuis :confused:

14. anita1975

esther, wat een verhaal zeg bij het UWV, hoop dat het goed af zal lopen....
    enne heb je je sollicitatie de deur al uit?
    Oh over dat zeepje (was het toch) onder je laken weet ik ook niet maar mijn (ex) schoonmoeder zei vorige week tegen me dat je een kastantje aan je voeteneind moest leggen, dat hielp ook tegen kramp... Ik keek haar aan en zei, echt? ja zei ze, nou ik had er ook nog nooit van gehoord.

lexie, leuk kamertje hoor, echt voor een meid he..

anneliesje, niks van je "manager" als het niet meer gaat gaat het niet, en meld je gewoon ziek dan. De arbo zal hier begrip voor hebben hoor.

San, hoe gaat het nu met de pijn in je boven benen, al een beetje bekomen?

lefbekkie, succes bij de vk vandaag, hoop dat die wat antwoorden heeft.

mamasu, welkom terug

pff waarom zijn we zo moe, hihi 'savonds vroeg op bed en 'smorgens er niet uit willen. Ja ligt dan ook zo lekker he.
    Merk nu pas dat ik 'savonds toch wel zoiets heb van ik moet op bed, lekker liggen. Nu is het ook alweer 10 voor 10 en ik moet me nog aan kleden en Lisa loopt ook nog in de pyama, ze kijkt nu ff tv.
    maar ik wil vandaag toch ook wel ff wer wat doen, dus zal me maar ff omkleden...

gr

15. Niet meer actief

Sterretjes: dat zal wennen zijn als je mannetje zo vaak in het buitenland zit!

We hadden het gisteren met de yoga ook even over kramp. Ze zei dat we daar nog oefeningen voor kregen, zal ze aan jullie doorgeven als ik ze weet!

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ook ik heb gisteren de wij van oktober ontvangen met de bon om de doos op te halen.

17. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    @ linda1980... Het zal wel weer wennen ja! Was juist zo blij dat ik het deze 'ronde'niet alleen hoefde te doen. Maar ik heb het toen met mijn dochter ook gered en ik ben nu toch wel heel blij dat die 7 jaar is en op school zit! En verschil met toen ...ik ga nu terug naar twee dagen in de week werken toen 4 dagen! Het leven is gewoon niet te plannen! :D

18. Niet meer actief

hallo dames,
    vandaag is mijn vrije dag, heerlijk, ik kom net mijn bed uitgerold!
    Ik moet nog steeds wat stank maskeren uit de keukenkastjes, daar heb je toch ook spray voor, oust of zoiets? ik hoop dat het werkt.
    Ga zo even de stad in om wat kaartjes te kopen, en alvast een nieuwe agenda, zag een leuke bij de hema. (oei, gevaarlijke winkel nu!)

nou tot straks

19. Niet meer actief

Hoor net op het nieuws dat er een vrouw langs de snelweg is bevallen. Ze was, samen met haar man, op weg naar het ziekenhuis, maar dat redde ze niet meer... :confused:

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ben weer bij de vk geweest.
    volgende keer gaan ze wegen en ijzer prikken.
    mijn volgende afspraak met de vk is 24 oktober
    de kleine groeid goed N+4.zit hetzelfde als mijn zoontje en die was 9 pond.
    had stiekem gehoopt dat deze kleiner zou zijn.

joyce wat fijn dat je gyn de andere aanspreekt.

ik mag ook de doos bij prenatal ophalen,kreeg gisteren de brief binnen.citroentje de brief krijg je samen met het blad WIJ

guppie lekker he een nieuwe senseo.ik spoel idd eerst door voor thee

mamasu dat klinkt als een supervakantie!

san,gaat het vandaag beter met je?

lexie leuk kametje hoor en van die vrolijke kleuren!

anneliesje wel luisteren naar je lichaam hoor!echt doen.
    zwanger zijn vergt echt wel het een en ander van je lichaam.

tot later

Deel Deze Pagina