Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

kristy, fijn dat alles goed was verder. en over 3 weken alweer, heerlijk.

een vrouw langs de snelweg bevallen, jee zal je maar gebeuren zeg....

zo ik heb net de tuin afgemaakt, nu het pad en erom nog wat, maar eerst maar ff zitten en zo wat eten.

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Bevalling op snelweg A12
    Uitgegeven: 3 oktober 2007 09:11

AMSTERDAM - Op de A12 bij Bodegraven moest de verkeerspolitie woensdagochtend assisteren bij een bevalling. Een 28-jarige vrouw uit Bodegraven was met haar partner op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling, maar kwam niet verder dan de oprit van de snelweg bij de N11.

De politie kreeg rond 07.00 uur de melding dat iemand onwel was geworden, en kwam er ter plaatse achter dat het om een bevalling ging.

Er werd een ambulance ingezet om de vrouw onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis te brengen. In de ambulance beviel ze van een zoon. De politie kan nog niet zeggen hoe moeder en kind eraan toe zijn.

3. Niet meer actief

Goh dat is ook wat zeg...

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    het zal je maar overkomen!
    hoop toch lekker thuis te bevallen

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    las het al op nu.nl ja...

Ik hou me toch ineens vocht vast... heb net gewandeld met de hond doe mijn laarzen uit nou sokafdruk staat in mijn enkel en kan gewoon een kuil in mijn enkel duwen hmm lekker dan nu al

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    wat schijnt te helpen is iets minder zout eten.
    dat advies krijg ik in ieder geval

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja heb gisteren ook pizza op en dag ervoor zuurkool allebei heel erg zout dus.. vandaag inderdaad maar ff iets zoutloos

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, gewandeld met de hond... Hier regent het al vanaf 10uur continue en heel hard! Heb snel de honden even laten plassen en dat was het.
    Dat van dat zout heb ik ook gehoord!

Sterretjes, dat zal inderdaad wel wennen zijn, maar wat je zegt sommige dingen zijn niet te plannen.

Ik heb trouwens ook de bon van de prenatal doos gisteren bij de Wij gehad, als het nou nog een keer droog wordt kan ik hem ophalen!

Anita1975, de tuin, jha dat is hier ook net een oerwoud, wel lekker om dat altijd weer netjes te maken!

Antiadejong, laat je nog even weten wat je bij de hema heb meegenomen! Het blijft vast niet alleen bij een agenda!

Heb tot 10.30 op bed gelegen, toen had ik nog een beetje buikpijn. Ik heb net de vk gebeld, ze zei dat het een teken is dat ik echt rustiger aan moet doen en vandaag even een lichamelijke rustdag moet houden. Omdat de harde buiken vanacht om de paar minuten terug kwamen moet ik het wel even goed in de gaten houden en als het weer gebeurd gelijk bellen.
    Ik kijk het morgen nog even aan op mijn werk, maar als het weer zo gaat ja dan gaat het niet denk ik...

Dan ga ik maar weer verder met de post opruimen, omdat we alles automatisch betalen gooi ik altijd alle post op een hoop, zitten toch geen rekeningen tussen, maar heb vanaf februari niets meer opgeruimd :oops:

9. Niet meer actief

AnneLiesje: goed naar je lichaam lusiteren hoor! Had het er gisteren nog met een vriendin over. Zij is nu 30 weken zwanger en zit nu sinds een paar weken thuis. Ze vond het ook wel moeilijk met haar werk, zeker omdat ze er nog maar net werkt. Maar ze zei gisteren dat ze zich nu zo goed voelt, zo goed heeft ze zich in tijden niet meer gevoeld. Heel dr hoofd leeg, lekker thuis je dingen doen, maar niet meer aan werk te hoeven denken, heerlijk! Wat niet gaat, dat gaat niet. En als je dat zelf niet in de gaten hebt, geeft je lichaam het wel aan!

10. Niet meer actief

kristy, fijn dat je kleintje goed groeit!

anneliesje, rustig aan doen maar!

Nou het viel mee bij de HEMA, alleen de agenda gekocht, daarentegen bij de trekpleister wel 2 leuke boekjes gekocht. Kiekeboe, wat zit er achter het flapje (ik leer nieuwe woordjes en vormen kleuren en tegengestelden), superleuk, alvast voor als de kleine wat ouder is. ;)
    Kwam ik langs een babyzaak, zag ik allemaal nieuwe kleertjes van de lijn "LIEF!" van Geert Hoes weet je wel. Kon het niet laten om daar ook weer 2 truitjes van mee te nemen, ONDEUGEND! en STOER! (foto zet ik in mijn album)
    Ik heb bij HANS textiel ook nog 2 truien voor mezelf gescoord, lekker lang voor 14,98/stuk.
    Ik denk dat ik de volgende vrije dag mijn pinpas preventief aan Marco meegeef! (shopaholic hier :) )

Het begint hier nu ook te regenen! blehhhh :(

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik wil ook winkelen..... Maar zal wel niet meer droog worden, heb zelfs het licht aan gedaan!

Linda, ergens in mijn achterhoofd weet ik ook wel hoe en wat, maar om er aan toe te geven....

AnitadeJong, leuk he die kleertjes van LIEF, alleen wel beetje duur.

12. Niet meer actief

Ja, per truitje 15,95 maar ik dacht, ach voor een keertje! de foto staat in mijn album.
    Check ook de foto van marco en de hond, die lekker ongegeneerd op de bank liggen te slapen!
    (vooral de hond)
    HAHAHAHA, zo lief!

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ahhh wat zijn ze zo lief he! In mijn album staat ook een foto van de hondjes bij Mark, zo liggen ze het liefst.

En de truitjes zijn leuk!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Anneliesje hier ook regen hoor maar die hond van mij (labrador) heeft toch echt behoorlijke beweging nodig per dag en ach paraplu mee en dan valt het ook wel mee hoor! Merk alleen dat lang lopen steeds pijnlijker wordt aan de onderkant van mijn buik ( banden?)

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    anita leuk zeg die truitjes!

16. Niet meer actief

Anneliesje, jouw hondjes slapen ook schattig!

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, als onze hondjes zien dat het buiten regent krijg ik ze bijna niet mee naar buiten, maar ja zijn ook zo laag bij de grond, krijgen ze natte buikjes!
    Kan ook je bekken zijn, dat heb ik ook als ik veel loop.

18. Niet meer actief

Anita: wat een leuke truitjes!

Als het regent, gaat die hond van mij echt niet naar buiten hoor! Dan steekt ie zn kop eerst naar buiten en dan blijft ie stokstijf staan hahaha

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Pijn is wel wat minder. Ik heb eerst de Vk gebeld en toen de huisarts en waarsch heb ik een scheurtje in mijn beenspier. De huisarts moest lachen toen ik vertelde van het afstappen en het klem zitten met de prei. Toen heb ik 'm waarsch gescheurd.
    Annelies: Gatt het wat beter?

20. Niet meer actief

@ san, doe maar voorzichtig aan met je been dan!

Deel Deze Pagina