Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    leuke truitjes anita!
    ik vind die serie ook zo leuk maar de prijs staat zo tegen.maar ach voor een keertje......zo ben ik ook hoor.

kwam ik er pas achter dat ik nog geen waskom heb maar ik kan ze niet bij baby max en nie bij prenatal vinden :(
    hoef je ze niet meer in huis te hebben?

was net ff naar veenendaal gereden om de doos bij prenatal op te halen.....zijn ze op!daar rij je speciaal voor.
    wel nog een leuke trui bij c&a gescoord voor €15,-.
    hier komt het ook met bakken de lucht in.hier en daar staat het water al hoger dan de stoepranden.
    ben benieuwd hoe laat mijn mannetje thuis komt,die staat veel in de buitenlucht te zagen.

vanavond lekker andijviestamp...lekker met dit weer.

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Kristy, een waskom, wist niet eens dat die dingen nog bestonden!
    Maar volgens mij niet nodig hoor! Balen dat ze op waren, ik heb nog geen moed gehad om de fiets te pakken.

Hier vanavond bloemkool met een kerriesausje en een hamburger.

Kom ik er net achter dat ik vanavond naar de schouwburg hier zou gaan, heb helemaal geen zin mmmm maar misschien wel goed avondje ontspannen, is de nieuwe show van Loes Luca, moordwijven.

San ,veel rust houden nu zeker? Beterschap!

Om mijn buikspieren te ontspannen mocht ik een paracetamol nemen van de vk, maar helpt volgens mij helemaal niets.

3. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    GETVER wat een klote dag.... Ik ben echt zooo boos. ging al niet lekker op mn werk, werd er zo op aangekeken dat ik een uur nadat de kids weggingen (dus nog niet eens gelijk) naar huis ging, maar daarbovenop kom ik thuis en heeft manlief zitten computeren, op zich niet zo'n punt, maar in zijn enthousiasme (lees niet tegen zijn verlies kunnen) de kast maar zo'n trap gegeven dat een lade kapot was en een andere lade gelukkig nog net herstelbaar...RGGGGRRR ik ben echt ziendend. Toen ik er wat zij werd me binnen een seconde duidelijk da tik er vooral niet over moest beginnen......Zo frustrerend alsof het normaal is.
    (sorry loop te zeuren hier, hij valt normaal echt wel mee, maar de laatste 2 weken is hij verschrikkelijk, alleen maar die klote computer)
    Goed ik kom later nog wel terug, vrolijker hoor haha beloofd, kwart voor 4 naar de verloskundige, we zullen weer zien!

4. Niet meer actief

hey lefbekkie, denk aan je bloeddruk ;)

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oei San dat lijkt me pijnlijk!

Succes zo bij de vk lefbekkie ik ga naarde fysio nu meteen maar vragen of het mijn banden of bekken zijn die zeer doen als ik lang wandel

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lefbekkie, hier nog zo'n man in huis als iets niet lukt ofzo met de pc of xbox ofzo wil ie 't altijd uit het raam gooien!
    Succes bij de VK!

Berna, succes bij de fysio

7. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    anneliesje echt zo frustrerend! Echt hoo rik kan daar echt niet tegen, als ik zo boos ben ga ik onder de koude douche staan of zoiets maar echt zo doen....grrrrr
    maar goed de bloeddruk is ben ik bang toch al te hoog dus we gaan het zien. Tot later!

O ja wel babykaartje besteld, www.geboortekaartjes.nl en dan kaart nummer 17022

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo ben ik ook weer, had kort dagje vandaag en was ook nog te vroeg begonnen. Dacht 8 uur maar moest om half 9 beginnen :)

Lefbekkie, lief dat kaartje!

San, op prei moet voortaan ook maar een waarschuwing ;) Maar hopelijk trekt de pijn snel weg.

Kreeg net de wij met bon, nadat ik gebeld had natuurlijk.
    Sollicitatie heb ik vandaag even ingeleverd, ben benieuwd wat het wordt vind het wel spannend nu.

Wil ook een waskom, lijkt mij zo handig maar moet nog op pad ervoor. Hier verkopen ze dat niet maar je hebt hier ook geen babyzaken dus moet toch de stad uit voor dat soort dingen.

Ga vanavond een groenteschotel in de oven maken met stokbroodje erbij.

Anita, Lief heeft inderdaad erg leuke spulletjes. Vind het kabouterpakje geweldig maar beetje duur en ik heb al zoveel kleertjes nu.

Nou de rest weet ik even niet meer.

Oja heb vandaag mijn kraampakket al ontvangen! Mega mega doos met enge doekjes en lapjes en ook wat leuke dingen; luiertas, knuffels en groeimeter.

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    lief kaartje lefbekkie.
    maak je niet al te druk!onze hormonen doen ook veel met ons en dat hebben we niet altijd in de gaten.
    mijn geduld is ook minder hoor,zelfs als ik bij de kassa in de rij sta heb ik zoiets van mensen schiet toch eens op!

10. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0

Ik heb het heel sterk als ik in de auto rijd, ben echt een soort aso aan het worden. Heb geen geduld! :oops:

11. Niet meer actief

Oh daar heb ik ook last van met het verkeer! Ik erger me echt heel snel, en dan kan ik me ook echt niet inhouden, toeteren, schelden, middelvinger ;) Haha echt erg :oops:

12. Niet meer actief

Ik vind dat ze bij de kassa ook altijd zo dicht op je gaan staan, grrrrrrrr, kan ik echt niet tegen!
    Ik ben ook een verkeersaggresieveling, vooral schelden in de auto.

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Waar ik echt niet tegen kan, als mensen bij de kassa in de supermarkt niet zo'n bordje achter de boodschappen zetten, dan ga ik expres heel overdreven zo'n ding neerzetten. Had ik voorheen nooit last van.

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    moonie en berna: wij hadden gewoon spijkerbroek (is wel een soepele hoor) aan, wel met een makkelijke bovenkant, je moet ook gaan liggen dus trek gewoon iets aan wat makkelijk zit ook voor de mannen. Berna blijft jouw man thuis............het is toch SAMEN bevallen?

lexie: leuk kamertje!

Ik heb inmiddels ook de wij met bon bij de post gevonden! komt allemaal toch wel goed!

lefbekkie: mooi kaartje!

San: sterkte met de pijn en beterschap

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik was al ongeduldig maar nu helemaal
    net weer zo'n ouwe kerel voor me in de auto die 50 rijdt waar ie 80 mag.. zucht!

Fysio zei dat het mijn banden waren rustig aan doen en recht vooruit lopen, voeten goed neerzetten enzo.
    Voor de baby raadde ze me een zijligkussen aan sinds dat baby's op de rug moeten slapen ziet zij veel kinderen met afgeplatte hoofdjes

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik ben gewend dat je de kleine om en om op de zij legt.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi ik ben er weer!

kom net bij Prenatal vandaan, mocht de blije doos ophalen! leuk leuk leuk! ook heeft mijn moeder me weer verwend! een dekentje en hoeslaken voor in de reiswieg! en een boxkleed!

:idea: Kristy, dat pakje heb ik ook! ben alleen nog op zoek naar een bijpassend mutsje!

:idea: Linda, jemig! 20.000 euro? pff

:idea: San, heb nog steeds niet de boom binnen hoor! maar als er veranderingen zijn hoor ik het wel via msn!
    Die pijn heb ik ook wel eens, vergeet niet dat je spieren daar gaan uitrekken! ai lees nu dat het een scheurtje is!

:idea: Lexie, mooi kamertje!

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Samen Bevallen doe je toch als stel :confused:

19. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    heyhey dames,

hoe gaat ie hier?
    Hier in Schijndelcity is alles erg nat :( grr ik haat dit weer!
    heb vandaag een beetje een grrmp dagje, liefst ga ik gewoon heel de dag liggen
    maja vanavond ebho reanimatie :( Denk alleen niet dat ik ga...
    Wil even naar ma rijden denk ik want moet mijn haartjes nog verven...
    Eens even kijken of ze dat wil doen...

Morgenvroeg om 09.10 uur naar de dokter IEHHHH heb weer eens een ontsteking in mijn lies die op knappen staat dus die moet weer
    open gesneden worden!
    Gaat weer een pijnlijk verhaal worden (is het al, maar zie zo op
    tegen dat open snijden weet uit ervaring hoe pijnlijk het is)

Anitadejong: hopelijk is het vieze luchtje nu je huis uit?

AnneLiesje: rustig aan hoor meid! Luister echt goed naar je eigen lijf!

San: beterschappies met je been meid!

Lefbekkie: Mannen... soms kun je er gewoon niks mee... Hopelijk bij de vk weer goed nieuws meid!

Berna: Rustig aan meid...

Ik ben er weer vandoor dames, ga aan mijn eten beginnen!

(zuurkool :D )

Groetjes en tot snellies xxx

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo haha ik doe zwangerschapsbegeleiding en daar is 1 partneravond Mark kennede is dat in spijkerbroek ;)

Deel Deze Pagina