Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Vinden jullie het ook zo koud worden? Brr, tijd voor warme choco.... heb alleen geen slagroom..

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja roxy heb net de verwarming maar aangezet brrr

las dat iemand al kraampakket binnenhad.. welke maatschappij?

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    hahaha... ik snapte er al niets van... :)

4. ProudMum

ik nog geen kraampakket, wel de blije doos. volgens mij is dat vanaf 26 of 27 weken dat je hem krijgt!

5. ProudMum

ik lees net op de site van Menzis dat ik hem rond de 27e week kan verwachten

6. ProudMum

Heb net gelezen wat ik krijg; flink pakket trouwens. zelf met shampoo en zo voor de beeb en kadootjes! en ik ben gek op kadootjes!

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo das uitgebreid, vond mijn kraampakket al zo groot.
    Maar hier geen babyshampoo.
    Ik zit trouwens bij Agis en zou de doos voor week 34 krijgen, verwachtte hem dus nog niet.

Wat zit er in de blije doos? Ik ben nieuwsgierig maar moet naar Haarlem om hem op te halen en weet niet wanneer ik daar kom vandaar.

8. ProudMum

vergeleken met de etos doos zit er veel in. ook veel bruikbare dingen. en meer verklap ik niet!

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    He wat flauw om niets te verklappen ;)

10. ProudMum

dan pb ik het je wel! vind het zo lullig voor de rest!

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
  12. Niet meer actief

hey dames,

Mijn huis is weer fris! rooklucht is verdwenen en gordijnen zijn lekker gewassen!

Ik heb trouwens de "wij " van oktober ook gekregen (1 week geleden al), alleen zonder bon voor de blije doos, zou ik die volgende maand pas krijgen?

ik heb vanmiddag een uurtje geslapen, ik had namelijk weer wat last van steekpijntjes onder in de buik, nu trouwens ook nog! misschien bandenpijn?, ik hou het even in de gaten.

wat een leuk geboortekaartje zag ik langs komen!

Mannen en computerspelletjes kunnen erg vervelend zijn, hier heb ik ook zo'n exemplaar, is nu elke dag druk verslaafd fifa 2008 aan het spelen, elke kwartiertje moet eraan besteed worden, grrrrrrr

13. Niet meer actief

Joyce, succes morgen bij de dokter trouwens, klinkt ook erg naar dat opensnijden, brrrrr

14. Niet meer actief

ik heb trouwens ook zo'n kussentje waar je de baby tussen kunt leggen op zijn zij, om afvlakking van het hoofdje te voorkomen, na elke voeding leg je hem dan op zijn andere zij neer.
    (babysleep heet het)

15. ProudMum

Hier nog een met een FiFa 2008 verslaafde! ach, dan kan ik legaal forummen!

16. ProudMum

en hoe vond je hem missfrodo?

17. Niet meer actief

Haai ladies,

hoest hier?
    Kan jullie nauwelijks bijhouden joh....

Alles gelezen, maar laat reageren even achterwege hoor.

Werden we gebeld door Babydump, komt het kamertje weer een week later! Week 43/44 is nu 44/45 geworden!
    :evil: Gloeiende gloeiende! Zaterdag gaan we erheen, verhaal halen!
    Bah!

Zo, ik ben het kwijt, tot later, ga ff eten....

18. ProudMum

gatverdamme! weer een week later! pff wat een geklooi! heb wel een meer hierover gehoord! balen man!

19. Niet meer actief

Ja das wel balen van je kamertje , marieke! ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

sterretjes, wat wennen moet dat zijn als je man voor 40 procent in het buitenland zit...lijkt mij maar niks denk ik.

Anita, las dat je een nieuwe agenda had, leuk leuk, ik heb er 1 van winnie de poeh, via hallmark besteld. Enne leuke kleertjes zeg van Geert Hoes, dat hebben we hier niet denk ik. Ik had er nog nooit van gehoord.

berna, hoe is het met je vocht vasthouden...en wat eet je vandaag, of heb je gegeten....? ik ben wat laat met eten, maar eet ZUURKOOL en ben niet de enige die dat eet zag ik wel.

Anneliesje, doe je rustig aan, en als het op je werk ook niet gaat, moet je het wel zeggen he...
    harde buiken steeds weer is niet goed... veel pelzier vanavond...

san, fijn dat de pijn wat minder is en dat je nu weet waardoor het waarschijnlijk komt...beterschap

kristie, ik heb ook geen waskom, ook nooit gehad maar kan wel handig zijn.
    enne balen dat de doos op was zeg, was laatst ook zo in Leeuwarden, lange rij mensen en toen was de doos op....Ik moet nog ff w88 op de bon, ik denk bij het volgende WIJ nummer.

lefbekkie, kan me voorstellen hoe je je voelt hoor...niet tegen je verlies kunnen en dan zo af reageren....zou ik ook niet tegen kunnen hoor.
    leuk kaartje trouwens...

esther, ik had toevallig op de site gekeken wanneer ik mijn kraampakket op kan halen...zit altijd wel iets leuks bij voor de kleine he....?

roxy, lekker vewend lees ik, en de blije doos....leuk zeg. choco...? heeerlijk alleen hier geen choco en geen slagroom. :(

joyce, sterkte bij de dokter....lijkt me maar niks, gaat je huisarts dat zelf opensnijden?

marieke, jeetje zeg nog ff en ik zou zeggen hou maar ik ga wel ergens anders heen....
    ik zou er ook verhaal gaan halen.

oh ja de baby slaapt toch op z'n zij, mijn kraamverzorgster rolde een handdoek op en legde die tegen het rugje van lisa zodat ze niet om kon rollen naar haar rug. Werkte prima.

nou tussen het lezen en schrijven door ff gegeten, haha
    Maar ik had vanmiddag een bericht naar H&M gestuurd en kreeg vanmiddag ook al bericht terug, er staat een datum op (van gister) maar er staat manco bij, dat betekende dat het pakket verzonden is vanuit het magazijn en daar moet ik 8 dagen bij op tellen en dan wordt het bezorgd, dus dat zal de 10e zijn. zal mij benieuwen, alleen snap niet waarom het zo lang moet duren.
    Trouwens zag voor ik de eerste keer bestelde iets staan over 25% korting op mijn eerste artikel, kan het nergens terug vinden maar heb ook geen korting gezien...

morgenavond komt de kapper mijn haar doen, ff weer stukje eraf zodat het weer lekker wild kan zitten.

gr Anita

Deel Deze Pagina