Marieke: weer een week later?! Ben benieuwd wanneer wij een telefoontje krijgen, bij ons zou het kamertje de 1e week van november komen. Wat stom joh dat het steeds verzet wordt! Joyce: sterkte bij de dokter! Berna: veel water drinken idd. Ik heb er ook last van... Goedemorgen iedereen. Ben vrij vandaag, maar net even samen met Roy opgestaan. Ben nog aan het bedenken of ik terug mn bedje in ga, als ik terug ga duurt het denk ik nog wel ff voor ik er weer uit kom en wil nog zoveel doen vandaag! Toen ik vanmorgen beneden kwam, zat de hond weer eens op de bank... Arghh, hij leert het ook nooit geloof ik! Heb hem flink op zn donder gegeven, maar daarna bedacht ik me dat het vandaag dierendag is, dus toen vond ik het weer een beetje zielig hahaha
Linda, zilverfolie op de bank als je weg bent, dat vinden ze vaak niet zo lekker. Gisteren bij de vk geweest, moet het echt rustiger aan gaan doen, mag nog wel blijven werken, maar echt gelijk naar huis en dan eerst slapen. HEb dus gisteren ook maar even aangegeven dat ik tijdelijk stop met mn vrijwilligerswerk. (viel me erg moeilijk om die jongeren te moeten gaan missen zo lang) baal er echt van, maar de kleine gaat voor. Volgende week even een vrije ochtend regelen om mijn suikercurve te doen....al die onderzoeken telkens. Maar goed mijn bloeddruk was nog steeds niet te hoog en dat was ook wat waard... Bedankt voor de kaartreacties, ben er ook erg blij mee, maar nu de tekst nog...zijn we het niet over eens. We zien het wel. Vanmorgen schoot het manlief naar de keel, financieel hoe gaan we dat ooit redden.... (go dat is al iets waar ik me maanden druk over maak, maar goed) is allemaal wat waar je je druk over kan maken. Had daar vandaag ff geen zin in, maar speelt wel in mn achterhoofd. Ik heb de Wij nog niet en ben zo benieuwd! Leuke bonus trouwens voor onderwijspersoneel hoorde ik net....7 % en 110 euro op de dag van de leraar (is dat trouwens niet net geweest?) en hogere eindejaarsuitkering....(ben benieuwd of dat dit jaar al geld want dat kunnen we wel gebruiken)e We gaan het zien, wel leuk. Fijne dag vandaag ik ga nog ff wat doen.
hey dames, hier ook nog steeds niks ontvangen van blije doos of iets... zelfs geen wij... mmm toch maar eens een mailtje sturen of bellen hihi Over een uurtje naar de dokter toe... heb de hele nacht niet kunnen slapen omdat ik (ff stom gezegd) mijn benen niet meer bij elkaar kan doen en nu niet eens normaal kan lopen de ontsteking is uitgegroeid tot formaat pingpongbal ale: Ben blij als ze er zo iets aan gedaan heeft... dan is het wel ff paar dagen klote maar dan is de grootste druk eraf... Wil eigenlijk ook wel eens weten hoe het komt dat ik die krengen altijd krijg Ik lees strakkies ff alles bij meiden... Dikke kus en een hele fijne dag vandaag!
Joyce sterkte straks... lijkt me erg pijnlijk allemaal! Marieke wat ongelovelijk k#*## zeg van het kamertje! Pfff... wat heb ik slecht geslapen zeg! Ik werd om 00.00 uur wakker omdat ik moest plassen en kon toen met geen mogelijkheid meer in slaap komen. Gelukkig was mijn kleine mannetje ook wakker dus heb lekker van hem genoten! Uiteindelijk volgens mij pas om 02.00 uur in slaap gevallen. En vanochtend wakker geworden met koppijn... GRRR
hoi hoi, marieke wat balen van je kamertje! je kijkt er zo naar uit om aan te beginnen. gelukkig werd er bij ons normaal geleverd. anita ik had het na de geboorte van mijn zoontje.lekker kort met een kuif. nu is het aardig lang en groeit het goed,hopelijk kan ik straks de kriebel negeren!mijn man dreigt met scheiding als ik het afknip joyce sterkte bij je huisarts. lijkt me erg pijnlijk. beterschap natuurlijk ook nog ga gauw mijn zoontje naar school brengen. zo snel de boel opruimen krijg zo nog visite. doei doei
Marieke, owwww wat balen meid! Je keek er zooo naar uit, nu moet je nog langer wachten. Laat het niet zomaar gebeuren hoor meid, zeg er duidelijk wat van! joyce, sterkte, pfff dat lijkt me erg pijnlijk! lefbekkie, probeer het idd lekker rustig aan te doen, er wordt nu zoveel gevraagd van je lichaam. de eerste WIJ krijg je tegelijk met de uitnodiging voor de blije doos berna, idd veeeel water drinken is goed! linda, tsja die honden, hier zit de ene ook altijd op de bang als wij weg gaan Hier heb ik ook dinsdag ook de uitnodiging gekregen om de blije doos op te halen. Dus dat ga ik zaterdag doen. Gister heb ik het kraampakket gekregen, die was nog hetzelfde als de vorige keer (het cadeautje dan wat erin zit). Nu heb ik 2 bijna complete kraampakketen, vorige keer heb ik maar zooo weinig ervan hoeven gerbuiken. Hier gaat het echt op en af. Ben vandaag 27 weken. Bij 27 weken en 1 dag is danischa geboren, dus morgen. Gister was de dag dat we toen te horen kregen dat ze was overleden. Dus best een heavy week! Ik probeer het hier in huis en en voor mezelf een beetje op te vrolijken door leuke spulletjes te kopen voor in huis. Ergens ben ik heeeeeel blij dat dit kindje nog leeft, maar ergens oook zooooooooooo bang! Dus vind dat ik wel verdient had om leuke spulletjes te kopen.
meliske doe lekker de dingen die je leuk vind. je huisje lekker opfleuren,lekker doen hoor. wat jullie meegemaakt hebben is niet mis. tuurlijk ben je blij met dit meisje maar dat je deze dagen veel aan jullie oudste denk heel logisch. danischa*zal altijd dicht bij jullie allemaal zijn. rustig aan meid dikke knuffel
Verwen jezelf maar lekker meliske! en idd is afleiding vaak het beste! Weet dat we aan je denken hoor meid!
Meliske ik vind het knap zoals je je door deze zware periode heen slaat. Aan de ene kant zoveel verdriet en aan de andere kant dankbaar dat dit kindje het zo goed doet. Meis, heel veel sterkte en jezelf verwennen met leuke spulletjes heb je meer dan verdiend!
hey melis sterkte meid en doe lekker wat je zelf denkt dat goed is. Hoe kom ik er eigenlijk bij dat het 2 weken terug was? of ik heb jou toen verkeerd begrepen. Nou in ieder geval fleur je huisje lekker op. Danischa* is bij jullie en zal ook aan jullie denken in deze moeilijke periode. liefs Anita
Dag dames, Vannacht heerlijk geslapen, na mijn dagje niksen, ben nu op het werk, maar doe echt heel rustig aan! En toe nu toe gaat het goed. Nog maar 1x een harde buik gehad! Melis, wat raar zeg al die dubbele dingen, zoveel verdriet maar ook weer zoveel blijdschap! Joyce, sterkte zo bij de dokter! Linda, wij leggen altijd kranten op de bank, in principe mogen ze er wel op maar die kleine denkt dat het nodig is om in de leren bank een te moeten graven! Dat is een beetje zonde! Lefbekkie, moelijk he een stapje terug doen, maar het is voor het goede doel! Marieke, jeetje zeg wat een klote zooi om het nog netjes uit te drukken, leef je maar helemaal uit daar! Mijn haar groeit nu eindelijk! Door narcoses in het verleden is het vreselijk uitgevallen en is nooit meer wat geworden eigenlijk! Moonie, rustig aan vandaag! Berna, hoe is het met je benen?
meliske sterkte vandaag en morgen, we denken aan je! Blijft moeilijk, maar dit kleintje zal je vast deze dagen extra helpen herinneren aan het feit dat ze volop leeft en dat je straks mama gaat worden van een mooi meisje! Daniska is en blijft je dochter en had graag jou als mama gehad en zal blij zijn straks met haar mooie zusje!
ik heb ook net de bon gehad voor de prenatal doos....Maar heb vanavond de pufcursus dus we kunnen er pas zaterdag om
Meliske: sterkte! Ik kan me voorstellen hoe moeilijk je het nu hebt en hoe bang en onzeker je soms bent.