Ik kan niet wachten tot het avondeten! Er staat een grote pan soep op het vuur en heb lekker ver stokborrd gehaald! mjammie!
Meliske veel sterkte deze week! Roxy wat voor een kaartjes? welke wedstrijd Met mijn benen is het beter dan gisteren gelukkig. Denk dat ik straks de prenatal doos maar ga halen. Mark werkt tegenover prenatal dus kan ik mooi combineren door hem op te halen ipv dat ie met de bus moet hihi
Wat hebben er al veel meiden die Prenatal doos opgehaald zeg! Ik heb nog niets binnen hoor. Nou ja, maar even geduldig zijn dan... Balen Marieke van het kamertje! Hopelijk komen ze alsnog snel hun belofte na.... Joyce brrrr wat klinkt dat eng zeg! Sterkte bij de dokter! Verder weet ik niet meer precies wie wat schreef... Oh ik heb toch zo'n gat in mijn hand! Kan het gewoon niet laten om leuke kleertjes voor de beeb te kopen, of anders wel iets voor mijn zoontje, of voor mezelf of iets voor in huis..... Ik moet echt weer eens wat voorzichtiger worden want manlief wordt het ook een beetje zat geloof ik.... Maar ik kan het gewoon niet laten! Erg he. Ik geloof dat er hier wel meer zijn die er last van hebben. Jeetje vandaag al weer 25 weken! Wat gaat het enorm snel.
Hey Berna, Het gaan om een afscheidswedstrijd van Jean Paul de Jong, oud speler van FC Utrecht. Deze word volgende week vrijdag gehouden! Heb gelukkig de kaartjes kunnen krijgen, na 3 sigarenwinkels kwam ik er eindelijk eentje tegen die een TicketBox heeft en dus de kaartjes verkocht! Het is een vriendschappelijke wedstrijd, dus ga lekker met Mike mee! De kans op vechtpartijen zijn dus erg klein, dus daar hoef ik me niet druk om te maken! Moet niet vergeten om zaterdag nog een kaartje te kopen voor FC Utrecht-Ajax.... Daar wil ik ook graag nog heen, bovendien zal ik na de bevalling nog naar weinig wedstrijden gaan dus nu neem ik het er nog even van!
Hallo dames, Meliske, veel sterkte deze week! Ik ben vanochtend nog voor een extra controle naar het ziekenhuis geweest! mijn buikkrampen gingen maar niet over en ik voelde me echt beroerd! De gynaecoloog zei dat alles met mijn kleintje in orde was, hij was zelfs erg beweeglijk. Mijn baarmoedermond was ook nog goed gesloten. Ze onderzoeken mijn urine en hebben een kweek afgenomen. Als het erger wordt moet ik direct bellen en moet ik misschien wel opgenomen worden, maar nu nog niet gelukkig! Zolang de krampen aanhouden moet ik bedrust houden, ik ga zo mijn baas bellen en bespreek of ik sowieso halve dagen mag werken ook op advies van de gynaecoloog nu. Ik mag niet zoveel belasting meer hebben anders krijg ik straks echt oefenweeen/voorweeen. Nou deze week zit mij ook niet echt mee! ik ga even mijn baas bellen nu, tot zo
meiden ik moet wat kwijt maar kan het hier niet neer zetten, bang dat ZE het leest.... pfff ik wordt niet goed van dat soort dingen.
jeetje ANita 1975 wat is er meid? je mag altijd een pb sturen he? Andere anita was een schrik maar als je bedrust moet houden zou ik dus even helemaal niet werken ook geen halve dagen!
ben online op msn maar sta offline weergegeven. roept u maar las u een luisterend oor wilt! Tjee anitadejong, opgenomen worden! dat willen we niet! doe maar lekker rustig aan meid!
berna, ik heb je een pb gestuurd, als meer het willen weten hoor ik het wel.... echt ik sta nog te kijken....
anita, doe maar rustig aan! wat zul je geschrokken zijn! jocye, hoe is het bij de dokter gegaan? Melissa, sterkte de komende dagen nog meid! denk aan jullie! wat moet het moeilijk zijn het afscheid van je meisje opnieuw te beleven en ondertussen een trappelend kindje in je buik te hebben. verdriet om het ene kindje, en bang voor het andere... sterkte hoor meid! Hier is verder alles goed. heb niet zoveel te melden dus. Al die dozen heb ik de eerste zwangerschap wel aangevraagd, maar nu niet meer. (krijg zoveel reclame sindsdien... dus nu maar niet aangevraagd). geen idee ook meer wat waar in zat... heb wel weer een aantal setjes binnen via MP. echt leuk hoor! nu nog 2 setjes in maat 50 erbij, nog wat rompers en nog wat hydrofielwashandjes. dan moet ik klaar zijn!
Je denkt dat vrouwelijke bazen begripvol zijn, maar de onze, grrrrrrrrrrr.... Ik moet morgen eerst maar even bellen hoe het gaat, en dan mag ik vanaf maandag eventueel wel van 11 tot 3 werken (das wel prettig overigens). Nou morgen weet ik het al, het gaat nog steeds niet! ik ben NOOIT ziek maar nu je zwanger bent denken ze dat je altijd klaagt ofzo.
niks van aantrekken, jij moet aan je kindje denken en niet doen wat je baas zegt. als het niet gaat gaat het ook niet. nu al in het ziekenhuis hebben we ook niks aan en dat wil zij ook vast niet op haar geweten hebben.
mijn baas is ook zo! laatst had ik giep en ze wist mij te vertellen dat het aan mijn zwangerschap lag!
Idd dat denk ik ook wel is.. Ik ben namelijk ook nooit ziek met overgeven enzo verschein ik altijd op mn werk! ben je is niet lekker bellen ze 3x per dag en willen ze het liefste dat je morgen weer komt Ik heb nu trouwens heel erg pijn in mn onder rug! weet iemand hoe dit kan? Voel me er niet helemaal lekker bij! Misschien dat het komt door het gewicht van de buik? Liefs, Geraldine
Ja, mijn baas begon net ook al "is het geen griep" alsof je bij griep ook last van je buik en harde buiken krijgt! pffffffffffff lijkt mij niet
anita rustig aan doen hoor! heb bij baby dump net een kadodoos opgehaald en een groene waskom gekocht.vind het toch wel makkelijk. de prenataldoos ook meteen opgehaald,ze hadden m binnengekregen . wel leuk hoor al die gratis spulletjes