Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeienavond,

Lekker tukkie gedaan net.... Dat red ik echt niet meer middagje in de stad lopen. Heb wel een heerlijke sportbroek gekocht bij de HEMA, zw. broek wil ik nog niet aan, maar krijg toch echt 's avonds mijn broek niet meer dicht!
    Ook nog 2 wat langere shirts gekocht! Voel me zo opgeblazen heel de dag. Heb het gevoel dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben. Dat mag over een paar maandjes van mij!

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    talitha dat heb ik ook hoor dat rare gevoel nog geen roze wolk alleen maar bang dat het mis zal gaan geen kwaaltjes meer gevoeld al 6 dagen dus ik gelijk denken dat t mis gaat of al is jeetje wat een ... tijd dit kan niet wachten tot ik 12 weken ben maar hopelijk voel ik me na de echo al beter pff

3. Niet meer actief

Haai meiden,

mijn roze wolkje is er wel, maar ik ben 'm nog aan het zoeken....
    Het dringt nog niet helemaal door, maar als we de echo hebben gehad dan denk ik dat ik stralend op het wolkje zal zitten!
    Die zorgen heeft iedereen denk ik wel.

Ik heb gister van een vriendin al een positiebroek, buikbanden en truitjes kunnen lenen, helemaal super, scheelt weer.
    En heb het 9 maanden dagboek gekregen, erg leuk boek :D
    (alleen jammer dat bij dat boek de telling begint bij de bevruchting, en niet de eerste dag laatste menstruatie)

Fijne avond, ik ga zo naar BLØF :whistle: :({|=

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hoi hoi, nou ben dus duidelijk niet de enige die zo loopt te piekeren... O die eerste 12 weken zijn zo onzeker! Ik heb ook niet superveel kwaaltjes en kan het daardoor maar zo moeilijk geloven! Maar ja, geen menstruatie en 3 positieve testen, dan moet je het toch wel geloven?
    Ja ben supermoe, maar ook heel erg verkouden en daardoor slaap ik slecht. Dus logisch dat ik moe ben! En verder soms meer, soms minder zin in eten dan anders. Zo'n heel vol gevoel heb ik af en toe. En ik voel af en toe wat ongesteldheidachtige krampjes. Soms een heel klein beetje misselijk, en that's it wel zo'n beetje! Nou ja, als alles gewoon goed zit hoef ik natuurlijk echt geen kwaaltjes maar ik zou zo graag wat meer bevestiging willen....

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    tja, het blijft gewoon afwachten! het is echt mijlpalen afstrepen. eerst die posi test, dan een goede echo, dan de 12 weken grens, dan de 20 weken grens, dan de 26 weken grens (levensvatbaar) en dan de 40 weken grens. Kortom, mijlpalen afstrepen.

Ik ga er maar vanuit dat wat er ook gebeurd, ik het toch niet kan voorkomen of verhelpen, dus laat het tegen die tijd wel over me heenkomen. Probeer dit positieve gevoel vast te houden, maar of dat gaat lukken? sterkte in elk geval allemaal meiden! nog even doorbijten, straks hebben we weer een mijlpaal in onze binnenzak!

Ik vertel mijn ouders voorlopig nog even niks. mijn broer gaat woensdag trouwen, en wil graag zijn feest ook echt over hun laten gaan. ben bang dat hij zich ellendig voelt als niet alle aandacht naar hem en zijn vrouw gaat die dag. dus we wachten nog tot na de bruiloft. mijn schoonouders wel verteld, en mijn schoonmoeder had het al gevoeld! leuk he.

Ik voel me wel enorm zwanger. af en toe even voelen aan mijn borsten of ik echt wel zwanger ben.. 8)

maandag het ziekenhuis bellen dat het raak is! leuk, zit ik ook al naar uit te kijken! Dan krijg ik ook een afspraak voor een echo, leuk! I kdenk met 7 weken ongeveer....

het wordt wel tastbaarder he, als je het aan anderen verteld?

verder gaan wat mij betreft die 9 maanden vast heeeeel lang duren! maar ws gaat het sneller voor mijn gevoel dan de vorige keer, want nu heb ik al een kind rondlopen en vind de tijd sinds zij er is uberhaupt zo snel gaan!

6. Niet meer actief

pfff t ging best goed hier maar sinds gister, misselijk en erg moe. lig nu al hele avond met laptop in bed hihi heb wel steeds honger maar als ik dan eet, komt t er bijna weer uit...
    maar goed t hoort erbij en heb t er allemaal voor over!

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

hoe is het met jullie?
    hier gaat het goed vandaag zo goed als kwaal vrij.
    hebben jullie dat ook wel eens?

mijn moeder heeft 2 slabjes gekocht in Italie van winnie the pooh echt zo schattig.

veel liefs Annika

8. Niet meer actief

Ik was naar BLØF, helemaal super!
    Maar een hele avond staan trek ik echt slecht.... :oops:

Ben op een gegeven moment even gaan zitten, en daarna kan je rug er weer tegen :D

En veel dikke buikjes om me heen, hihi!
    Eerst was ik positief jaloers op al die zwangeren en nu ben ik het zelf, joepie!

Welterusten 8)

9. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Allemaal,

Ik werk in de gezondheidzorg en nu hed ik gisteren na een dag werken een zeurderig gevoel om mijn buik.Ook moets ik erg vaak plassen.Misschien heeft het niks met werk te maken,maar het was erg druk geweest en ik schrok er gistrenavond wel erg van.
    Verder heb ik nog weinig klachten.
    Hebben meer mensen al last van hun buik of veel plassen?
    groetjes Jo

10. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!
    ja hoor jo, ik heb af en toe ook al last van mijn buik. volgens mij hoort dat er ook bij, kan ik me ook herrinneren van mijn vorige zwangerschap.

mss 79, jammer dat je zo misselijk bent! goed dat je aan jezelf denkt en rust neemt!

Mijn vriendin is gisteren bevallen en haar dochter is geboren. ik ga straks kijken! echt onwerkelijk dat we zelf straks ook zo'n wonderbaby krijgen he!

11. annika1985

goedemorgen dames.

ik heb zo nu en dan een beetje last van mijn buik.
    maar ik heb nog een andere vraag michien heel ranzig hoor.

maar mijn geslachtsdeel jeukt zo erg he. hebben jullie dat ook? :oops:

veel liefs Annika

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Annika, gelukkig niet, misschien een infectie, zou maar even de HA bellen als ik jou was!

Ik heb heel erg last van mijn darmen, zal blij zijn als ik weer een keer naar de wc kan! Heb eeb hele opgezette buik en doet pijn.
    Net op de nuchtere maag een glas roosvicee laxo met warm water op, schijnt te helpen. Ben benieuwd!

Morgen is het zover! De echo. Is voor het eerst dat ik blij ben dat het bijna maandag is. En nog een andere mijlpaal, vandaag 6 weken! Joepie.

Allemaal een fijne dag![/b]

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hai allemaal!

jo ik heb dat ook hoor, gisteravond weer echt flink bandenpijn en steekjes! En meteen ook een zere rug!

Ik ben zelf gewoon over dat onzekere gevoel heen gestapt. Je kan wel tot de 12e week doemdenken, maar stel dat het misgaat... laat me er nu nog maar even van genieten dan!

Ik heb van mijn man het negen maanden boek gekregen en daar staat wel 20 keer in dat de middelste 3 maanden van je zwangerschap het fijnst zijn. Mijn moeder zij meteen dat dat voor haar wel klopte!
    We gaan gewoon rustig door, over 3 en een halve week is de echo al... Ik heb er redelijk vertrouwen in, en ga dat ook gewoon houden!

14. annika1985

ey guppie.

dat gelde voor mij ook.
    de eerste maanden echt ziek geweest en dan 2de trimester echt kunne ngenieten en de laatste loodjes wegen het zwaarst.

veel liefs Annika

15. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    Hoe weet je nou eigenlijk precies hoe ver je bent? Want met de calculator kom je wel op een uitgerekende datum, maar dat is op basis van mn gemiddelde cyclus. En ik vind het ook altijd lastig, want ze gaan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dan ben je toch die eerste week nog niet zwanger geraakt? Dan ben je toch ongesteld?
    Kunnen ze op een echo echt precies zien wanneer je zwanger bent geraakt?

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ze meten dan het vruchtje en kunnen de precieze datum uitrekenen.

17. Niet meer actief

Ik moet ook redelijk veel plassen en gisteravond door lange staan had ik wel last van m'n onderrug.

Verder heb ik helemaal geen klachten.
    Begin bijna te twijfelen of ik wel zwanger ben.... :oops:

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ook weinig klachten. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, maar minder dan de laatste dagen. Verder heb ik last van obstipatie.
    Toch vind ik het eng, ik ben zwanger en voel haast niets. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    de klachten zeggen niks over je zwangerschap hé! Het lijkt me juist fijn wat minder kwaaltjes te hebben. Het lastigste vind ik nog wel dat ik zo moe ben, zelfs als ik een half uur uit bed ben, wil ik er eigenlijk weer in. Echt niet handig als je full time werkt, pff! Gelukkig is volgend weekend weer een lange :)

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Happy birthday happy birthday to me!
    Sorry hoor moet ff gek doen ben jarig vandaag maar merk er niet zo veel van haha...straks de hele dag en avond visite...poe dat wordt doorbijten!
    Meiden die morgen voor een echo moeten, ik duim voor jullie en geniet van het moment want het is zo supermooi om te zien!
    Zie wel op tegen de drukke fulltime week die eraan komt....Gelukkig daarna een week vakantie maar weet niet hoe ik het moet gaan trekken....
    GRoetjes mij!

Deel Deze Pagina