ja lekker zeg Anita, je hebt griep....de gyn zegt niet voor niets dat je rustig aan moet doen toch...?
ik heb hier ook af en toe last van mijn onderrug Geraldine. denk dat het komt door het gewicht wat je meedraagt. je kan dan het beste platte schoenen aantrekken!
mijn rug gaat momenteel goed, waar ik wel last van heb is aan de rechterkant van mijn kont, haha dat zouden wel bekken kunnen zijn denk ik... voel het bij het opstaan van bank ofzo.... en als ik in de auto ga zitten en de draai moet maken..
pff echt niet, morgen weer een dag! mike zit in eindhoven bij Bjorn Borg dus die kan ik ook niet ff wegsturen!
even een vraagje: is iedereen er al uit welke naam je kindje krijgt? Wij wel, kan niet wachten tot hem te mogen onthullen, ik vind hem zo leuk!
wij hebben de keuze gemaakt uit 2 namen. die gaat het waarschijnlijk ook worden. maarja je weer maar nooit met zo'n eigenwijs mokkel als ik.....
wij twijfelden tussen Joey en Brian. Waarschijnlijk word het Joey...maar zoals ik al zei.... ik ben een twijfelkont!