Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    boehoe hoe kan dit nou
    heb op de site van de nibud eens al onze inkomsten en uitgaven naast elkaar gezet we kunnen dus ruim 1000 euro overhouden per maand.. waarom staan we dan altijd rood grrr moet toch eens wat veranderen hier zucht

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wilde ik ook doen, maarja hier komen toch geen bekenden van ons

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    leuke namen meiden!
    wij zijn er ook al een poosje uit.
    ons mannetje zal MICKO heten.
    het is een naam die je nergens ziet zoals ie geschreven wordt bij de oudste precies zo ;) .
    mijn oudste zoon heet YORRICK

hoop nu echt dat er geen bekenden meelezen
    de naam maken wij verder pas echt bij geboorte bekend.

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Leuke namen,hier een Amber of een Brent

Berna, ja dat hebben wij nu ook. Waar blijft het?

Anitadejong, rustig aan doen he?

Anita1975, niet te druk maken he!

kan ik die Prenatal doos op de fiets meenemen? Wil vanavond nog ff langs....

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    We zitten nog te twijfelen over een 2e naam, voor een meisje vinden we Delilah erg mooi, maar dat is in mijn christelijke familie misschien niet zo'n goed idee? Wat vinden jullie? (was niet zo'n lieverdje zeg maar in de bijbelse geschiedenis...

6. Niet meer actief

Vooruit hier onze naam: Enzo.
    heeft mijn man bedacht

7. Niet meer actief

prenatal doos kan wel op de fiets!
    ik heb even 2 uurtjes geslapen, lekker,
    marco is nu chinees halen, dubbel lekker!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Niet bijgezelen en nu ook geen tijd voor.

Heb een vraagje aan jullie; ik heb het echt erug druk de laatste tijd en merk aan mijn lichaam dat het allemaal niet zo lekker meer gaat. Moet mijn tempo echt aanpassen. Hebben jullie dat ook wel eens?
    Ik maak me zo belachelijk veel zorgen de laatste dagen, is de baby rustiger? Zou mijn placenta nog wel in orde zijn? Ik snap niet hoe het komt, want ik voel de baby wel goed, maar die pijntjes maken het niet makkelijker... :(

9. Niet meer actief

Ik ben lekker pannekoeken aan het bakken hmmmm want het is dierendag dus klein beetje feest hier haha

Jullie ook iets aan dierendag gedaan?

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha berna, dat probleem hebben wij ook! Echt wel genoeg geld maar ook echt wel genoeg uitgaven elke maand. Erg herkenbaar!

Leuke namen lees ik zeg!

Anitadejong; is je man ferrari fan? Ik vind het een leuke naam!

Ik kan de blije doos ook al ophalen, joepie!
    En vandaag precies nog 100 dagen, eindelijk!
    Moet nu rennen, straks weer terug naar school voor de ouderavond.

11. Niet meer actief

Wij hebben ook al 2 namen maar ik vertel ze lekker niet :p
    De eerste letter wil ik wel geven: Voor het ene geslacht een B en voor het andere geslacht een F

Weten jullie lekker nog niks haha

12. Niet meer actief

guppie, ja dat klopt eigenlijk wel van ferrari!
    en hij is groot italie fan, dus vandaar de italiaanse naam! (vakantie naar italie, alfa romeo als auto, italiaans voetbal etc)

13. Niet meer actief

Guppie, over je tempo aanpassen heb ik ook hoor! Ik werk om de dag en als ik op mn werk een erg drukke dag heb gehad, moet ik de volgende dag echt een dag bijkomen! Niks voor mij, maar moet het wel doen anders redt ik het niet....
    Echt zorgen maken doe ik op het moment even niet, omdat de baby laatste tijd erg actief is...Maar kan overmorgen weer anders zijn hoor als ik weer eens wat vreemds voel!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zeker je tempo aanpassen

Heb de doos opgehaald erg leuk maar mijn vriendin had meer zei ze en kristy ook kwam ik net achter stiekem iemand wat uit gejat zeker haha

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Leuke namen allemaal! Ik verklap de onze toch nog maar even niet.... Helemaal niemand weet het nog behalve mijn man en ik.
    Wel leuk is dat ik de meisjesnaam al heb gedroomd toen ik net zwanger was van mijn zoontje. Echt 2 dagen na de positieve test! Ik was er dus van overtuigd die keer dat we een meisje zouden krijgen.
    Werd het dus mooi een jongetje. En een superleuke waar ik apetrots op ben! Nu lijkt het erop dat het deze keer een meisje is, dus kunnen we deze naam alsnog gebruiken!

Wij hebben trouwens a.s. zaterdag de pretecho, ben heel benieuwd! Ik vind het weer heel spannend.

16. Niet meer actief

Hallo!

Vandaag gelukkig niet gebeld dat het kamertje weer een week later komt :confused: Je weet het maar nooit he....
    Grrr, ik laat jullie zaterdag snel weten hoe onze rel in Veenendaal afloopt ;)

Anita, rustig aan hoor, jij en de kleine zijn het belangrijkst!

Leuke namen allemaal :D

Joyce, hopelijk ging het allemaal goed met je abces, ik heb het gehad o.a. onder m'n oksel en weet er alles van helaas.... Ben zelfs eraan geopereerd enzo. Ik weet nog een site met veel info, als je meer wilt weten moet je maar ff Pben.... Die pusverhalen zitten ze hier vast niet op te wachten ;)
    Beterschap! Zal nu vast prettiger voelen....

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

er staat p de site van de blije doos dat de inhoud per doos kan verschillen dames!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, wij zijn vandaag wel gebeld dat het tijdstip anders werd, maar de kamer komt echt donderdag (joepie!)

Moet nu rennen, (bij wijze van zeggen dan he ;) kom morgen wel weer even buurten!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even een korte reactie van mij, moet zo naar de kapper en kom daarna nog wel even terug maar jullie hebben zoveel gekletst.

Anita, rustig aan en laat ze maar denken wat ze willen op je werk, jij en de kleine gaan voor.

Meliske, heel veel sterkte vanaf deze kant, ik leef met je mee.

Ander Anita, dacht ik, dat last hebben van je rechterbil is zwangerschapsichias. Ik heb het ook al een tijdje. Enige wat helpt is bevallen maar dat doen we nog maar niet ;)
    Rustig aan doen, het is ook een teken dat je even teveel gedaan hebt en et is mar net hoe die kleine ligt hoeveel last je ervan hebt.

Wat een gedonder meiden met die kamertjes van Baby Dump, denk dat er aardig wat hormonen gaan rondvliegen daar.

Verder spreek ik iedereen later nog wel moet nu beetje opschieten gaan.

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Even wat snelle reacties: allemaal leuke namen heb ik gezien. Wij weten het ook al (voor een meisje, maar ook voor een jongen, mocht de gyn het toch bij het verkeerde eind hebben). Maar ik zeg het hier nog niet omdat ik niet helemaal kan uitsluiten dat hier familie meeleest.

Geraldine: die zwangerschapsischias heb ik ook erg veel last van. Nu weer, omdat ik daarnet gestofzuigd en gedweild heb. Maar zelfs als ik niet van die klusjes doe is het meestal zo dat ik 's avonds met moeite nog kan lopen. Het zit de ene keer aan mijn rechterkant en de andere keer aan de linker.

Ik ga nu even zoeken naar een gedichtje voor op het kaartje...

Deel Deze Pagina